IKM uke 22

Den satt først på første forsøk i oktober. Så en fin liten sprellende bamsemums med dunkende hjerte i uke 7+3, men så slo ikke hjertet lenger i da vi var på ultralyd i uke 11. Nå var dette 5 prøveperioden etter MA’en i desember.. så det tok nesten et halvt år å bli gravid på nytt.

Ja nyt det!! Prøv å tenk positivt, det prøvde jeg, men det er jo kjempe vanskelig.. Jeg tenkte hele tiden at nå kan jeg gjøre det og det denne måneden med barna uten å være dårlig.

Jeg går nok inn i en sommer nå med masse, masse kvalme og oppkast, men det får bare være, for denne babyen er såå ønsket og det er jo selvfølgelig det jeg helst vil. Men hadde jeg ikke blitt gravid nå, hadde jeg nok vært takknemlig for å få en sommermåned med god form, vin +++❤️

Jeg skal heie på deg til den sitter!
Å nei:( det må være så vondt å oppleve MA, har gått så lenge, i mange uker å trodd det vokser en baby inni magen, men så er den død. Da må det være ekstra vondt når det tar så lang tid å bli gravid igjen❤️

Jeg må prøve å tenke positivt. Vi skal på ferie i oktober med hele familien min, det hadde bare vært fint å være over 12 uker så vi slipper å skjule det på ferien. Men det minker på tiden nå..

Stakkars deg! Har du alltid mye kvalme i graviditetene? Høres utrolig slitsomt ut! ❤️

Tusen takk❤️ jeg får holda fast i det lille håpet til tr kommer. Det ga meg håp å se i dagboken din, da husket jeg også hva som står bak på esken til Make sure testene, at egget kan feste seg opptil 12 dpo ❤️

Er jo lov å håpe at tempen er litt lavere nå fordi den jobber med å feste seg, så kanskje tempen din stiger til i morgen og positiv test vill komme❤️❤️

Det går veldig bra med meg☺️ 12 uker i dag, skal på otul 15:40 idag❤️❤️
Ååå gode deg som gir meg hååp❤️ jeg synes det er litt rart at tempen synker så tidlig, når andre sier at den synker 0-1 dag før tr. Jeg venter ikke tr før fredag, 3 dager til:confused013nå gleder jeg meg til å tempe i morgen, haha :hilarious:

Oi, wæ! Allerede (for meg) 12 uker! Sååå koselig❤️ glad på dine vegner! Masse lykke til på otul i dag, oppdater meg gjerne ❤️❤️

Ååå gode deg som gir meg hååp❤️ jeg synes det er litt rart at tempen synker så tidlig, når andre sier at den synker 0-1 dag før tr. Jeg venter ikke tr før fredag, 3 dager til:confused013nå gleder jeg meg til å tempe i morgen, haha :hilarious:

Oi, wæ! Allerede (for meg) 12 uker! Sååå koselig❤️ glad på dine vegner! Masse lykke til på otul i dag, oppdater meg gjerne ❤️❤️
Ja, også har den sunket litt og litt og ikke stupt:confused013 Blir veldig spennende å se tempen i morgen! Skal du ta noen flere tester i dag?

Tusen takk❤☺️❤️

Ja, også har den sunket litt og litt og ikke stupt:confused013 Blir veldig spennende å se tempen i morgen! Skal du ta noen flere tester i dag?

Tusen takk❤☺️❤️
Ja, det var litt merkelig.. hehe jeg må nok teste ikveld også. Blir sikker en Make sure i tillegg til babyplan tidlig :joyful:

fremdeles bare skygger her.. flere som tester?
Screenshot_20230530_204443_Gallery.jpg

Å nei:( det må være så vondt å oppleve MA, har gått så lenge, i mange uker å trodd det vokser en baby inni magen, men så er den død. Da må det være ekstra vondt når det tar så lang tid å bli gravid igjen❤️

Jeg må prøve å tenke positivt. Vi skal på ferie i oktober med hele familien min, det hadde bare vært fint å være over 12 uker så vi slipper å skjule det på ferien. Men det minker på tiden nå..

Stakkars deg! Har du alltid mye kvalme i graviditetene? Høres utrolig slitsomt ut! ❤️

Tusen takk❤️ jeg får holda fast i det lille håpet til tr kommer. Det ga meg håp å se i dagboken din, da husket jeg også hva som står bak på esken til Make sure testene, at egget kan feste seg opptil 12 dpo ❤️

Jeg har hyperemesis i svangerskapene ja, så venter bare på at det skal brake løs. Er ganske kvalm allerede og sliter med å få i meg mat nå 4 + 0..

Håper for deg!! ❤️❤️

Jeg har hyperemesis i svangerskapene ja, så venter bare på at det skal brake løs. Er ganske kvalm allerede og sliter med å få i meg mat nå 4 + 0..

Håper for deg!! ❤️❤️
Åneei, det høres forferdelig ut!! Så domt det kommer i alle svangerskapene :( håper du får mulighet til å nyte sommeren og graviditeten litt innimellom ❤️

Tusen takk for det ❤️❤️

Og da mistet jeg totalt motet :arghh::arghh:da jeg spottet. Ikke friskt blod enda, og det var såpass lite så helhetlig i løpet av i hele dag så hadde dette bare fylt kanskje en side av en q-tips.

Men føler TR er rett rundt hjørnet.
Føler heller ingen håp :sorry:

Og da mistet jeg totalt motet :arghh::arghh:da jeg spottet. Ikke friskt blod enda, og det var såpass lite så helhetlig i løpet av i hele dag så hadde dette bare fylt kanskje en side av en q-tips.

Men føler TR er rett rundt hjørnet.
Føler heller ingen håp :sorry:
Å nei :facepalm: Begynner å miste håpet selv, så vi blir vel flere som møtes senere i ikm-gruppe:Heartred

Mulig første test ryker i morgen 10 dpo, men har ikke følelse av at det har gått denne gangen, så blir vel egentlig bare å studere den berømte skyggen slik som sist :hilarious: Har ingen/lite symptomer.

Mulig første test ryker i morgen 10 dpo, men har ikke følelse av at det har gått denne gangen, så blir vel egentlig bare å studere den berømte skyggen slik som sist :hilarious: Har ingen/lite symptomer.
Håper du blir positivt overraska :Heartblue :woot:

Back
Topp