IKM uke 22

Utrolig kjedelig med lange sykluser. Krysser fingrene for deg :Heartred

Gikk på p-piller i 8 år før jeg ble gravid. Husker ikke hvordan syklusene mine var før det. Første året den var tilbake etter fødsel var syklusene på 35-40 dager. Etter en utrolig tøff vår ifjor økte de til rundt 45-70 dager. Håper det har stabilisert seg nå. Spesielt siden vi sannsynligvis fremdeles må ha hjelp pga mannlig faktor.
Oi, det ble lange sykluser. Du har ikke brukt prevansjon etter fødsel?
Jeg ble veldig raskt gravid med de to andre, men nr 3 ser ut til å dra ut... 6 år siden jeg ble gravid med minste, så jeg er jo eldre også nå

Oi, det ble lange sykluser. Du har ikke brukt prevansjon etter fødsel?
Jeg ble veldig raskt gravid med de to andre, men nr 3 ser ut til å dra ut... 6 år siden jeg ble gravid med minste, så jeg er jo eldre også nå
Ingen prevensjon. Hadde icsi for å få han vi har nå og fryseforsøk i januar som gikk dunken. Hadde vi visst om utfordringene hos samboer, og sikkert noe usett hos meg også, ville jeg nok sluttet på dem mye tidligere.

Hvor lenge har dere prøvd på nr 3?

Øm i livmor, den var ny! Kanskje det bare er luft som presser :confused013
Kvalm av og på, ble veldig kvalm da jeg stresset litt tidligere i dag. Pupper som verker innimellom.. litt ør/svimmel

Sykt spennende å være i dpo land!
Venter nok en gang i spenning på testene dine :hello2 Håper så det klaffer for deg denne gangen❤️❤️

Testet litt likevel :hilarious: Jeg skimter noe/skygge (to første bilder), men når fristen hadde passert så ble testen ganske rar (bilde nr 3)? Får vel bare vente tålmodig til i morgen.

Vedlegg

• IMG_2787.jpeg
    IMG_2787.jpeg
    528,1 KB · Visninger: 75
  • IMG_2793.jpeg
    IMG_2793.jpeg
    483,3 KB · Visninger: 72
  • IMG_2801.jpeg
    IMG_2801.jpeg
    451,2 KB · Visninger: 72
Ingen prevensjon. Hadde icsi for å få han vi har nå og fryseforsøk i januar som gikk dunken. Hadde vi visst om utfordringene hos samboer, og sikkert noe usett hos meg også, ville jeg nok sluttet på dem mye tidligere.

Hvor lenge har dere prøvd på nr 3?
Så trist med utfordringene dere har, og at dere mistet fryseforsøket. Dette med prøving og barn er skikkelig urettferdig!

Jeg sluttet på p-pillen i januar, men er bare i pp3 pga lange sykluser. Kjenner jeg er lei allerede hvis jeg tenker på en ny pp. Men føler ikke jeg har rett til å klage, det er så mange beinharde kvinner her som står i det og prøver måned etter måned ❤️

Venter nok en gang i spenning på testene dine :hello2 Håper så det klaffer for deg denne gangen❤️❤️
Ååå❤️ så utrolig gøy at du følger med meg :love017 tusen takk, det håper jeg også ❤️ nå skal jeg på do å se hvor konsentrert urinen er, om det blir testing i kveld :hilarious:

Hvordan går det med deg? ❤️

Så trist med utfordringene dere har, og at dere mistet fryseforsøket. Dette med prøving og barn er skikkelig urettferdig!

Jeg sluttet på p-pillen i januar, men er bare i pp3 pga lange sykluser. Kjenner jeg er lei allerede hvis jeg tenker på en ny pp. Men føler ikke jeg har rett til å klage, det er så mange beinharde kvinner her som står i det og prøver måned etter måned ❤️
Det er mange beinharde her ja, men lange sykluser er også hardt. Alt på hver sin måte, så du har lov til å klage du også :Heartred

Hvor mange dpo er du?

Min ikm er onsdag eller torsdag her. Så skal klare å ikke teste før evt torsdag.
Så sterk du er som klarer å vente så lenge ❤️
Jeg er 10 dpo.. ikm på fredag

Back
Topp