Førstegangsmammaa
Forelsket i forumet
Ja, spent på deg også mtp symptomerDet blir spennende å følge med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, spent på deg også mtp symptomerDet blir spennende å følge med
JaGratulerer så mye! Ønsker du å bli satt på gravid?
Veldig gjerneGratulerer så mye! Ønsker du å bli satt på gravid?
Gratulerer så myeJeg er gravid
Takk, det sammeGratulerer så mye
Gratulerer så masseJeg er gravid!!!
Så fantastisk å se så sterke streker!IKM i dag og liten tvil!
Ja, det er betryggende! Lille frøet mitt hadde aldri trodd at vi skulle få en til før lille er to år!Så fantastisk å se så sterke streker!
Dette lover bra
Gratulerer!!! Da sett jeg deg på gravid?Jeg er gravid!!!
Gratulerer sååå myeDer økte testen i styrke, jeg er gravid Håper sånn for deg at du også er gravid
Heheh jeg måtte le nå jeg er 10 dpo og tempen sank litt. Tenkte alt håp var ute og har vært sur i flere timer godt å lese at det fremdeles er håp, takk for godt svarEg trur enda ikkje er har sett ein graf her inne der tempen synker tidligere enn dagen før eller samme dag som mens derfor det er så rart at så mange mister håpet om tempen synker f.eks 10dpo, når IKM er 14dpo liksom. Eller faktisk ser eg folk kommentere det så tidlig som 8dpo liksom. Tenker då skjønner ein ikkje heilt greia og gir seg sjølv enormt med unødvendig bekymring/tap av håp.
Her synker den litt dagen før, og så dropper den totalt samme dag som mens. Før det er det enten heilt jevnt og fint, eller totalt jojo! Ingen perioder er like
Kjenner sterke murringer, som jeg hadde sist 10 dpo, og da kom tr noen dager senere.. så jeg mistet litt motetSom jeg håper
Stemmer! Jeg startet på det i februar 2016, fikk mensen ca 2 uker senere, og ca 2 uker etter det fikk jeg el og ble gravid.Min sank 1-2 dager før denne gang.
Husker jeg riktig at du går på metformin? Hvis ja, husker du hvordan EL og mensen ble i starten når du begynte på det?
Takk mistet litt håp i dag da jeg har litt kraftigere murringer.. føler det er tegn på trJa, spent på deg også mtp symptomer
Det kan være et tegn på det ja, men samtidig fortsatt et symptom Vi får bare smøre oss med tålmodighet! Blenda her på 1.urin, men testet positivt flere dager senere enn 10 dpo forrige graviditet, så for tidlig å gi opp. Blodårene rundt puppene er crazy nå, og de har blitt hakket større siden i går. Vet ikke om sånt kan merkes før positiv test. Har merket tydeligere blodårer med PMS før, men ikke størrelse. I tillegg føler jeg meg fyllesyk, og har stive legger og nummenhet. Litt gøy å se tilbake på notatene, tydelig at dette med stølhet og nummenhet var en greie den gangenTakk mistet litt håp i dag da jeg har litt kraftigere murringer.. føler det er tegn på tr
Tusen takkJa, det kan du gjøreGratulerer!!! Da sett jeg deg på gravid?
Den tålmodigheten ja.. krysser fingrene for kveldens test!! Du har jo noen gode tegn da puppene mine er ømmere enn vanlig på denne tiden, og de verker!! Har veldig god tro denne pp, men prøver også å gjøre hodet klar for tr. Veldig teit at alle symptomene kan være både tr og spireDet kan være et tegn på det ja, men samtidig fortsatt et symptom Vi får bare smøre oss med tålmodighet! Blenda her på 1.urin, men testet positivt flere dager senere enn 10 dpo forrige graviditet, så for tidlig å gi opp. Blodårene rundt puppene er crazy nå, og de har blitt hakket større siden i går. Vet ikke om sånt kan merkes før positiv test. Har merket tydeligere blodårer med PMS før, men ikke størrelse. I tillegg føler jeg meg fyllesyk, og har stive legger og nummenhet. Litt gøy å se tilbake på notatene, tydelig at dette med stølhet og nummenhet var en greie den gangen