IKM uke 22

Litt usikker på om det er ment til meg, men jeg svarer :Heartbigred Jeg har kjøpt digital, men har ikke turt å ta den enda! Så redd for å bli skuffet! Hva med deg? Har du tatt digital? Så lurt! Jeg ringer legen selv på tirsdag :) det tar virkelig på for hodet! Hvor langt er du på vei ?
Vet ikke om jeg er gravid engang, men er vel bare 11-13 dpo

Krysser fingrene for en terminspire ❤️ tenker du å ta digital?
Tenker å ta blodprøve på tirsdag:) aldri tatt hcg blodprøve før, men kjenner at det er litt ok for hodet, når testene fortsatt er svake
Håper testene øker i styrke, har troen på det! Blir en spennende dag på tirsdag med testing for meg og hcg prøve på deg :D håper vi kan følge hverandre til februar 2024 ❤️

9 dpo før og etter frist. Lite vits i å teste enda ser det ut som :hilarious:

Vedlegg

• IMG_2747.jpeg
    IMG_2747.jpeg
    553,2 KB · Visninger: 72
  • IMG_2758.jpeg
    IMG_2758.jpeg
    509,8 KB · Visninger: 71
Prøvde å jukse til noen dager hvor jeg ikke hadde fått opp tempen og da settes krysset seg igjen på CD14.

Vet ikke helt om det gir mer håp eller ei mtp tempen er på vei ned :arghh: :arghh:

Vedlegg

• A2D7B4B3-C23F-4FF8-8E8B-1E13B6C49476.jpeg
    A2D7B4B3-C23F-4FF8-8E8B-1E13B6C49476.jpeg
    633,1 KB · Visninger: 38
Når synker tempen hvis tr er i anmarsj? Kjenner jeg er spent på tempen fremover! Har mer symptomer, men det kan jo slå begge veier.
Screenshot_20230528_224325_FF App.jpg

Håper testene øker i styrke, har troen på det! Blir en spennende dag på tirsdag med testing for meg og hcg prøve på deg :D håper vi kan følge hverandre til februar 2024 ❤️

Der økte testen i styrke, jeg er gravid :) Håper sånn for deg at du også er gravid:Heartbigred

Prøvde å jukse til noen dager hvor jeg ikke hadde fått opp tempen og da settes krysset seg igjen på CD14.

Vet ikke helt om det gir mer håp eller ei mtp tempen er på vei ned :arghh: :arghh:
Tenkte også på forrige bilde du la ut at det var større sjans for EL på cd14, cd 12 er iallefall ulogisk. Har du testa noko? :)

Når synker tempen hvis tr er i anmarsj? Kjenner jeg er spent på tempen fremover! Har mer symptomer, men det kan jo slå begge veier.
Vis vedlegget 406479
Lurer jeg også likeså på. Prøver å skjønne dette med temping, men føler meg ikke helt klok på dette :wideyed:
Eg trur enda ikkje er har sett ein graf her inne der tempen synker tidligere enn dagen før eller samme dag som mens:confused013 derfor det er så rart at så mange mister håpet om tempen synker f.eks 10dpo, når IKM er 14dpo liksom. Eller faktisk ser eg folk kommentere det så tidlig som 8dpo liksom. Tenker då skjønner ein ikkje heilt greia og gir seg sjølv enormt med unødvendig bekymring/tap av håp.

Her synker den litt dagen før, og så dropper den totalt samme dag som mens. Før det er det enten heilt jevnt og fint, eller totalt jojo! Ingen perioder er like :hilarious:

Back
Topp