IKM uke 22

Den nederste er fra morgenurinen i dag- jeg har begynt å tro på denne :Heartblue At jeg faktisk er gravid:Heartblue mannen tror ikke på dette før vi har to tydelige streker. Er11-13 DPO, trolig dpo 12
Den blir jo absolutt tydeligere ❤️

20230528_072239.jpg

12 dpo. Og hvit test her. Så egentlig ingen mer tro på at det gikk veien denne PP. Så då er det bare å vente på at mensen kommer på onsdag som forventet og gjøre oss klare for neste prøveperiode.

Ser antydning til strek her.
Det hadde vært så kjekt om det var men klarer ikke se det selv.

Jeg ser antydning til strek, om det er skygge eller ikke, er litt vanskelig å si

Føltes helt hvit i mine øyne. Når jeg var gravid i 2019 sist (mistet da i MA uke 9) fikk jeg ikke positiv test før 5 dager etter ikm. Vet ikke om det har noe å si for hva som er vanlig for meg. ❤️

Det skjønner jeg godt! Håper på en fin, tydelig strek i morgen ❤️

Jeg holder meg til 11 dpo, på tirsdag. Orker ikke disse skyggene :dead:

Du har søren meg vilje av stål! Jeg er såå enig at det er lurt å vente med å teste til feks 11 dpo, men ryker jo på kjempetidlige tester hver gang :hilarious:

Synes tempen skuffet meg veldig da den gikk såpass ned :arghh: :arghh: Krysset gikk vekk, men regner fortsatt at EL var omlag CD12/CD13.

Men når jeg fikk krysset var den linjen på 36.27 cirka og tempen gikk ikke under den

Håper så inderlig, men føler meg likeså skuffet til tross for at TR ikke er kommet enda. Og heller ikke kjent tegn på at TR skal komme heller. Pleier ALLTID å kjenne 3 dager før om TR er omlag 3 dager på vei samt samme dagen. Men nå? Føler jeg ingenting.

Vet ikke om det har noe å si at vi er på utenlandsreise så kroppen fokuserer på annet, men pleier å ha ha TR smerter på kvelden og dette har jeg heller ikke hatt.

Håper håper håper :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Vedlegg

• FC73E4E8-9104-4434-A8FD-CD3CE6C1D548.jpeg
    FC73E4E8-9104-4434-A8FD-CD3CE6C1D548.jpeg
    592,6 KB · Visninger: 29
Så fantastisk å se fine rosa streker her nå!! Gratulerer til dere ❤️

Her fortsatte spottingen inntil i går. Jeg tok en test torsdag bare for å ha gjort det, selvom jeg ikke hadde noe tro på strek, i og med at jeg startet å spotte på samme måte som alltid før mensen. Nå har spottingen forsvunnet etter fire dager. Det er helt sikkert progesteronstøtten som gjør at mensen ikke kommer etter de vanlige fire dagene med småblødninger, men de har altså helt opphørt. Skal gå på støtten i 14 dager, så det er 3 dager igjen

Last edited:
Et døgn siden første svake strek, ser ikke noe stor stigning akkurat, men det er kanskje tidlig? De to nederste strekene er tatt etter jobb i dag, tisset bare et par timer før så kanskje derfor det ikke er nok hcg i urin igså. Huff, førstegangsgravid, så blir så usikker på alt. Er jeg gravid utifra disse testene?<3 Før jeg skulle på jobb i dagtidlig ble jeg kjempe dårlig i magen og spydde som en gris. Synes også dette er tidlig (3+6)?

Vedlegg

• IMG_2906.jpeg
    IMG_2906.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 104
Et døgn siden første svake strek, ser ikke noe stor stigning akkurat, men det er kanskje tidlig? De to nederste strekene er tatt etter jobb i dag, tisset bare et par timer før så kanskje derfor det ikke er nok hcg i urin igså. Huff, førstegangsgravid, så blir så usikker på alt. Er jeg gravid utifra disse testene?<3 Før jeg skulle på jobb i dagtidlig ble jeg kjempe dårlig i magen og spydde som en gris. Synes også dette er tidlig (3+6)?
Det er helt vanlig at det ikke er stor stigning mellom testene og spesielt når man tester hver dag, derfor kan det være lurt å teste annenhver dag siden hcg dobler seg annenhver dag (men ikke så lett å holde seg så lenge :hilarious:).

Du har søren meg vilje av stål! Jeg er såå enig at det er lurt å vente med å teste til feks 11 dpo, men ryker jo på kjempetidlige tester hver gang :hilarious:
Hehe tusen takk! Jeg er faktisk veldig imponert og stolt av meg selv :hilarious: jeg er egentlig et heftig testetøs!!
Men den lange syklusen med maaange skygger gjorde meg drittlei! Mister motet bare på tanken å teste tidlig (selv om tanken slo meg at neste pp skal jeg starte testing 8 dpo, med make sure vanlig :hilarious:)

Det er helt vanlig at det ikke er stor stigning mellom testene og spesielt når man tester hver dag, derfor kan det være lurt å teste annenhver dag siden hcg dobler seg annenhver dag (men ikke så lett å holde seg så lenge :hilarious:).
Åh, tusen takk for svar! Da skal jeg huske på det <3 ble litt tryggere nå! :)

Krysser fingrene for en terminspire ❤️ tenker du å ta digital?
Tenker å ta blodprøve på tirsdag:) aldri tatt hcg blodprøve før, men kjenner at det er litt ok for hodet, når testene fortsatt er svake

Krysser fingrene for en terminspire ❤️ tenker du å ta digital?
Tenker å ta blodprøve på tirsdag:) aldri tatt hcg blodprøve før, men kjenner at det er litt ok for hodet, når testene fortsatt er svake
Litt usikker på om det er ment til meg, men jeg svarer :Heartbigred Jeg har kjøpt digital, men har ikke turt å ta den enda! Så redd for å bli skuffet! Hva med deg? Har du tatt digital? Så lurt! Jeg ringer legen selv på tirsdag :) det tar virkelig på for hodet! Hvor langt er du på vei ?

Back
Topp