IKM uke 22

Ser noko, men det føle eg eg har gjort på alle babyplantester som er lagt ut her dei siste mnd :hilarious: håper på stigning innen eit par dagar for deg:smiley-angelic001
Godt at det ikke bare er jeg som ser noe :hilarious: Har aldri fått antydning til noe som helst på babyplan tidligere, så merker at håpet mitt stiger. Blir nok mange tester fremover :hilarious:

Godt at det ikke bare er jeg som ser noe :hilarious: Har aldri fått antydning til noe som helst på babyplan tidligere, så merker at håpet mitt stiger. Blir nok mange tester fremover :hilarious:
Var ikkje dette første runde etter p-pilleslutt? Har dokk prøvd før, eller barn fra før?
Eg fekk heller ikkje noko på babyplan før, men nå fekk eg skikkelig drittstrekar innimellom som høyna håpet, kun sånne supersvake som denna dogg, ikkje noko sånn veldig tydelig som andre får (uten at det blir noko graviditet utav det).

Var ikkje dette første runde etter p-pilleslutt? Har dokk prøvd før, eller barn fra før?
Eg fekk heller ikkje noko på babyplan før, men nå fekk eg skikkelig drittstrekar innimellom som høyna håpet, kun sånne supersvake som denna dogg, ikkje noko sånn veldig tydelig som andre får (uten at det blir noko graviditet utav det).
Jo, det er første gang vi prøver, men siden jeg mistet mensen på cerazette så testet jeg med jevne mellomrom for sikkerhetsskyld :hilarious: Jeg får krysse fingrene for at streken utvikler seg som jeg vil!:smiley-angelic001

Hei :)
Ønsker å melde meg inn i denne gruppen da jeg har IKM mellom mandag 29.-31. mai. Dette er 11. prøveperiode. Jeg har lett pcos, men vi har forsøkt uten noe medisin først. 25 år.

Jeg trenger hjelp for er skikkelig glad her men synes det er skummelt å bli for glad! Jeg tok en test midt på dagen i dag fra makesure (ikke tidlig test) med 25 ml følsomhet, siden det er noen dager til mensen forventet jeg ikke at det skulle bli noe, men så ser den slik ut!! Vil dere tolke dette som positiv? Jeg har tatt mange slike tester de siste 11 månedene og ingen har fått sånn strek. Jeg har hamstret tester på apoteket nå men måtte reise på kveldsvakt, og nå har jeg så mye tanker! Håper på tanker fra dere<3
jeg synes det ser ut som det er to streke :Heartpink

Jo, det er første gang vi prøver, men siden jeg mistet mensen på cerazette så testet jeg med jevne mellomrom for sikkerhetsskyld :hilarious: Jeg får krysse fingrene for at streken utvikler seg som jeg vil!:smiley-angelic001
Men då studerte du kanskje ikkje på samme måte? :)
Eg tenker nok at sjansen for at du er gravid uten utløysning er mikroskopisk, tenker du blir skrevet inn i wall of fame i babyverden då :hilarious: når var det skikkelige aksjer sist? Er ikkje mulig at dei overlever eller?
Blir spennande å følge med på :cool:

Men då studerte du kanskje ikkje på samme måte? :)
Eg tenker nok at sjansen for at du er gravid uten utløysning er mikroskopisk, tenker du blir skrevet inn i wall of fame i babyverden då :hilarious: når var det skikkelige aksjer sist? Er ikkje mulig at dei overlever eller?
Blir spennande å følge med på :cool:
Av en eller annen grunn så studerte jeg like godt da :hilarious: Ja, det samme tenker jeg, så fikk litt sjokk når jeg så en antydning i dag, spesielt siden det ikke var noen andre aksjelegginger innenfor den fruktbare perioden.

Håper fremdeles på skikkelig strek om noen dager, men tviler selvsagt hahaha

Håper det går rette veien.
Men jeg hadde det sånn. Noen dager rundt ikm hvor testene ikke steg...noen var til og med svakere enn dagen før.
Er 9+0 i dag.

Husker du hvilken ikm-gruppe du var med i eller har du dagbok? Fikk veldig lyst til å gå tilbake å se på testene du hadde i starten :hilarious:

Jeg fant det :angelic:
Ser ut som vi hadde ganske like tester, dine så til og med litt svakere ut på samme tid så nå fikk jeg litt håp! Takk ❤️ Fantastisk at alt er bra med deg!

Hei, bruker å ha sykluser på 28-29 dager, men begynte å blø idag. Dag 26 nå veldig tidlig, men flere timer senere og ikke noe mer blod en kanskje 1 dråpe. Dersom det er festeblødning er det fra nå av HCG-økning starter?

Akkurat sånn har jeg hatt det i svangerskapene, likte svært lite med han. Jeg ønska å gjøre det slutt her en dag, tar det som et preggo tegn, for oss begge. Snakka med ei jordmor hun hadde heller ikke tålt mannen i 3 svangerskap
Ohh nooo

Jepp, der er jeg også. Tenker jeg klarer meg fint uten han, best vi gjør det slutt. Huff så tåpelig :hilarious: hormoner altså, det kan ødelegge så mye! Håper for oss begge at dette slipper taket rask, så vi ikke sitter uten mann snart :hilarious:

Hei :)
Ønsker å melde meg inn i denne gruppen da jeg har IKM mellom mandag 29.-31. mai. Dette er 11. prøveperiode. Jeg har lett pcos, men vi har forsøkt uten noe medisin først. 25 år.

Jeg trenger hjelp for er skikkelig glad her men synes det er skummelt å bli for glad! Jeg tok en test midt på dagen i dag fra makesure (ikke tidlig test) med 25 ml følsomhet, siden det er noen dager til mensen forventet jeg ikke at det skulle bli noe, men så ser den slik ut!! Vil dere tolke dette som positiv? Jeg har tatt mange slike tester de siste 11 månedene og ingen har fått sånn strek. Jeg har hamstret tester på apoteket nå men måtte reise på kveldsvakt, og nå har jeg så mye tanker! Håper på tanker fra dere<3
Disse er positive i mine øyner, gratulerer ❤️:D

Ohh nooo

Jepp, der er jeg også. Tenker jeg klarer meg fint uten han, best vi gjør det slutt. Huff så tåpelig :hilarious: hormoner altså, det kan ødelegge så mye! Håper for oss begge at dette slipper taket rask, så vi ikke sitter uten mann snart :hilarious:
tror vi må love hverandre å ikke ta noen sånne avgjørelser akkurat nå, tenke på det. Jeg bestemte meg for å gi det 9 mnd som jeg var preggo og ikke et sekund etter, også slapp det taket :hilarious:

tror vi må love hverandre å ikke ta noen sånne avgjørelser akkurat nå, tenke på det. Jeg bestemte meg for å gi det 9 mnd som jeg var preggo og ikke et sekund etter, også slapp det taket :hilarious:
Ja, det er bare det at det høres sååå fornuftig ut oppi hodet mitt, akuratt nå :hilarious: jeg jobber så godt jeg kan med å late som ingenting, håper han ikke merker noe :hilarious:

Jajaja :hilarious:ene var litt skygge, tok en 30 minutter etter det igjen- blenda. Grunnet til at jeg ikke har tatt flere er fordi jeg har vært ute i hele dag.
Men det var jo så tydelig strek tidligere?? :wideyed:

Håper så iiiinderlig at dette kan gå bra selv om testene er kjempe svake… men stigningen er jo ikke sååå verst fra igår morgen til idag… nervepirrende deluxe :arghh:
Håper det bare var et litt treigt egg :angelic:

D48C961D-6EB6-428D-958D-11065D93705E.jpeg

Back
Topp