IKM uke 22

Etter tidsfristen fikk den graviditetstesten to streker… blir meget skuffet om dette er juks. Dpo 10-12 i dag, trolig dpo 11. som dere kjenner, tålmodighet er ikke det jeg er velsignet mest med å ha. Flere som har testet i dag?
Syntes absolutt jeg klarer å se en strek ❤️

Etter tidsfristen fikk den graviditetstesten to streker… blir meget skuffet om dette er juks. Dpo 10-12 i dag, trolig dpo 11. som dere kjenner, tålmodighet er ikke det jeg er velsignet mest med å ha. Flere som har testet i dag?
Syns testene dine ser lovende ut jeg :D Testet selv i dag, og ser et hint av mer skygge, men fortsatt bare 8/9 DPO.

dro på butikken i går kveld, å kjøpe gravidtest i annet merke, tok den nå på morgenurin… negativ kanskje en pitte liten skygge om jeg legger god viljen til… babyplan viser enda skyggetrek… hvordan gikk det med deres tester i dag?
Er ikke denne staven rfsu? De slår ut veldig sent har jeg hørt og sett! Jeg ser strek og har stor tro på at du er gravid :love017

Jeg tror jeg kaaaanskje så en veldig svar strek på dagens test! Det kan godt hende at jeg bare innbiller meg det, men det blir spennende å se de neste dagene. Hadde virkelig ikke noe håp siden samboeren ikke fikk utløsning, men kjenner at håpet ble litt tent nå.

Jeg er veldig usikker på om det kommer til å gå bra her, for jeg syns ikke det var så mye stigning på testen idag :sad010

4391740B-12C4-43A8-A4D6-8788AB0C921B.jpeg

Jeg sliter med trynet til mannen, altså!!

Håper det er noe hormonelt som forsvinner snart, eller at jeg finner rota til det.
Håper virkelig ikke dette er et gravid-symptom!! Jeg var slik i begge de to andre svangerskapene. Det var derfor mannen nølte med nr 3, han syntes ikke det var så gøy å være hatet av meg i 9 mnd... men det har aldri startet såå tidlig før, er bare 8 dpo

Jeg sliter med trynet til mannen, altså!!

Håper det er noe hormonelt som forsvinner snart, eller at jeg finner rota til det.
Håper virkelig ikke dette er et gravid-symptom!! Jeg var slik i begge de to andre svangerskapene. Det var derfor mannen nølte med nr 3, han syntes ikke det var så gøy å være hatet av meg i 9 mnd... men det har aldri startet såå tidlig før, er bare 8 dpo

Akkurat sånn har jeg hatt det i svangerskapene, likte svært lite med han. Jeg ønska å gjøre det slutt her en dag, tar det som et preggo tegn, for oss begge. Snakka med ei jordmor hun hadde heller ikke tålt mannen i 3 svangerskap

Velkommen til ikm uke 22-gruppa :D Krysser fingrene for dere alle, lykke til med en ny PP!

Skriv inn, så setter jeg deg på lista:
Nick - alder - PP - barnet du prøver på - EL - IKM

29.mai:

• Villblomsten - 29 - PP 5 etter MA - EL 15/5 - IKM 29/5
• Mamima - 33 - B4 - PP5? - EL16/5 - IKM29/5

30.mai:
• Juliii - 27 - PP?? - B2 - EL: temper så vet ikke enda (setter den midlertidig 17.5) - IKM30.5
• Jeanabanana - 26 - PP5- B1- EL ca 15.5.- IKM 30.5
• •LL• - 31 - PP4 - 2 - EL13.05 - IKM30.05
• Cowgirl - 37 - PP3 - B3 - El ca 18/5 - IKM ca 30/5
• Hattifnatt - 30 - PP1 - B2 - el 13.05 - IKM 30.05
• Timmi - 34 - PP1 - B1 - EL 16/5 - IKM ca 30/5
• Drømmerombaby - 40 - PP 3 - Barn 1 - EL 16 mai - IKM 30 mai

31.mai:
• Jente88- 34- PP1 - B3 - El 15-17/5 - IKM ca 31/5
• ElskerJesus♡ - 34år - PP5 - barn nr 4, EL 18.05 - IKM 31.05

1.juni:
• MOK - 32- PP4 - B1- EL 18-19.05 - IKM ca 01.06
• Zyxl - 30 - PP 7 - B1 - EL 15.05. - IKM 01.06

2.juni:
• Babydream87 - 35 - P5 - b3 - 21.Mai 02.Juni
• Førstegangsmammaa - 28 - B1 - PP2 (etter liten pause) - EL 18./19.05 - IKM 02.05
• Nittitre - 30 år, PP1 - 1 barnet - EL 19.05 - IKM 02.05

3.juni:
• Perleonske_94 - 29 - PP1 med aktiv hjemmeprøving - B2 - EL 24-26 mai - IKM 3 juni
• Pusemjau- 35- PP2- B3- EL ca 19.5.- IKM 3.6.
• SKims- 35 - PP5 - B2 - EL 20.05 - IKM 03.06
• Filifjonk - 37 - PP1 - B1 - ivf innsett 19/5 - IKM 3/6

4.juni:

GRAVID :Heartred:

• Hattifnatt - 30 - PP1 - B2 - el 13.05 - IKM 30.05

TR :facepalm::
• •LL• - 31 - PP4 - 2 - EL13.05 - IKM30.05
Perleonske_94 - 29 - PP1 med aktiv hjemmeprøving - B2 - EL 24-26 mai - IKM 3 juni
• MOK - 32- PP4 - B1- EL 18-19.05 - IKM ca 01.06
Hei :-)
Ønsker å melde meg inn i denne gruppen da jeg har IKM mellom mandag 29.-31. mai. Dette er 11. prøveperiode. Jeg har lett pcos, men vi har forsøkt uten noe medisin først. 25 år.

Jeg trenger hjelp for er skikkelig glad her men synes det er skummelt å bli for glad! Jeg tok en test midt på dagen i dag fra makesure (ikke tidlig test) med 25 ml følsomhet, siden det er noen dager til mensen forventet jeg ikke at det skulle bli noe, men så ser den slik ut!! Vil dere tolke dette som positiv? Jeg har tatt mange slike tester de siste 11 månedene og ingen har fått sånn strek. Jeg har hamstret tester på apoteket nå men måtte reise på kveldsvakt, og nå har jeg så mye tanker! Håper på tanker fra dere<3

Vedlegg

• IMG_2874.png
    IMG_2874.png
    6,1 MB · Visninger: 81
  • IMG_2873.png
    IMG_2873.png
    7,5 MB · Visninger: 79
Lurer på hvor lang tid det kommer til å gå før jeg ryker på ny test, vil det gå timer? Minutter? Dager ? Ingen vet :) haha

Hei :)
Ønsker å melde meg inn i denne gruppen da jeg har IKM mellom mandag 29.-31. mai. Dette er 11. prøveperiode. Jeg har lett pcos, men vi har forsøkt uten noe medisin først. 25 år.

Jeg trenger hjelp for er skikkelig glad her men synes det er skummelt å bli for glad! Jeg tok en test midt på dagen i dag fra makesure (ikke tidlig test) med 25 ml følsomhet, siden det er noen dager til mensen forventet jeg ikke at det skulle bli noe, men så ser den slik ut!! Vil dere tolke dette som positiv? Jeg har tatt mange slike tester de siste 11 månedene og ingen har fått sånn strek. Jeg har hamstret tester på apoteket nå men måtte reise på kveldsvakt, og nå har jeg så mye tanker! Håper på tanker fra dere<3
Jeg synes at den absolutt ser positiv ut :D

Hei :)

Utvilsomt gravid :woot: desse slår ut tidlig, eg fekk slik strek på makesure når eg kun hadde 6 i hCG i blodet :happy:

Back
Topp