Hattifnatt♡
Forumet er livet
Marshmallows 2022
Påskeliljene 2022 ❤️
Stjerneskuddene 2024
Skuddårsspirene 2024
Hm, ser dere noe? Dpo 9,10 eller 11
Ser ingenting, men det er ikke for seint enda!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hm, ser dere noe? Dpo 9,10 eller 11
Sant. Men må nesten det hvis vi skal ha toul. Blir litt mer virkelig også når du går til lege/jordmor
Nei, enda 4 dager til jeg skal teste, 11 dpo
Er det bare jeg som ser en liten antydning til strek?
Her ser jeg den godt! Er den tatt innenfor tiden?
Jeg er veldig interessert gøy åEt bilde av stigningen på testene mine, for de som er spesielt interesserte. Fra 8-13 dpo (i dag)
Hm, der spør du godt. Kanskje 5 minutter etter at den ble dyppet i urin. Jeg tester igjen om
Noen timer
Enig, men disse rakkerne har lurt meg før. Nesten så jeg måSå spennende
Oi her ser det jo ut som strekEr det bare jeg som ser en liten antydning til strek?
Et bilde av stigningen på testene mine, for de som er spesielt interesserte. Fra 8-13 dp
Jeg ser antydning, men min erfaring er at babyplan har lurt meg før, med skyggestreker.Vis vedlegget 406302
Hei, er 4 dager til Ikm, kan dere se en strek eller er det jeg som bare inbyler meg dette?
Den er ganske mørk, så er litt usikker på om det bare er skygge vi serOi her ser det jo ut som strek
Spennende å se videre
Jeg ser!! Dette må jo bare være babystrekEr det bare jeg som ser en liten antydning til strek?
Jeg har blitt lurt av skyggestreker før, så får bare sjekke seinereJeg ser!! Dette må jo bare være babystrek
Ja, jeg har faktisk veldig troen denne gang, håpe jeg har har rett jeg er veldig nærtagen av mannen, tåler ingenting fra han. Men det kan jo være pms også! Og nå når jeg tørket meg så fikk jeg litt brun spotting, har ikke skjedd i dpo land førDet blir spennende da, har du troen?
Jeg er spesielt interessert! Elsker å se testerEt bilde av stigningen på testene mine, for de som er spesielt interesserte. Fra 8-13 dpo (i dag)
Skjønner deg godt. Men jeg har aldri fått en så sterk skyggestrek før, og jeg har fått maaange skygger!! Krysser fingrene for degJeg har blitt lurt av skyggestreker før, så får bare sjekke seinere
Ja, jeg har faktisk veldig troen denne gang, håpe jeg har har rett jeg er veldig nærtagen av mannen, tåler ingenting fra han. Men det kan jo være pms også! Og nå når jeg tørket meg så fikk jeg litt brun spotting, har ikke skjedd i dpo land før
Skjønner deg godt. Men jeg har aldri fått en så sterk skyggestrek før, og jeg har fått maaange skygger!! Krysser fingrene for deg