Nei har bare 3 testet igjen hjemme så skal prøve å vente til søndag. Da skal jeg være 12 eller 13 dpo. Men er vanskelig å venteHar du testet i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei har bare 3 testet igjen hjemme så skal prøve å vente til søndag. Da skal jeg være 12 eller 13 dpo. Men er vanskelig å venteHar du testet i dag?
Håper likevel på deres vegne! Fortsatt mulig
Denne MÅ jo være positiv!!! Så gøy
Venter med å sette deg på TR i tilfelle Si fra hvis status endrer seg!Tredje dagen med spotting her, så ingen tydelige tegn til at mensen kommer utenom det, men den er nok rett rundt hjørnet. Blir kanskje litt utsatt på grunn av progesteronet, men spottingen kom jo som vanlig
Veldig spennende å følge med på testene til dere andre! Håper de utvikler seg til nydelige rosa babystreker <3
Jaaa!! Du ER gravid
@Hattifnatt♡ hvordan går det med deg? Noen symptomer?
Så bra, håper du slipper unna kraftige symptomer spennende med første svangerskapskontroll! Uvant at det skal skje så tidlig nåDet går bra med meg, takk som spør! Jeg er litt kvalm og trøtt, men det går ganske bra. Merker det mest hvis det går lang tid uten mat og om ettermiddagen. Har fått avtalt første svangerskapskontroll, absurd! Hvordan går det med deg?
Så bra, håper du slipper unna kraftige symptomer spennende med første svangerskapskontroll! Uvant at det skal skje så tidlig nå
Det går fint her, 7 dpo i dag
Gratulerer
Sant. Men må nesten det hvis vi skal ha toul. Blir litt mer virkelig også når du går til lege/jordmorJa, for min del føles det litt unødvendig så tidlig, men det er jo for å få henvisninger osv. Åh, spennende! Har du testet enda?
Krysser alt jeg kan!! Har du noen symptomer? Jeg jakterJeg tror det!!!
Nå venter jeg på deg!!
Jaaa! Sjå der du detta må berre gå veien altså❤❤