Førstegangsmammaa
Forelsket i forumet
Enda flere symptomer i dag, bl.a. endring i utflod (med et snev av brunt) og «knivstikk» i magen. Blir fryktelig irritert om dette er PMS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jeg spørre hvorfor det er så mange som legger en ring ved testen? Jeg skjønner det ikke
Kan skimte noe, håper på sterkere!
Ånei kanskje dosen er for lav ja, jeg fikk beskjed om å ringe gynekologen om jeg starter å blø før jeg slutter. Bruker lutinus vaginaltabletterNei, nå ble jeg skuffet.... Pittelitt friskt blod på papiret idag, helt i tråd med tidligere sykluser et par dager før mensen kommer. Jeg hadde ikke forventet det denne gangen i og med at jeg går på progesteronstøtte, og trodde den skulle holde blødningen unna til jeg sluttet på det. Kanskje dosen min er lav, eller at jeg bare spotter uansett (tar duphaston oralt). Spottingen har stort sett alltid startet på cd22 eller tidligere, og idag er cd22, så jeg håper ikke på noe festeblødning heller.. Så kjedelig, må innrømme at jeg hadde litt ekstra troen med skyllingen av eggstokkene tidligere i syklusen.
Kan jeg spørre hvorfor det er så mange som legger en ring ved testen? Jeg skjønner det ikke
Kan skimte noe, håper på sterkere!
Oiii, så lurt! Takk!Det er for at kameraet skal klare å fokusere bedre på testen
Ser veldig forskjell med og uten.
Håper, men vi får se! Har vært mye skygger i det siste, så foreløpig er det ingen grunn til å tro hverken det ene eller det andre etter erfaring
Spør dere dere som kanskje har litt erfaring med spotting. Jeg starter med spotting rundt 3 dager før forventet tr hver syklus. Er det tegn på at jeg bør på progresteronstøtte troNei, nå ble jeg skuffet.... Pittelitt friskt blod på papiret idag, helt i tråd med tidligere sykluser et par dager før mensen kommer. Jeg hadde ikke forventet det denne gangen i og med at jeg går på progesteronstøtte, og trodde den skulle holde blødningen unna til jeg sluttet på det. Kanskje dosen min er lav, eller at jeg bare spotter uansett (tar duphaston oralt). Spottingen har stort sett alltid startet på cd22 eller tidligere, og idag er cd22, så jeg håper ikke på noe festeblødning heller.. Så kjedelig, må innrømme at jeg hadde litt ekstra troen med skyllingen av eggstokkene tidligere i syklusen.
Ja, i følge min gynekolog så er spotting 2-3 dager før menstrasjon et tegn på lavt progrestonnivå, som man kan ha nytte av progresteronstøtte.Spør dere dere som kanskje har litt erfaring med spotting. Jeg starter med spotting rundt 3 dager før forventet tr hver syklus. Er det tegn på at jeg bør på progresteronstøtte tro
Tusen takk for svar er det noe legen kan skrive ut, eller kreves det at man undersøkes hos Gyn?Ja, i følge min gynekolog så er spotting 2-3 dager før menstrasjon et tegn på lavt progrestonnivå, som man kan ha nytte av progresteronstøtte.
Det er jeg veldig usikker på, dessverre. Legen har mandat til å skrive ut, men ikke sikkert han føler seg komfortabel med det, siden han ikke er ekspert på området. Så tror svaret er at det kommer an på legenTusen takk for svar er det noe legen kan skrive ut, eller kreves det at man undersøkes hos Gyn?
Hvordan går det ? Er det kommet mer blod?Nei, nå ble jeg skuffet.... Pittelitt friskt blod på papiret idag, helt i tråd med tidligere sykluser et par dager før mensen kommer. Jeg hadde ikke forventet det denne gangen i og med at jeg går på progesteronstøtte, og trodde den skulle holde blødningen unna til jeg sluttet på det. Kanskje dosen min er lav, eller at jeg bare spotter uansett (tar duphaston oralt). Spottingen har stort sett alltid startet på cd22 eller tidligere, og idag er cd22, så jeg håper ikke på noe festeblødning heller.. Så kjedelig, må innrømme at jeg hadde litt ekstra troen med skyllingen av eggstokkene tidligere i syklusen.
Ingen ekspert, men begge deler er vel muligHatt så vondt i hodet de siste dagene. Vet ikke om jeg skal se dette som ett tegn eller tilfeldighet?
Er omlag 7DPO i dag, så at symptomer kommer nå føler jeg er vell veldig tidlig??
Takk som spør! Det er bare littepitt på papiret i forbindelse med dobesøk, men det er akkurat sånn mensen pleier å starte hos meg, et par-tre dager med veldig lett spotting først, og selvom det varierer litt hvilken CD spottingen starter så er det omtrent på merket.Hvordan går det ? Er det kommet mer blod?
Signerer jente88 Det kan sjekkes med en blodprøve, og denne blodprøven kan fastlegen ta. Vi rakk ikke treffe på riktig dag før jeg var til gynekologen, men han skrev ut prog.støtten på bakgrunn av kort lutealfase, så jeg tror det varierer litt hvordan de gjør det.Spør dere dere som kanskje har litt erfaring med spotting. Jeg starter med spotting rundt 3 dager før forventet tr hver syklus. Er det tegn på at jeg bør på progresteronstøtte tro
Jeg ser en svak skygge, men vanskelig å si hva det er Ikke gi opp helt enda da, alt kan helt sikkert skje selv om det har vært sånn de andre gangenVet ikke om jeg ser noe eller om streksynet mitt har nådd nye høyder
9dpo å føler for å gi opp alt Vet det er tidlig, men har aldri opplevd negativ test 9dpo de gangene jeg har vært gravid..
Vis vedlegget 406173
æsj, så utrolig kjipt høres ut som starten på mensen da ja, men alt håp er ikke ute. Noen får jo mensen tiltross for gravidtet. Kan du øke dosen på progresteronen?Takk som spør! Det er bare littepitt på papiret i forbindelse med dobesøk, men det er akkurat sånn mensen pleier å starte hos meg, et par-tre dager med veldig lett spotting først, og selvom det varierer litt hvilken CD spottingen starter så er det omtrent på merket.
Hva med deg? Ble det test idag?