IKM uke 22

sammenligner det jeg kan sammenligne mellom forje syklus hvor jeg tempet og denne syklusen ser jeg tempen er mellom 0.25 - 0.60 forskjell. er dette et positivt tegn eller bare varierer dette fra syklus til syklus? ser på det høyeste toppen i denne syklusen er på 36.36.95 mens forje syklus på samme CD var den på 36.4.

føler jeg prøver rare ting for å se om det er noe håp eller ei :smiley-angelic001 :smiley-angelic001 Noen her som har noe formening om dette å sammenligne temp i forskjellige sykluser?

Enig, dagene går veldig sakte. Jeg er også bare dpo 6-7, vi vil nok ikke få mensen før vi slutter på progresteronstøtte. Jeg har tenkt å slutte om jeg har negativ test 14 dpo. Jeg kjenner heller ingen symptomer, leste akkurat igjennom gamle notatene min på tidlige graviditets symptomene mine, hadde allerede nede i 5-8 dpo sist.
Da ligger vi veldig likt i løypa! :) Nei, det er sant, den holder jo uansett blødningen unna. Har vanligvis fått mensen allerede 9-10 dpo og begynt å spotte enda tidligere, så det er kjærkomment progesteronstøtten! Jeg prøver å ikke tenke så mye på fravær av symptomer, jeg leser om så mange som sier at de ikke har kjent noenting før det har gått lenger tid. Jeg har også blitt lurt noen ganger av å tro jeg har hatt tidlige symptomer, for så å bli veldig skuffet når mensen kom.

Vi får bare gjøre vårt beste og håpe de neste dagene går fort! :Heartbigred

Svart på hvitt :love7

Tok ikke digital i forrige svangerskap, så det var litt artig! Gleder meg til å vise mannen☺️

Vedlegg

• A6AF4EF1-9E47-438D-8CC9-E2A0F1E88524.jpeg
    A6AF4EF1-9E47-438D-8CC9-E2A0F1E88524.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 69
Da ligger vi veldig likt i løypa! :) Nei, det er sant, den holder jo uansett blødningen unna. Har vanligvis fått mensen allerede 9-10 dpo og begynt å spotte enda tidligere, så det er kjærkomment progesteronstøtten! Jeg prøver å ikke tenke så mye på fravær av symptomer, jeg leser om så mange som sier at de ikke har kjent noenting før det har gått lenger tid. Jeg har også blitt lurt noen ganger av å tro jeg har hatt tidlige symptomer, for så å bli veldig skuffet når mensen kom.

Vi får bare gjøre vårt beste og håpe de neste dagene går fort! :Heartbigred

Godt du fikk progresteronstøtte ja! Det er fortsatt veldig tidlig å ha eventuelle symptomer, så vi får vel bare prøve å holde oss positiv en stund til. Jeg driver egentlig å tester ut ovitrielle sprøyten som gir falsk positiv test i 10 dager, men har med vilje reist fra gravidetstestene mine, så nå får jeg bare vente å se. Vurderte å gå ned i gata her for å kjøpe tester i dag, men klarte å styre meg:P

DPO 4!
Mitt tidligere spørsmål refererte visst (hadde en liten aning) til soppinfeksjon i sjeden(sorry for detaljer). Det kan visst være en av de første symptomene på at man er gravid:nailbiting:

Først tenkte jeg om det kom fra UVI og antibiotikakuren for en ukestid siden, men det er for lenge siden. Så jeg vet ikke, men blir jo helt tullete av alle disse «plagene»/ symptomene. Jeg har aldri hatt noen av de tidligere:hilarious: erfaringer? Lurer på om jeg skal ta en første test på mandag, neste uke!

Blir selv tullete av å lete etter symptomer :rolleyes:

Har vært skikkelig trøtt i dag. Såpass at jeg la meg ned på sofan å måtte slappe av samt mellom husarbeidet. Pleier aldri å være sånn. og det kjennes ut som jeg har mens murring. Har sååå lyst å teste for å se om det er hva jeg håper og ønsker det er, eller om kroppen bare gir meg skikkelig falske forhåpninger.

sammenligner det jeg kan sammenligne mellom forje syklus hvor jeg tempet og denne syklusen ser jeg tempen er mellom 0.25 - 0.60 forskjell. er dette et positivt tegn eller bare varierer dette fra syklus til syklus? ser på det høyeste toppen i denne syklusen er på 36.36.95 mens forje syklus på samme CD var den på 36.4.

føler jeg prøver rare ting for å se om det er noe håp eller ei :smiley-angelic001 :smiley-angelic001 Noen her som har noe formening om dette å sammenligne temp i forskjellige sykluser?
Det varierer fra syklus til syklus :) men mange får høy temp i starten på graviditet :)

DPO 4!
Mitt tidligere spørsmål refererte visst (hadde en liten aning) til soppinfeksjon i sjeden(sorry for detaljer). Det kan visst være en av de første symptomene på at man er gravid:nailbiting:

Først tenkte jeg om det kom fra UVI og antibiotikakuren for en ukestid siden, men det er for lenge siden. Så jeg vet ikke, men blir jo helt tullete av alle disse «plagene»/ symptomene. Jeg har aldri hatt noen av de tidligere:hilarious: erfaringer? Lurer på om jeg skal ta en første test på mandag, neste uke!
Blir gøy å se om disse rare symptomene våre er starten på noe! Jeg tenker også å teste enten søndag eller mandag :)

DPO 4!

Eg skjønne ikkje heilt ka du vil ha erfaringer på? Men tenker jo som så at har du nett gått på antibiotika så er sjansen stor for at du har fått sopp dessverre, og ikkje eit graviditetstegn❤ husk at om du har sopp og er gravid kan du ikkje bruke slike piller ein svelger :)

Eg skjønne ikkje heilt ka du vil ha erfaringer på? Men tenker jo som så at har du nett gått på antibiotika så er sjansen stor for at du har fått sopp dessverre, og ikkje eit graviditetstegn❤ husk at om du har sopp og er gravid kan du ikkje bruke slike piller ein svelger :)
Bare lurte på om noen av dere hadde opplevd det samme :) Neida, jeg har fått stikkpille. Blir spennende å se hva testen viser neste uke:Heartred

Back
Topp