Gratulerer så mye!!9 dpo morgen øverst
10 dpo morgen nederst (i dag)
Tenk at jeg er gravid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye!!9 dpo morgen øverst
10 dpo morgen nederst (i dag)
Tenk at jeg er gravid?
Synes symptomene du beskriver virker som tidlig graviditetsymptoner
Da ligger vi veldig likt i løypa! Nei, det er sant, den holder jo uansett blødningen unna. Har vanligvis fått mensen allerede 9-10 dpo og begynt å spotte enda tidligere, så det er kjærkomment progesteronstøtten! Jeg prøver å ikke tenke så mye på fravær av symptomer, jeg leser om så mange som sier at de ikke har kjent noenting før det har gått lenger tid. Jeg har også blitt lurt noen ganger av å tro jeg har hatt tidlige symptomer, for så å bli veldig skuffet når mensen kom.Enig, dagene går veldig sakte. Jeg er også bare dpo 6-7, vi vil nok ikke få mensen før vi slutter på progresteronstøtte. Jeg har tenkt å slutte om jeg har negativ test 14 dpo. Jeg kjenner heller ingen symptomer, leste akkurat igjennom gamle notatene min på tidlige graviditets symptomene mine, hadde allerede nede i 5-8 dpo sist.
GRATULERERSvart på hvitt
Tok ikke digital i forrige svangerskap, så det var litt artig! Gleder meg til å vise mannen
Gratulerer så masseSvart på hvitt
Tok ikke digital i forrige svangerskap, så det var litt artig! Gleder meg til å vise mannen
Hvordan reagerte mannen dinJeg kan settes på gravid
Da ligger vi veldig likt i løypa! Nei, det er sant, den holder jo uansett blødningen unna. Har vanligvis fått mensen allerede 9-10 dpo og begynt å spotte enda tidligere, så det er kjærkomment progesteronstøtten! Jeg prøver å ikke tenke så mye på fravær av symptomer, jeg leser om så mange som sier at de ikke har kjent noenting før det har gått lenger tid. Jeg har også blitt lurt noen ganger av å tro jeg har hatt tidlige symptomer, for så å bli veldig skuffet når mensen kom.
Vi får bare gjøre vårt beste og håpe de neste dagene går fort!
Hvordan reagerte mannen din
Det varierer fra syklus til syklus men mange får høy temp i starten på graviditetsammenligner det jeg kan sammenligne mellom forje syklus hvor jeg tempet og denne syklusen ser jeg tempen er mellom 0.25 - 0.60 forskjell. er dette et positivt tegn eller bare varierer dette fra syklus til syklus? ser på det høyeste toppen i denne syklusen er på 36.36.95 mens forje syklus på samme CD var den på 36.4.
føler jeg prøver rare ting for å se om det er noe håp eller ei Noen her som har noe formening om dette å sammenligne temp i forskjellige sykluser?
Blir gøy å se om disse rare symptomene våre er starten på noe! Jeg tenker også å teste enten søndag eller mandagDPO 4!
Mitt tidligere spørsmål refererte visst (hadde en liten aning) til soppinfeksjon i sjeden(sorry for detaljer). Det kan visst være en av de første symptomene på at man er gravid
Først tenkte jeg om det kom fra UVI og antibiotikakuren for en ukestid siden, men det er for lenge siden. Så jeg vet ikke, men blir jo helt tullete av alle disse «plagene»/ symptomene. Jeg har aldri hatt noen av de tidligere erfaringer? Lurer på om jeg skal ta en første test på mandag, neste uke!
Eg skjønne ikkje heilt ka du vil ha erfaringer på? Men tenker jo som så at har du nett gått på antibiotika så er sjansen stor for at du har fått sopp dessverre, og ikkje eit graviditetstegn❤ husk at om du har sopp og er gravid kan du ikkje bruke slike piller ein svelgerDPO 4!
Mitt tidligere spørsmål refererte visst (hadde en liten aning) til soppinfeksjon i sjeden(sorry for detaljer). Det kan visst være en av de første symptomene på at man er gravid
Først tenkte jeg om det kom fra UVI og antibiotikakuren for en ukestid siden, men det er for lenge siden. Så jeg vet ikke, men blir jo helt tullete av alle disse «plagene»/ symptomene. Jeg har aldri hatt noen av de tidligere erfaringer? Lurer på om jeg skal ta en første test på mandag, neste uke!
Bare lurte på om noen av dere hadde opplevd det samme Neida, jeg har fått stikkpille. Blir spennende å se hva testen viser neste ukeEg skjønne ikkje heilt ka du vil ha erfaringer på? Men tenker jo som så at har du nett gått på antibiotika så er sjansen stor for at du har fått sopp dessverre, og ikkje eit graviditetstegn❤ husk at om du har sopp og er gravid kan du ikkje bruke slike piller ein svelger