Æææ du er preggis!!! Så GØY!!!Ser dere det jeg ser? 9 dpo kveld..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æææ du er preggis!!! Så GØY!!!Ser dere det jeg ser? 9 dpo kveld..
Jeg tror jeg må være det ja!Æææ du er preggis!!! Så GØY!!!
Jaa!!! Si fra så fort jeg skal sette deg på gravid, så gøy at vi har minst en i gruppaSer dere det jeg ser? 9 dpo kveld..
Jaa!!! Si fra så fort jeg skal sette deg på gravid, så gøy at vi har minst en i gruppa
Ja er nok avhengig av test ja eg testa med makesure vanlig, altså 25u/l og den slo ut med 6u/l i blodetKan legge til at sist jeg tok hcg-prøve fikk jeg negativ test den dagen jeg hadde 5 i hcg. Avhenger nok litt av type test og urinkonsentrasjon også når man får utslag
Ja er nok avhengig av test ja eg testa med makesure vanlig, altså 25u/l og den slo ut med 6u/l i blodet
Men 5 u/l er ikkje garantert graviditet heller då
OI! SE den utviklingen da. DU ER gravid!9 dpo morgen øverst
10 dpo morgen nederst (i dag)
Tenk at jeg er gravid?
Så moro å se Hattifnatt!9 dpo morgen øverst
Tenk at jeg er gravid?
Så moro å se Hattifnatt!
Gratulerer så mye!
Åh, så herlig! Gratulerer!9 dpo morgen øverst
Tenk at jeg er gravid?
Det aller beste er jo å vente hvis man klarer! men 10 dpo kan det jo være en grei sjanse for en positiv test!
Enig, dagene går veldig sakte. Jeg er også bare dpo 6-7, vi vil nok ikke få mensen før vi slutter på progresteronstøtte. Jeg har tenkt å slutte om jeg har negativ test 14 dpo. Jeg kjenner heller ingen symptomer, leste akkurat igjennom gamle notatene min på tidlige graviditets symptomene mine, hadde allerede nede i 5-8 dpo sist.Ja, det er sant! Dagene går ekstremt sakte, og det klør godt i fingrene men jeg er bare 6 eller 7 dpo så jeg må holde ut litt til tror jeg Har forsåvidt ingen symptomer på noenting, utenom de 2-3 velkjente PMS-kvisene som dukket opp for et par dager siden. De kommer så tidlig at jeg vet ikke om de ville vært unngått hvis det var noe annerledes denne syklusen uansett! Ellers kjenner jeg ingenting. Hadde nesten forventet litt symptomer av progesteronstøtten, men ikke foreløpi
Ja, det er sant! Dagene går ekstremt sakte, og det klør godt i fingrene men jeg er bare 6 eller 7 dpo så jeg må holde ut litt til tror jeg Har forsåvidt ingen symptomer på noenting, utenom de 2-3 velkjente PMS-kvisene som dukket opp for et par dager siden. De kommer så tidlig at jeg vet ikke om de ville vært unngått hvis det var noe annerledes denne syklusen uansett! Ellers kjenner jeg ingenting. Hadde nesten forventet litt symptomer av progesteronstøtten, men ikke foreløpig!
Enig, dagene går veldig sakte. Jeg er også bare dpo 6-7, vi vil nok ikke få mensen før vi slutter på progresteronstøtte. Jeg har tenkt å slutte om jeg har negativ test 14 dpo. Jeg kjenner heller ingen symptomer, leste akkurat igjennom gamle notatene min på tidlige graviditets symptomene mine, hadde allerede nede i 5-8 dpo sist.
I morges føltes det som om det brant nederst i halsen, men det gikk over etter en times tid. Det har jeg aldri kjent før, men det er for tidlig at det skal være et symptom da jeg ikke tror det er mer enn 5dpo. Blir gal av nye symptomer hver syklus
Prøver selv å kjenne etter symptomer man blir helt gal av det. Eneste som har vært de siste dagene er kramper nederst i magen og her om dagen var skikkelig tak i de krampene. Utenom det har niplene være små sensitive og vært små trøtt og små kvalm. Så leter jo med lupe for å skjønne om gullegget har vært denne syklusen eller ikke, men føler meg ikke klok. Ser tempen holder seg stabil i toppen og ikke så hakkete som den var forje syklus. Så håper veldig her jeg sitter på tuen min Tørr heller ikke å håpe for mye