IKM uke 22

Jeg trodde tempen skulle holde seg relativt høy etter el, så jeg trodde alt håp var ute for at jeg hadde hatt el, jeg som var så sikker på alt. Men i dag gikk tempen opp og FF satte kryss, 3 dpo i dag, fantastisk :excited001
Såå bra, det er gøy! Min har hoppet litt etter el den også, derfor tenkte jeg det kunne være mulig. Jeg har ikke tempet på noen dager, men gjorde det i dag, og tempen har skutt i været :)

Kan jo dele det her også :) har tatt test både i går kveld og i morges. Er 9 dpo nå. ser en veldig svak streke/skyggen. Ingen av bildene er redigert, men ulik innstilling på kameraet for å få testen i fokus. Mannen kunne også se streken, men den er jo ekstremt svak og kan ikke se om den er grå eller rosa. Skulle gjerne visst om det er vanlig på skygger med disse eller ikke, siden min eneste erfaring er at de ikke gir det (før nå eventuelt). Nå sitter jeg og kniper igjen for å ta en ny :shy::hilarious:

Vedlegg

• 33646A03-39B9-429E-B49D-E84EC46BA740.jpeg
    33646A03-39B9-429E-B49D-E84EC46BA740.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 63
  • 23EF6C04-29A1-4C74-BD77-73EA55BBE166.jpeg
    23EF6C04-29A1-4C74-BD77-73EA55BBE166.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 61
3DPO! Juhu. Begynte å kjenne såre nipler i går og enda tydeligere i dag. Jeg har aldri hatt såre nipler før. Jøss, det er tidlige symptomer, hvis det er noe i det heletatt?!

Kan jo dele det her også :) har tatt test både i går kveld og i morges. Er 9 dpo nå. ser en veldig svak streke/skyggen. Ingen av bildene er redigert, men ulik innstilling på kameraet for å få testen i fokus. Mannen kunne også se streken, men den er jo ekstremt svak og kan ikke se om den er grå eller rosa. Skulle gjerne visst om det er vanlig på skygger med disse eller ikke, siden min eneste erfaring er at de ikke gir det (før nå eventuelt). Nå sitter jeg og kniper igjen for å ta en ny :shy::hilarious:
Så spennede!! Hold oss oppdatert :D

3DPO! Juhu. Begynte å kjenne såre nipler i går og enda tydeligere i dag. Jeg har aldri hatt såre nipler før. Jøss, det er tidlige symptomer, hvis det er noe i det heletatt?!
Spennede! Her skjer det også rare ting… Ble akutt uvel i går, litt kvalme, kaldsvette og prikking/dovnet bort i både hender og føtter. Veldig trøtt, og i tillegg føles det litt stramt i magen, og niplene har vært ømme siden EL. Noen av symptomene, f.eks. nipler, tar jeg ikke alvorlig da det svinger mye. Vet at symptomer uansett er altfor tidlig, men sist jeg ble gravid merket jeg også at kroppen dovnet bort/prikket uten grunn og at musklene føltes svakere lenge før positiv test :nailbiting: Hvis jeg utover uka får metallsmak i munnen i tillegg til god luktesans vet jeg hva som foregår! Tror jeg er 3DPO som deg, kanskje 4. Krysser fingrene for oss alle i gruppa :Heartred

Både eg og ei til her inne fekk symptomer 4dpo under graviditet, men 2dpo, den er jo hakket meir spesiell :hilarious: blir spennede å følge med på :woot:

I dag gikk tempen med ett skikkelig hopp opp. Sånn jeg ser det så har EL vært cD13/CD14. Så håper veldig gullegget er på vei :smiley-angelic001 :smiley-angelic001 :smiley-angelic001 Så er 4DPO sånn jeg regner. Er vell for tidlig å se på verken strimmeltest eller blodprøve?? Hva tenker dere om tempen? Har så lyst til å teste men prøver å holde meg til tross for skikkelig krampetak nederst i magen i går og kjenner det litt i dag også. Om dette er positivt tegn?Det er et stort spørsmål jeg stiller meg selv:confused005:confused005

Vedlegg

• F9C22712-CD0D-4B0C-B871-6C617F7BEAC0.jpeg
    F9C22712-CD0D-4B0C-B871-6C617F7BEAC0.jpeg
    606,8 KB · Visninger: 36
Spennede! Her skjer det også rare ting… Ble akutt uvel i går, litt kvalme, kaldsvette og prikking/dovnet bort i både hender og føtter. Veldig trøtt, og i tillegg føles det litt stramt i magen, og niplene har vært ømme siden EL. Noen av symptomene, f.eks. nipler, tar jeg ikke alvorlig da det svinger mye. Vet at symptomer uansett er altfor tidlig, men sist jeg ble gravid merket jeg også at kroppen dovnet bort/prikket uten grunn og at musklene føltes svakere lenge før positiv test :nailbiting: Hvis jeg utover uka får metallsmak i munnen i tillegg til god luktesans vet jeg hva som foregår! Tror jeg er 3DPO som deg, kanskje 4. Krysser fingrene for oss alle i gruppa :Heartred
Ja, det er skikkelig spennende! Det er ganske sjukt å kjenne på symptomer så tidlig, uten at jeg har noe som helst erfaring fra før. Men gøy å høre at du og andre kjenner på alle mulige symptomer også. Jeg har i tillegg en form for press i magen. Vet ikke om jeg holder på å bli loco eller hva:hilarious: krysser fingrene jeg også:Heartred

Gøy!! Knip igjen:smiley-bounce022

I dag gikk tempen med ett skikkelig hopp opp. Sånn jeg ser det så har EL vært cD13/CD14. Så håper veldig gullegget er på vei :smiley-angelic001 :smiley-angelic001 :smiley-angelic001 Så er 4DPO sånn jeg regner. Er vell for tidlig å se på verken strimmeltest eller blodprøve?? Hva tenker dere om tempen? Har så lyst til å teste men prøver å holde meg til tross for skikkelig krampetak nederst i magen i går og kjenner det litt i dag også. Om dette er positivt tegn?Det er et stort spørsmål jeg stiller meg selv:confused005:confused005

Spennende! Ff setter vel kryss snart :) tror det er for tidlig før egget har festet seg, da det ikke produseres hcg før det. Men blodprøve vil påvise tidligere enn hjemmetest :)

Det er altså så spennende å følge med sammen med dere! Håååper alle små streker utvikler seg til nydelige tydelige rosa! Grugleder meg til å slippe testetøsen løs og følge med i testingen! :laughing025

Når skal du begynne å teste? Jeg elsker å tolke :D

Du har nok rett på når EL var basert på tempen iallefall :) Det er nok litt for tidlig å teste, hvis du klarer å holde deg noen dager til!

Når skal du begynne å teste? Jeg elsker å tolke :D
Ikke helt sikker faktisk, jeg blir ganske nedfor av blendatester så jeg gjør nok meg selv en tjeneste med å vente litt - men jeg vet jo hvor vanskelig det er når testene bare ligger og roper i skuffen! Jeg reiser bort på fredag, og da er jeg 9 eller 10 dpo, så jeg skal prøøøøve å holde meg til fredagen iallefall! Men man vet aldri, haha.

Du har nok rett på når EL var basert på tempen iallefall :) Det er nok litt for tidlig å teste, hvis du klarer å holde deg noen dager til!

Klør veldig i fingrene denne syklusen merker jeg :smiley-angelic001 Håper det er ett godt tegn, eller så vet jeg ikke

Back
Topp