IKM uke 22

Har gått litt fort her også er dpo 5-6 i morgen og 7 dager etter ovitrielle i morgen. Har startet å teste ovitrielle ut av kroppen, så dere skal få se testene i morgen :) har kun 12/14 tester igjen- men bestilte en hel haug i dag. Dog babyplan sine, og hører de gir en del skyggestreker ? Så må vel smøre meg med tålmodighet. Lovte gynekologen å ikke gi opp før 14 dpo
Det blir spennende å følge med :D ja, babyplan tidlig er noe dritt. Får alltid skygge på de! Derfor gidder jeg ikke å teste før 11 dpo, er sååå lei av å studere tester å skygge..

Slenger meg på her:) Har en veldig ustabil syklus, sliter veldig med å finne eggløsning pga Pcos. Men hadde noen sikre tegn i kveld så vi får håpe det klaffer denne runden. Går på metformin men syns ikke at det hjelper noe spesielt på syklus. Får vurdere noe mere hjelp etterhvert om det snart ikke klaffer.
Håper det blir mange gravide og at det blir terminbebbisser ❤️

SKims- 35 - PP5 - B2 - EL 20.05 - IKM 03.06

6 dager siden ovitrielle, DPO 5-6.

Vedlegg

• 6C4C877C-BFD6-4ACD-9279-1E35F8496498.jpeg
    6C4C877C-BFD6-4ACD-9279-1E35F8496498.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 45
Deilig når der går fort da!
Vil ikke prøve å holde deg og styre unna drikka de siste timene før du er hjemme da? Ved en evt graviditet så har kroppen produsert enda mer hcg på de timene :hilarious:
Tanken har absolutt slått meg, men pleier ikke å få sterkere tester på ettermiddag/kveld, og syns det er pining å ikke gå på do på 3-4 t. Dårlig blærekapasitet! Har tidligere konkludert med at det ikke er verdt det :hilarious: Men kan godt være jeg tester om kvelden også uansett altså

Tanken har absolutt slått meg, men pleier ikke å få sterkere tester på ettermiddag/kveld, og syns det er pining å ikke gå på do på 3-4 t. Dårlig blærekapasitet! Har tidligere konkludert med at det ikke er verdt det :hilarious: Men kan godt være jeg tester om kvelden også uansett altså
Ja, det er pinelse! Grusomt å ikke drikke så mye, jeg drikker generelt mye vann, alltid tørst! Så den syklusen jeg hadde på 65 dager der jeg alltid testet, trodde jeg skulle dø av vannmangel :hilarious:

Ja, det er pinelse! Grusomt å ikke drikke så mye, jeg drikker generelt mye vann, alltid tørst! Så den syklusen jeg hadde på 65 dager der jeg alltid testet, trodde jeg skulle dø av vannmangel :hilarious:

Samme her, haha! Og når man holder på sånn både med eggløsningstester og graviditeter kvalifiserer det jo nesten til nedsatt livskvalitet :hilarious:

Nå mistet jeg alt motet.. tempen sank i dag. Jeg er jo såå sikker på jeg er 2 dpo :sorry:
Vis vedlegget 405848

Tror jeg har gått glipp av denne! Har du målt i dag? Kanskje den går opp igjen og at beregningen din stemmer? Du kan legge inn fiktive temperaturer et par dager fram hvis du vil «forske» litt. Jeg er ikke så inne i temping enda, så det gjør jeg i blant :shy:

6-7 DPO, skal forsøke å ta fri noen dager fra testingen nå, ovitrielle skal være helt ute av systemet på onsdag, om jeg klarer å holde meg vekk fra testing til da, blir jeg glad :)
Den øverste er fra i går kveld og den andre fra i morges

Vedlegg

• 3A2B0B8F-1EEA-43F4-AF80-A81EEC9C3F5B.jpeg
    3A2B0B8F-1EEA-43F4-AF80-A81EEC9C3F5B.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 36
Det kan du fremdeles være :)
Tror jeg har gått glipp av denne! Har du målt i dag? Kanskje den går opp igjen og at beregningen din stemmer? Du kan legge inn fiktive temperaturer et par dager fram hvis du vil «forske» litt. Jeg er ikke så inne i temping enda, så det gjør jeg i blant :shy:
Jeg trodde tempen skulle holde seg relativt høy etter el, så jeg trodde alt håp var ute for at jeg hadde hatt el, jeg som var så sikker på alt. Men i dag gikk tempen opp og FF satte kryss, 3 dpo i dag, fantastisk :excited001

Min kan hoppe litt sånn etter EL også, du kan fortsatt ha riktig i dine bergegninger! :Heartred
Så greit å vite, takk. Trodde den skulle holde seg høy etter el, så jeg ble litt deppa i går. Men i dag steg den igjen og FF satte kryss :D 3 dpo ❤️

Back
Topp