IKM uke 22

Er det sånn at når el-testen synker igjen etter peak så betyr det at egget har sluppet (mest sannsynlig)? xsmile3

Last edited:
Veldig trist lesing :Heartblue Husker deg fra termingruppa med juni 21 barn også. Jeg tror også nestemann hos dere kommer:Heartblue
Ja det er rart kor fort tida går, då var eg gravid med Håp, og i år blir Romeo 2år ❤ det gir meg mykje fred, at livet går videre og det vonde blir liggande igjen bak ❤ kanskje havner me i samme termingruppe igjen :woot:

5 dager etter ovitrielle sprøyta-havna på testkjøret igjen

Vedlegg

• C90A56FE-7A04-4A48-A870-AB8FD3418D78.jpeg
    C90A56FE-7A04-4A48-A870-AB8FD3418D78.jpeg
    798,1 KB · Visninger: 42
Min EL-test var svakere igjen i dag, så tipper den peaka i går. Jippi! La inn aksjer i forgårs og i går. Holder det? Eller bør vi fortsette i dag mon tro? :happy:

Nå er det man begynner å med DPO?

Min EL-test var svakere igjen i dag, så tipper den peaka i går. Jippi! La inn aksjer i forgårs og i går. Holder det? Eller bør vi fortsette i dag mon tro? :happy:

Jippi! Da ligger du likt med meg :) jeg tar høyde for at egget slipper i dag, så 1 dpo i morgen :happy:

Ang aksjelegging, så mener jeg det bør holde. Det viktigste er vel sex rett før egget slipper, så de ligger klart og venter. Vi la inn aksjer i forgårs, rakk ikke i går pga jobben til mannen. Men håper vi får til en gang i dag, for sikkerhetsskyld. Hadde vi lagt inn i går, så hadde jeg ikke stresset mer. Men det er meg da :hilarious:

Jippi! Da ligger du likt med meg :) jeg tar høyde for at egget slipper i dag, så 1 dpo i morgen :happy:

Ang aksjelegging, så mener jeg det bør holde. Det viktigste er vel sex rett før egget slipper, så de ligger klart og venter. Vi la inn aksjer i forgårs, rakk ikke i går pga jobben til mannen. Men håper vi får til en gang i dag, for sikkerhetsskyld. Hadde vi lagt inn i går, så hadde jeg ikke stresset mer. Men det er meg da :hilarious:

Såå gøy:happy: blir spennende disse dagene framover da! Stresser egentlig ikke, men vil bare være sikker:Heartred håper dere får en runde i dag også

Jeg ville tenkt at eggløsningen er i dag hvis peak var i går, og 1 dpo i morgen. Og dere har lagt inn aksjer de to mest fruktbare dagene, så det burde holde! Er fremdeles muligheter i dag, men ville ikke stresset med det hvis dere ikke har lyst

Er det mulig å kjenne når egget slipper? Jeg fikk en del smerter på venstre side (ganske sikker på det et den siden det slipper denne gang) som varte i ca 2 min. Etter det har el symptomene forsvunnet ganske bra.

Nipplene har også begynt å bli såre, som vanlig etter el :D

Er det mulig å kjenne når egget slipper? Jeg fikk en del smerter på venstre side (ganske sikker på det et den siden det slipper denne gang) som varte i ca 2 min. Etter det har el symptomene forsvunnet ganske bra.

Nipplene har også begynt å bli såre, som vanlig etter el :D
Det virker som om alt er mulig i en syklus :think005 Trodde det skulle bli godt å slutte på prevensjon, men nå gleder jeg meg bare til å starte på det igjen :smiley-ashamed004

Dpo 3-4 i dag, har «kun» 13 graviditetstester, så tenker jeg bør prøve å holde testetøsa i meg litt i sjakk. Hva er deres andre strategi?
Jeg bestemmer meg for en dato, usikker om jeg skal gå for 10 eller 11 dpo :think005 tror jeg sier tirsdag 30.5, så forholder jeg meg til den dagen og tester ikke før. Det gikk fint i forrige pp, håper det får fint denne gang også :D

Dpo 3-4 i dag, har «kun» 13 graviditetstester, så tenker jeg bør prøve å holde testetøsa i meg litt i sjakk. Hva er deres andre strategi?
Nå trenge eg ikkje holda meg i sjakk, då trangen etter å teste ikkje er så enorm. Men, strategien er iallefall å prøve å unngå tydningsstreker rett og slett.. har IKM på 12dpo, så vil iallefall vente til dess, og får eg svak positiv blir det å gå over på hCG blodprøver så eg sleppe tyda og styra på ❤️ (tar sikkert blodprøver uansett kjenne eg meg sjølv rett :hilarious: )
Kjenne eg e litt ambivalent til heile greiene egentlig. Syns dpo land er heilt fantastisk, spennede, håpfylt og gøy! Men det er også forferdelig trist å miste tidlig, når du blir SÅ gla og gira ❤️ går seg nok til heldigvis, og veien blir til mens man går :happy:

Drømmerombaby - 40 - PP 3 - Barn 1 - EL 16 mai - IKM 30 mai

Det eneste som har funket for meg er å reise vekk uten tester. Jeg har ingen selvdisiplin. Kan ta flere om dagen og begynne 6 dpo.. hvis det går tomt bare kjøper jeg flere :depressed: Det blir jo for så vidt ikke så mange dager med testing da, for rundt 11-12 dpo mister jeg troen hvis jeg ikke får positiv

Back
Topp