Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er slik jeg har forstått det ihvertfallEr det sånn at når el-testen synker igjen etter peak så betyr det at egget har sluppet (mest sannsynlig)?
Ja det er rart kor fort tida går, då var eg gravid med Håp, og i år blir Romeo 2år ❤ det gir meg mykje fred, at livet går videre og det vonde blir liggande igjen bak ❤ kanskje havner me i samme termingruppe igjenVeldig trist lesing Husker deg fra termingruppa med juni 21 barn også. Jeg tror også nestemann hos dere kommer
Nei det er ingen fasit. EL kommer 0-48t etter første positive test dei aller fleste har peak dagen før egget slippesEr det sånn at når el-testen synker igjen etter peak så betyr det at egget har sluppet (mest sannsynlig)?
Jippi! Da ligger du likt med meg jeg tar høyde for at egget slipper i dag, så 1 dpo i morgenMin EL-test var svakere igjen i dag, så tipper den peaka i går. Jippi! La inn aksjer i forgårs og i går. Holder det? Eller bør vi fortsette i dag mon tro?
Nå er det man begynner å med DPO?
Jippi! Da ligger du likt med meg jeg tar høyde for at egget slipper i dag, så 1 dpo i morgen
Ang aksjelegging, så mener jeg det bør holde. Det viktigste er vel sex rett før egget slipper, så de ligger klart og venter. Vi la inn aksjer i forgårs, rakk ikke i går pga jobben til mannen. Men håper vi får til en gang i dag, for sikkerhetsskyld. Hadde vi lagt inn i går, så hadde jeg ikke stresset mer. Men det er meg da
Min EL-test var svakere igjen i dag, så tipper den peaka i går. Jippi! La inn aksjer i forgårs og i går. Holder det? Eller bør vi fortsette i dag mon tro?
Nå er det man begynner å med DPO?
Det virker som om alt er mulig i en syklus Trodde det skulle bli godt å slutte på prevensjon, men nå gleder jeg meg bare til å starte på det igjenEr det mulig å kjenne når egget slipper? Jeg fikk en del smerter på venstre side (ganske sikker på det et den siden det slipper denne gang) som varte i ca 2 min. Etter det har el symptomene forsvunnet ganske bra.
Nipplene har også begynt å bli såre, som vanlig etter el
Haha kjenner meg igjen i det! Det var digg i starten, men nå savner jeg å ikke kjenne så mye i kroppenDet virker som om alt er mulig i en syklus Trodde det skulle bli godt å slutte på prevensjon, men nå gleder jeg meg bare til å starte på det igjen
Jeg bestemmer meg for en dato, usikker om jeg skal gå for 10 eller 11 dpo tror jeg sier tirsdag 30.5, så forholder jeg meg til den dagen og tester ikke før. Det gikk fint i forrige pp, håper det får fint denne gang ogsåDpo 3-4 i dag, har «kun» 13 graviditetstester, så tenker jeg bør prøve å holde testetøsa i meg litt i sjakk. Hva er deres andre strategi?
Nå trenge eg ikkje holda meg i sjakk, då trangen etter å teste ikkje er så enorm. Men, strategien er iallefall å prøve å unngå tydningsstreker rett og slett.. har IKM på 12dpo, så vil iallefall vente til dess, og får eg svak positiv blir det å gå over på hCG blodprøver så eg sleppe tyda og styra på (tar sikkert blodprøver uansett kjenne eg meg sjølv rett )Dpo 3-4 i dag, har «kun» 13 graviditetstester, så tenker jeg bør prøve å holde testetøsa i meg litt i sjakk. Hva er deres andre strategi?
Dpo 3-4 i dag, har «kun» 13 graviditetstester, så tenker jeg bør prøve å holde testetøsa i meg litt i sjakk. Hva er deres andre strategi?