Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er slik jeg har forstått det ihvertfallEr det sånn at når el-testen synker igjen etter peak så betyr det at egget har sluppet (mest sannsynlig)?![]()

Ja det er rart kor fort tida går, då var eg gravid med Håp, og i år blir Romeo 2år ❤ det gir meg mykje fred, at livet går videre og det vonde blir liggande igjen bak ❤ kanskje havner me i samme termingruppe igjenVeldig trist lesingHusker deg fra termingruppa med juni 21 barn også. Jeg tror også nestemann hos dere kommer
![]()

Nei det er ingen fasit. EL kommer 0-48t etter første positive testEr det sånn at når el-testen synker igjen etter peak så betyr det at egget har sluppet (mest sannsynlig)?![]()
Jippi! Da ligger du likt med megMin EL-test var svakere igjen i dag, så tipper den peaka i går. Jippi! La inn aksjer i forgårs og i går. Holder det? Eller bør vi fortsette i dag mon tro?
Nå er det man begynner å med DPO?

Jippi! Da ligger du likt med megjeg tar høyde for at egget slipper i dag, så 1 dpo i morgen
Ang aksjelegging, så mener jeg det bør holde. Det viktigste er vel sex rett før egget slipper, så de ligger klart og venter. Vi la inn aksjer i forgårs, rakk ikke i går pga jobben til mannen. Men håper vi får til en gang i dag, for sikkerhetsskyld. Hadde vi lagt inn i går, så hadde jeg ikke stresset mer. Men det er meg da![]()
blir spennende disse dagene framover da! Stresser egentlig ikke, men vil bare være sikker
håper dere får en runde i dag ogsåMin EL-test var svakere igjen i dag, så tipper den peaka i går. Jippi! La inn aksjer i forgårs og i går. Holder det? Eller bør vi fortsette i dag mon tro?
Nå er det man begynner å med DPO?
Det virker som om alt er mulig i en syklusEr det mulig å kjenne når egget slipper? Jeg fikk en del smerter på venstre side (ganske sikker på det et den siden det slipper denne gang) som varte i ca 2 min. Etter det har el symptomene forsvunnet ganske bra.
Nipplene har også begynt å bli såre, som vanlig etter el![]()
Trodde det skulle bli godt å slutte på prevensjon, men nå gleder jeg meg bare til å starte på det igjen 
Haha kjenner meg igjen i det!Det virker som om alt er mulig i en syklusTrodde det skulle bli godt å slutte på prevensjon, men nå gleder jeg meg bare til å starte på det igjen
![]()
Det var digg i starten, men nå savner jeg å ikke kjenne så mye i kroppen
Jeg bestemmer meg for en dato, usikker om jeg skal gå for 10 eller 11 dpoDpo 3-4 i dag, har «kun» 13 graviditetstester, så tenker jeg bør prøve å holde testetøsa i meg litt i sjakk. Hva er deres andre strategi?
tror jeg sier tirsdag 30.5, så forholder jeg meg til den dagen og tester ikke før. Det gikk fint i forrige pp, håper det får fint denne gang også Nå trenge eg ikkje holda meg i sjakk, då trangen etter å teste ikkje er så enorm. Men, strategien er iallefall å prøve å unngå tydningsstreker rett og slett.. har IKM på 12dpo, så vil iallefall vente til dess, og får eg svak positiv blir det å gå over på hCG blodprøver så eg sleppe tyda og styra påDpo 3-4 i dag, har «kun» 13 graviditetstester, så tenker jeg bør prøve å holde testetøsa i meg litt i sjakk. Hva er deres andre strategi?
)
Dpo 3-4 i dag, har «kun» 13 graviditetstester, så tenker jeg bør prøve å holde testetøsa i meg litt i sjakk. Hva er deres andre strategi?
Det blir jo for så vidt ikke så mange dager med testing da, for rundt 11-12 dpo mister jeg troen hvis jeg ikke får positiv