Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liker optimismen hans Tenkt at det klaffet så fortHan ble veldig glad, men han var ikke så overrasket. Han har hatt skikkelig troen på at det kom til å klaffe på første forsøk
Liker optimismen hans Tenkt at det klaffet så fort
Jeg ser en strekSer dere det jeg ser? 9 dpo kveld..
Så gøy! gratulerer!Svart på hvitt
Tok ikke digital i forrige svangerskap, så det var litt artig! Gleder meg til å vise mannen
Det er sant! Jeg skjønner, da er det vel enda litt tid igjen til den er ute. Haha, det forstår jeg så godt! Jeg har mine i skuffen, og idag var det viljestyrke som måtte til for å ikke begynne å brenne de av! Kjenner fortsatt ingenting av noenting da, heller ikke mine vanlige PMS-symptomer, men det har kanskje noe med progesteronet å gjøre. Det er første runden min med støtte, så jeg vet ikke helt hvordan kroppen reagerer! Hva med deg, fortsatt rolig på symptomfronten?Godt du fikk progresteronstøtte ja! Det er fortsatt veldig tidlig å ha eventuelle symptomer, så vi får vel bare prøve å holde oss positiv en stund til. Jeg driver egentlig å tester ut ovitrielle sprøyten som gir falsk positiv test i 10 dager, men har med vilje reist fra gravidetstestene mine, så nå får jeg bare vente å se. Vurderte å gå ned i gata her for å kjøpe tester i dag, men klarte å styre meg
Jeg ser en strek og den var ikke vanskelig å se Håper det er babystrekOkei, er dette den velkjente babyplan-skyggen eller hva tror dere? Tok denne på morgenurin. Kjenner ingenting til symptomer annet enn at jeg har murring av og på (men det har jeg alltid) eneste er at jeg har vært mye trøttere enn vanlig siden i går. Jeg er 8dpo i dag
Okei, er dette den velkjente babyplan-skyggen eller hva tror dere? Tok denne på morgenurin. Kjenner ingenting til symptomer annet enn at jeg har murring av og på (men det har jeg alltid) eneste er at jeg har vært mye trøttere enn vanlig siden i går. Jeg er 8dpo i dag
Så spennende, kjenner håpet stiger litt her nå!Jeg ser en strek og den var ikke vanskelig å se Håper det er babystrek
Okei, det er lovende da Får prøve å holde meg til i morgen tidlig og ta en ny test daSyns den så sterk ut til å være en skygge.. håper det utvikler seg til en fin og rosa babystrek!
Tenkte du då på erfaring om sopp som graviditetstegn?Bare lurte på om noen av dere hadde opplevd det samme Neida, jeg har fått stikkpille. Blir spennende å se hva testen viser neste uke
Ja absolutt noko som skjer her! Blir spennande å sjå dei neste daganeI dag hadde tempen skikkelig dropp Kan være en eventuell festedropp siden tempen gikk såpass ned? Har forventet mens om 6-7 dager
Det er sant! Jeg skjønner, da er det vel enda litt tid igjen til den er ute. Haha, det forstår jeg så godt! Jeg har mine i skuffen, og idag var det viljestyrke som måtte til for å ikke begynne å brenne de av! Kjenner fortsatt ingenting av noenting da, heller ikke mine vanlige PMS-symptomer, men det har kanskje noe med progesteronet å gjøre. Det er første runden min med støtte, så jeg vet ikke helt hvordan kroppen reagerer! Hva med deg, fortsatt rolig på symptomfronten?
Ja, var egentlig det jeg tenkte på. Dårlig forklart av meg. Var en lege som fortalte meg om at det kunne være et tidlig tegn på graviditet, men jeg har ikke hørt om det før. Er bare 5dpo, så må vente litt før jeg kan teste I dag spotter jeg faktisk.. håper ikke det er mensen, men det hadde vært litt tidlig. Mensen skal egentlig ikke komme før neste uke.Tenkte du då på erfaring om sopp som graviditetstegn?
Godt at det blir behandla
Ja håper du får se 2 strekar
Haha, viljestyrken røk brått på en dårlig utvannet-midt-på-dagen-test idag, selvom jeg er enten 7 eller 8 dpo og VET at det er tidlig. Den var selvfølgelig kritthvit, som forventet!Meget bra viljestyrke! Jeg kommer nok til å ryke på en test i morgen, men er 99 % sikker på at den er negativ, for så få symptomer som jeg har nå, tviler jeg på det er graviditet. Har litt symptomer på progresteron, litt magekramper og føler meg litt uvel, halvveis kvalm. ser når jeg skriver at det kan være graviditetsymptomer, men føles ikke ut som graviditet. (har vært gravid to ganger før). Hvor lenge skal du bruke progresteronstøtte? Jeg tenker å ta en test 14 dpo, og eventuelt stoppe med støtten om jeg ikke får positiv test.
Ja absolutt noko som skjer her! Blir spennande å sjå dei neste dagane
Kan jeg spørre hvorfor det er så mange som legger en ring ved testen? Jeg skjønner det ikkeUffff jeg røk på en idiotisk smell idag jeg og 8 dpo.. Tankekjøret på «hvaaaa hvis det går an å se noe nå og jeg er gravid» tok helt over her så jeg tok en test etter å ha våknet fra nattevakt. Men jeg drakk som en helt i natt og tisset var jo helt utvanna, så jeg burde jo stoppet da jeg så det, men da var det for sent og jeg klarte ikke å la være.
Tidligtest er det heller ikke
Ser en drit svak skygge som ikke kommer med på bildet, men det gjør jeg jo alltid
Vis vedlegget 406133