JaMen det var jo så tydelig strek tidligere??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaMen det var jo så tydelig strek tidligere??
TakkSynes du er god jeg
Ser jo en stigning skal du ta ny i kveld?Håper så iiiinderlig at dette kan gå bra selv om testene er kjempe svake… men stigningen er jo ikke sååå verst fra igår morgen til idag… nervepirrende deluxe
Håper det bare var et litt treigt egg
Vis vedlegget 406394
Ser jo en stigning skal du ta ny i kveld?
Det skjønner jeg godt! Håper på en fin, tydelig strek i morgen
Jeg tror jeg venter til imorgen tidlig, for jeg blir så stressa av disse svake strekene
Når tester du?
Syntes den ser fin og sterk ut jegOgså kom det svake ekstra streken tilbake dpo 10-12, trolig 11
Syns det ser helt fint utNå har jeg kommet hjem fra kveldsvakt, må bare si takk for alle tanker <3 jeg er mellom 10-12 dpo, litt usikker på nøyaktig.
Slik ser kveldstestene ut. Den nederste er fra kl. 14 og de to øverste er tatt kl 23:00! Ser det lovende ut?
Den er jo rosa?? Sier gratulerer jegOgså kom det svake ekstra streken tilbake dpo 10-12, trolig 11
Så fine! gratulererNå har jeg kommet hjem fra kveldsvakt, må bare si takk for alle tanker <3 jeg er mellom 10-12 dpo, litt usikker på nøyaktig.
Slik ser kveldstestene ut. Den nederste er fra kl. 14 og de to øverste er tatt kl 23:00! Ser det lovende ut?
Ser strek jegOgså kom det svake ekstra streken tilbake dpo 10-12, trolig 11
Håper så inderlig du har rett haha første utfordring med å eventuelt skjule det skjer i dag- skal i bursdagselskap sikkert alkohol til matenSyntes den ser fin og sterk ut jeg
Ser like sterk ut som da jeg gikk med sønnen min sånn ca 10-12 dpo.
Vil tro streken er sterkere på urin nr 2 , mange tester dårlig på morgenurin, inkludert meg selv.Hei igjen, så spennende å følge med på alle her! Krysser fingrene for mange små spirer
Her er graviditetstesten mine så langt, hvor fort burde strekene blir sterkere? Ser faktisk et svakt kryss på clearblue sin også <3 er så redd de skulle vært sterkere men IKM er om 1-3 dager, har dere erfaring med det? Kun metode sine tester som er tidlig tester, de andre er ikke det - føler allikevel at de andre slår mest ut.
Hurra håper Virkelig egget klamrer seg fast og blir til en spireSer strek jeg
Hvisker et stille tusen takk Håper virkelig dette ikke er kjemisk. Ikm mandag/tirsdagDen er jo rosa?? Sier gratulerer jeg
Dette ser jo kjempe lovende utDen nederste er fra morgenurinen i dag- jeg har begynt å tro på denne At jeg faktisk er gravid mannen tror ikke på dette før vi har to tydelige streker. Er11-13 DPO, trolig dpo 12