IKM uke 22

Jeg ser noe veldig veldig svakt på begge testene, uten å forstørre bildet.
Her daler tempen, så jeg tviler på det det er noe..
Screenshot_20230530_071736_FF App.jpg

Da kom TR i dag :shy:
Så da er det bare prøve igjen på neste PP.

Gratulerer til alle som har blitt gravid denne PP. :Heartpink

(Byttet forresten navn fra drømmerombaby til ch82)

Det er jo et møte med veggen.. nå er det bare kjedelig å vente på mensen. Men jeg må bare dytte veggen bort å gå videre, krysse fingrene for mars baby ❤️

Har du testet igjen i dag? Håpet er vel ikke ute 10 dpo.. håper enda for deg ❤️ når det er sagt syns jeg marsbaby var perfekt timing! Så fin tid å ha baby på.

Har du testet igjen i dag? Håpet er vel ikke ute 10 dpo.. håper enda for deg ❤️ når det er sagt syns jeg marsbaby var perfekt timing! Så fin tid å ha baby på.
Tempen synker også, så jeg har ikke så mye tro igjen. Men tester nok på urin 2 om en times tid..
Jeg har en i april fra før, syntes det var perfekt! Så tar veldig gjerne en mars baby❤️ det er bare den tålmodigheten.. også kommer tankene "men hvorfor skulle det klaffe neste pp??" Så ser jeg for meg maaange måneder med prøving:arghh:
Hadde vært så kjekt å følge med dere videre❤️

Tempen synker også, så jeg har ikke så mye tro igjen. Men tester nok på urin 2 om en times tid..
Jeg har en i april fra før, syntes det var perfekt! Så tar veldig gjerne en mars baby❤️ det er bare den tålmodigheten.. også kommer tankene "men hvorfor skulle det klaffe neste pp??" Så ser jeg for meg maaange måneder med prøving:arghh:

Jeg har også vært veldig bortskjemt med å bare blitt gravid på første forsøk før omtrent.
En gang på p-piller 3 ganger på første forsøk. Også har jeg hatt en litt mer kronglete vei denne gangen, men flere prøveperioder på rad uten resultat. Jeg er sikker på at det kommer til å gå for deg innen få prøveperioder!❤️

Men aller viktigst; Håpet er IKKE ute enda! Bare se på mine tester i dagboken ❤️

Skjønner godt at de tankene kommer ❤️ og man vil jo helst bare at det skal gå med en eneste gang.. krysser alt jeg har for deg ❤️

Dagens.. ser jo selvfølgelig noe, men hva hadde babyplan tidlig vært uten skygge??
Screenshot_20230530_105035_Gallery.jpg

Blendatest på meg idag 14 dpo, så jeg kan settes på tr. Den har riktignok ikke kommet på grunn av progesterontilskuddet, og jeg fortsetter på det i to dager til, men det er jo bare en formalitet med kritthvit test idag :) Skuffet og litt nedfor da det begynner å bli en del prøveperioder på oss nå, men det er jo bare den første etter skylling og progesterontilskudd, så vi får krysse fingrene for neste runde.
Gratulerer til alle dere som har blitt gravid! <3

Jeg har også vært veldig bortskjemt med å bare blitt gravid på første forsøk før omtrent.
En gang på p-piller 3 ganger på første forsøk. Også har jeg hatt en litt mer kronglete vei denne gangen, men flere prøveperioder på rad uten resultat. Jeg er sikker på at det kommer til å gå for deg innen få prøveperioder!❤️

Men aller viktigst; Håpet er IKKE ute enda! Bare se på mine tester i dagboken ❤️
Tusen takk❤️ hvor mange pp hadde du nå? Prøver å tenke at det kan ta litt tid, å det er jo normalt. Men samtidig ligger tanken der "det gikk jo så rask de andre gangene!" Så blir man utålmodig :hilarious: jeg må prøve å nyte "sommeren" og juni, elsker juni, masse som skjer fremover. Da går nok tiden raskere❤️ håper på en kortere syklus!!!

Jeg må inn å se i dagboken din:love017:D

Blendatest på meg idag 14 dpo, så jeg kan settes på tr. Den har riktignok ikke kommet på grunn av progesterontilskuddet, og jeg fortsetter på det i to dager til, men det er jo bare en formalitet med kritthvit test idag :) Skuffet og litt nedfor da det begynner å bli en del prøveperioder på oss nå, men det er jo bare den første etter skylling og progesterontilskudd, så vi får krysse fingrene for neste runde.
Gratulerer til alle dere som har blitt gravid! <3
Så domt! Jeg hadde virkelig troen på deg denne gang, pga skyllingen❤️ håper den sitter neste pp! Hvilken ikm gruppe skal du inn i nå?

Så domt! Jeg hadde virkelig troen på deg denne gang, pga skyllingen❤️ håper den sitter neste pp! Hvilken ikm gruppe skal du inn i nå?
Ja det var leit, vi traff på timingen også så jeg hadde liksom litt troen selv :Heartred Det håper jeg også, og det samme for deg! Mars er en finfin tid det, så det hadde kanskje ikke vært så dumt for oss :)
Jeg er litt usikker, jeg vet ikke hvor mange dager det går før mensen kommer etter at jeg slutter å ta progesteronet, så jeg må se det an litt tror jeg!

Tusen takk❤️ hvor mange pp hadde du nå? Prøver å tenke at det kan ta litt tid, å det er jo normalt. Men samtidig ligger tanken der "det gikk jo så rask de andre gangene!" Så blir man utålmodig :hilarious: jeg må prøve å nyte "sommeren" og juni, elsker juni, masse som skjer fremover. Da går nok tiden raskere❤️ håper på en kortere syklus!!!

Jeg må inn å se i dagboken din:love017:D

Den satt først på første forsøk i oktober. Så en fin liten sprellende bamsemums med dunkende hjerte i uke 7+3, men så slo ikke hjertet lenger i da vi var på ultralyd i uke 11. Nå var dette 5 prøveperioden etter MA’en i desember.. så det tok nesten et halvt år å bli gravid på nytt.

Ja nyt det!! Prøv å tenk positivt, det prøvde jeg, men det er jo kjempe vanskelig.. Jeg tenkte hele tiden at nå kan jeg gjøre det og det denne måneden med barna uten å være dårlig.

Jeg går nok inn i en sommer nå med masse, masse kvalme og oppkast, men det får bare være, for denne babyen er såå ønsket og det er jo selvfølgelig det jeg helst vil. Men hadde jeg ikke blitt gravid nå, hadde jeg nok vært takknemlig for å få en sommermåned med god form, vin +++❤️

Jeg skal heie på deg til den sitter!

I dag gikk tempen opp igjen. Om det er positivt eller ei vet jeg ikke enda :facepalm: Ser forje syklus så kom TR samme dag som tempen var helt nederst. Denne gangen kom den ikke på det laveste. Og heller ikke kommet enda

Vedlegg

• FD3FB8C4-CBB8-4686-8267-92B58DF7A473.jpeg
    FD3FB8C4-CBB8-4686-8267-92B58DF7A473.jpeg
    621,3 KB · Visninger: 34
Ååå❤️ så utrolig gøy at du følger med meg :love017 tusen takk, det håper jeg også ❤️ nå skal jeg på do å se hvor konsentrert urinen er, om det blir testing i kveld :hilarious:

Hvordan går det med deg? ❤️
Er jo lov å håpe at tempen er litt lavere nå fordi den jobber med å feste seg, så kanskje tempen din stiger til i morgen og positiv test vill komme❤️❤️

Det går veldig bra med meg☺️ 12 uker i dag, skal på otul 15:40 idag❤️❤️

Kan man sammenligne bare deler av tempen?

Grafen med mens er fra forje syklus, og den andre grafen er fra nåværende syklus. Hva tenker dere? :smiley-angelic001

Vedlegg

• CA0024E3-0A60-4DD1-AA20-3BAAB1EDB9B6.png
    CA0024E3-0A60-4DD1-AA20-3BAAB1EDB9B6.png
    1,5 MB · Visninger: 33
Ja det var leit, vi traff på timingen også så jeg hadde liksom litt troen selv :Heartred Det håper jeg også, og det samme for deg! Mars er en finfin tid det, så det hadde kanskje ikke vært så dumt for oss :)
Jeg er litt usikker, jeg vet ikke hvor mange dager det går før mensen kommer etter at jeg slutter å ta progesteronet, så jeg må se det an litt tror jeg!
Samme her, hadde veldig troen, det er det som er verst. Jeg hadde ikke troen sist pp, så det gikk greit når tr kom, men denne gang kjenner jeg smellen.
Håååper på mars baby på oss❤️ nydelig måned for baby :)
Jeg er også usikker. Har lange sykluser, så el kommer mellom cd 20-25. Men neste pp skal jeg pøse salvie te i håp om å få el tidligere.

Back
Topp