IKM uke 22

haha, been there og! Når eg prøvde iherdig å komma inn i julestjernene så drakk eg salviete til eg spydde:hilarious: drakk 1-2 kopper i 10 dagar, spydde som om eg var matforgifta den 10ende dagen. Står forøvrig varsel om det på sida du referere til og :)
Wææ, det hørtes faktisk litt skummelt ut :hilarious: kanskje jeg ska drikke 2 kopper annenhver dag, eller bare holde meg til en kopp :depressed: godt dere deler erfaring :hilarious:

Jada.. jeg som tenkte å koble av litt denne pp'en har nettopp opprettet min første ikm tråd! Hva skjedde der liksom :hilarious:
Haha! Jeg satte nettopp meg selv på TR, og tenker takk og farvel til prøving i sommer :dance018 Redd at ikke noe fester seg med for mye stress i kroppen, og nå har det vært stress på alle kanter i livet siden MA i høst. Det høres heldigvis ikke så ille ut å faktisk kunne drikke vin i Italia i sommer. Jeg ble gravid i september i fjor, så kanskje det gjentar seg :love017 Masse lykke til inn i ikm-gruppa di :Heartred Håper den sitter, og at vi ikke ses i noen gruppe til høsten!

Haha! Jeg satte nettopp meg selv på TR, og tenker takk og farvel til prøving i sommer :dance018 Redd at ikke noe fester seg med for mye stress i kroppen, og nå har det vært stress på alle kanter i livet siden MA i høst. Det høres heldigvis ikke så ille ut å faktisk kunne drikke vin i Italia i sommer. Jeg ble gravid i september i fjor, så kanskje det gjentar seg :love017 Masse lykke til inn i ikm-gruppa di :Heartred Håper den sitter, og at vi ikke ses i noen gruppe til høsten!
Hørtes deilig ut! ❤️ klarer du å legge fra deg prøvingen også?
Takk for det❤️ kos deg masse i sommer, slapp av og nyt ferie og vin! Håper vi snakkes i en termingruppe pluttselig :love017

Hørtes deilig ut! ❤️ klarer du å legge fra deg prøvingen også?
Takk for det❤️ kos deg masse i sommer, slapp av og nyt ferie og vin! Håper vi snakkes i en termingruppe pluttselig :love017
Vi får se :Heartred Klarte det i mars hvert fall (og nesten april haha) :love017 Jeg har kommet til det punktet at noe «skjer det så skjer det»-holdning ikke funker, derfor jeg tenker at full avkobling kanskje må til. Dette er så altoppslukende :hilarious: Skal aldri si aldri da, plutselig sees vi! Tusen takk, kos deg du også :Heartred

Åh, du virka kjent! Har du barn fra før? :)
Ser ikkje noko særlig her, men håper symptomene dine er spot on og at streken blir godt synlig i måro :smiley-angelic001
Var innom forumet i januar, under første PP. Men måtte ta en pause, for jeg ble litt for oppslukt i prosessen :hilarious:
Jeg har ett barn på 6 år, så har egentlig vært prøver i ca 4 år.. men er først nå at vi har fått (bedt om) hjelp.
Jaaa, den testen kunne absolutt ikke regnes som positiv på noen måte. Ettermiddagstesten var ikke noe sterkere, men jeg har fortsatt en liten mistanke pga de kjempevondt puppene! Hehe! Har kjøpt en tidligtest som jeg skal ta enten i løpet av natta på jobb, eller i morgen.

Her kan du lese litt om den

Kjøper den i helsekost butikk. Den hjelper mot ustabil syklus/fremskynde el :)

Nå vet jeg ikke helt om syklusen min kan defineres som ustabil da syklusene mine varrierer mellom 24/25 - 27, eller er dette litt ustabilt?

Nå skal det også sies at jeg ikke 100% vet når egget slippes dog med positive el tester tidligere når jeg har testet. Om egget slippes for sent i syklusen eller ei. Så må vell belage meg på å tempe noen måneder kanskje før jeg ser noe som helst mønster på helheten til syklusen min. Føler bare det tar evighet å bli kjent med dette :wideyed:

Wææ, det hørtes faktisk litt skummelt ut :hilarious: kanskje jeg ska drikke 2 kopper annenhver dag, eller bare holde meg til en kopp :depressed: godt dere deler erfaring :hilarious:
Tenker ein kopp til dagen i 7 dagar holder plenty :) salvie er sterke greier :)

Var innom forumet i januar, under første PP. Men måtte ta en pause, for jeg ble litt for oppslukt i prosessen :hilarious:
Jeg har ett barn på 6 år, så har egentlig vært prøver i ca 4 år.. men er først nå at vi har fått (bedt om) hjelp.
Jaaa, den testen kunne absolutt ikke regnes som positiv på noen måte. Ettermiddagstesten var ikke noe sterkere, men jeg har fortsatt en liten mistanke pga de kjempevondt puppene! Hehe! Har kjøpt en tidligtest som jeg skal ta enten i løpet av natta på jobb, eller i morgen.
Sikkert eit lettkjennelig navn, men eg følte kanskje eg hadde vært i ei termingruppe med deg og :)
Så kjipt å være prøvar så lenge! Det må ta på ja! Kor langt er dokk komt i prosessen med å få hjelp? Håper du er gravid nå og slipper ❤

Sikkert eit lettkjennelig navn, men eg følte kanskje eg hadde vært i ei termingruppe med deg og :)
Så kjipt å være prøvar så lenge! Det må ta på ja! Kor langt er dokk komt i prosessen med å få hjelp? Håper du er gravid nå og slipper ❤
Ja, men vi har heldigvis ikke følt et stress over prøvingen og bare tatt ting som det kom. Vi brukte 4 år på første barnet, så vi har kanskje bare tenkt at ”det ordner seg“. Men nå begynner vi å bli voksne, og ønsker aller mest et søsken til datteren vår <3
Siden jeg har PCOS fikk vi heldigvis hjelp med èn gang, og det var i tillegg bare en mnd ventetid på det lokale sykehuset. Så nå er jeg på tredje runde med Femar, og har fått resept på 6-8 prøverunder før det evt blir prøverør.
Hvordan går det med deg da? Det siste jeg leste var at du er gravid igjen?:love017

Vanskelig å få et skikkelig bilde pga helt sinnssyke taklys. Men, hmm… RFSU test tidlig. Syntes jeg så noe gjennom det irriterende ”glasset“, men la den bort. Tok den opp igjen etter en stund og åpnet den, da jeg ikke klarte slå meg til ro med resultatet :hilarious: Og der er det en (i virkeligheten) en rimelig tydelig strek! Vanskelig å si helt hvilken farge den har, men jeg krysser fingrene for at dem blir enda tydeligere på neste test!
Har ikke fått skygge på den typen RFSU før.
IMG_8360.jpeg

Haha BEKLAGER SPAM! Men jeg tok et par tester til nå når jeg kom hjem :hilarious:
Den øverste (make sure) er tydelig rosa!! HVAAAA??!! Har det seriøst klaffet?
Woho! Dette ser lovende ut :woot: om du legger testene i vinduskarmen og tar bilde får du alltid godt (og likt) resultat. Mykje lettere å følge med på dei tidlige strekene då ❣️

Ja, men vi har heldigvis ikke følt et stress over prøvingen og bare tatt ting som det kom. Vi brukte 4 år på første barnet, så vi har kanskje bare tenkt at ”det ordner seg“. Men nå begynner vi å bli voksne, og ønsker aller mest et søsken til datteren vår <3
Siden jeg har PCOS fikk vi heldigvis hjelp med èn gang, og det var i tillegg bare en mnd ventetid på det lokale sykehuset. Så nå er jeg på tredje runde med Femar, og har fått resept på 6-8 prøverunder før det evt blir prøverør.
Hvordan går det med deg da? Det siste jeg leste var at du er gravid igjen?:love017
Så bra at dokk får litt støttemedisiner, ser ut som det gjer nytten sin :woot:
Ja, blei gravid igjen rett etter SA, veldig takknemlig for det og håper dette er terminspire :smiley-angelic001

Woho! Dette ser lovende ut :woot: om du legger testene i vinduskarmen og tar bilde får du alltid godt (og likt) resultat. Mykje lettere å følge med på dei tidlige strekene då ❣️
Ååå, takk for tips! :joyful:
Ja, nå har jeg så mye adrenalin her at det skal bli interessant å se om jeg får sove nå etter nattevakta:hilarious:

Denne frøkena har brent av sikkert 7 tester igår og idag… alle med en nydelig fin strek!

Jeg kan settes på Gravid

Herregud jeg kan ikke tro det - dette blir vårt forhåpentligvis første barn sammen og en skikkelig attpåklatt. mannen er helt i ekstase! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Vedlegg

• IMG_1428.jpeg
    IMG_1428.jpeg
    665,8 KB · Visninger: 78
  • IMG_1436.jpeg
    IMG_1436.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 78
  • IMG_1434.jpeg
    IMG_1434.jpeg
    1.023,8 KB · Visninger: 78
Back
Topp