IKM uke 21❤️

Endelig kom krysset i ff også :laughing002 så da var jeg plutselig 5 dpo:shy:
IMG_4258.jpeg
 
Herlighet, hvorfor gjorde jeg dette? Jeg eier jo ikke streksyn!

Mine to forrige graviditeter følte jeg meg ikke gravid, men tok test da IKM kom og gikk, og fikk to blodrøde streker.

Nå føler jeg meg gravid, føler kroppen kjenner igjen tegnene. Men hvit test. Akk! Klarer likevel ikke helt slå det fra meg. Skimter jeg noe? Er kun 9 dpo, men..

Kan noen av dere fine damer med streksyn avgi dommen for meg? <3 :nailbiting:
Her ser jeg strek! Var likt som min i går den der! :woot:
 
Skrekkblandet fryd 10 dpo slik som med førstemann dette :nailbiting: litt skummelt siden det endte i exu sist, men da hadde jeg omtrent ingen symptomer og det slo ikke ut på test før ETTER det jeg trodde var "mensen". Så er litt mer rolig denne gang likevel :facepalm: vil avvente med å settes på gravid til jeg får 2-3 :nailbiting:

Snapchat-1797280852.jpg
 
Tempen stiger, men testene er negative. Tok to i dag, en make sure og en rfsu, på grunn av økt temp. Meeeen det kan jo bare være feber. Kjenner meg litt «kokt» i dag.
Mista trua enda litt nå :dead: ikke en gang en liten skygge….
IMG_3049.jpeg
 

Vedlegg

  • IMG_3050.jpeg
    IMG_3050.jpeg
    738,9 KB · Visninger: 34
Nå kan det være at jeg har streksyn, men jeg syntes jeg ser en skygge på makesure testen??
Hvis jeg virkelig legger godviljen til, så kan jeg skimte «noe» :laughing002 Men tenker vel egentlig at det burde vært sterkere nå om det er babystrek. Men det er enda en liten stund til IKM, det er på fredag:happy118
 
Spennende!! Forsiktig gratulerer til du selv vil settes på gravid :dance008 :love7
Skrekkblandet fryd 10 dpo slik som med førstemann dette :nailbiting: litt skummelt siden det endte i exu sist, men da hadde jeg omtrent ingen symptomer og det slo ikke ut på test før ETTER det jeg trodde var "mensen". Så er litt mer rolig denne gang likevel :facepalm: vil avvente med å settes på gravid til jeg får 2-3 :nailbiting:

Vis vedlegget 435688
 
Negativ rfsu tidlig test her i dag. 16 dpo. Så har gitt opp håpet denne PP:banghead: Rekner med TR bare er litt forsinka, og at EL var seinere enn eg rekna med.
 
Jeg klarte ikke å la være, så tok en test på morgenen i dag og selv om jeg sikkert burde vente til i morgen. Syntes selv streken ser sterkere ut, men slet litt med å få tydelig bilde for hadde en på 2 år som fløy rundt beina mine i dag i motsetning til i går kveld :hilarious: Spent på om det fører noe sted, prøver igjen i morgen!
 

Vedlegg

  • 20240522_072425.jpg
    20240522_072425.jpg
    1 MB · Visninger: 96
Hei, har ikke vært aktiv her siden vi ikke er «prøvere»

Fikk en liten gutt mars 23. men nå har jeg blitt gravid igjen.
Kjøpte Metode sine på Kiwi, 0 erfaring med dem. Eneste jeg lurer på er hvorfor kan streken bli svakere med morgen urin? Tok en i dag når jeg sto opp og 1 nå, den første ble så svak og den jeg tok nå ble tydelig.. fikk hjerte i halsen
 

Vedlegg

  • IMG_0307.jpeg
    IMG_0307.jpeg
    533 KB · Visninger: 59
Last edited:
Hei, har ikke vært aktiv her siden vi ikke er «prøvere»

Fikk en liten gutt mars 23. men nå har jeg blitt gravid igjen.
Kjøpte Metode sine på Kiwi, 0 erfaring med dem. Eneste jeg lurer på er hvorfor kan streken bli svakere med morgen urin? Tok en i dag når jeg sto opp og 1 nå, den første ble så svak og den jeg tok nå ble tydelig.. fikk hjerte i halsen
Jeg tester best med urin 2 på morningen, 1 urin er for noen dårligere :think005 Men fin strek der da:Heartred
 
Jeg klarte ikke å la være, så tok en test på morgenen i dag og selv om jeg sikkert burde vente til i morgen. Syntes selv streken ser sterkere ut, men slet litt med å få tydelig bilde for hadde en på 2 år som fløy rundt beina mine i dag i motsetning til i går kveld :hilarious: Spent på om det fører noe sted, prøver igjen i morgen!
Du er nok gravid tenker jeg! Ikke vanskelig å se den streken der❤️
 
Back
Topp