IKM uke 21❤️

Listen er oppdatert. Gi meg beskjed om noe er feil, det skjer mye her inne om dagen og jeg er opptatt av å nyte livet ute nå :laughing001 noe går meg kanskje rett forbi :hilarious:

Men så utrolig gøy å se så mange gravide allerede!! Dag 2 i uken vår :excited001 måtte alle spirene sitte helt til 2025 ❤️❤️

Fantastisk!! Gratulerer såå mye :love017

Jeg fører deg gjerne opp på gravid listen om du ønsker? :) Fyll gjerne inn dette:

Brukernavn - Alder - Barnet du prøver på - PP - EL - IKM
Tine_Pernille - 30år - barn nr 1 - pp24 - el9/5 - ikm 23/5

Enn så lenge er jeg jo det så gjerne sett meg på listen❤️

Så var det meg og skyggene da.. kanskje jeg produserer mye hcg til vanlig?
20240521_204907.jpg20240521_205103.jpg
Etter 8 min
20240521_205444.jpg

Herlighet, hvorfor gjorde jeg dette? Jeg eier jo ikke streksyn!

Mine to forrige graviditeter følte jeg meg ikke gravid, men tok test da IKM kom og gikk, og fikk to blodrøde streker.

Nå føler jeg meg gravid, føler kroppen kjenner igjen tegnene. Men hvit test. Akk! Klarer likevel ikke helt slå det fra meg. Skimter jeg noe? Er kun 9 dpo, men..

Kan noen av dere fine damer med streksyn avgi dommen for meg? <3 :nailbiting:

Vedlegg

• 20240521_223127.jpg
    20240521_223127.jpg
    1,3 MB · Visninger: 109
Last edited:

Mine to forrige graviditeter følte jeg meg ikke gravid, men tok test ta IKM kom og gikk og fikk to blodrøde streker.

Nå føler jeg meg gravid, føler kroppen kjenner igjen tegnene. Men hvit test. Akk! Klarer likevel ikke helt slå det fra meg. Skimter jeg noe? Er kun 9 dpo, men..

Føler jeg ser en skygge :nailbiting:

Mine to forrige graviditeter følte jeg meg ikke gravid, men tok test ta IKM kom og gikk og fikk to blodrøde streker.

Jeg ser!❤️

Jeg og! :nailbiting: Men såååå så svak! Bør jeg vente et par dager med ny test eller ta en I morgen tidlig?

Pleier som sagt vente til etter IKM, så har bare to strimler igjen. :hilarious:
Ville ventet 48 timer da hcg stiger hver 48 time såvidt jeg har forstått, ikke sikkert om den er sterkere hvis du tester imorgen :Heartred :Heartred

Jeg og! :nailbiting: Men såååå så svak! Bør jeg vente et par dager med ny test eller ta en I morgen tidlig?

Pleier som sagt vente til etter IKM, så har bare to strimler igjen. :hilarious:
Ingen tvil om den streken der! Er nok sterkere i morgen :joyful:

Back
Topp