Ja, 1 urin var virkelig ikke bra. Men, siden streken ble fin på 2 så slo jeg meg til roJeg tester best med urin 2 på morningen, 1 urin er for noen dårligere Men fin strek der da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, 1 urin var virkelig ikke bra. Men, siden streken ble fin på 2 så slo jeg meg til roJeg tester best med urin 2 på morningen, 1 urin er for noen dårligere Men fin strek der da
Hørt veldig mye dårlig om RFSU sine, de slår ut veldig sent! Så ville ikke stolt helt på denKjøpte en rfsu tidligtest på jobb. Var helt hvit "/ 10 dpo i dag
Håper det er tilfellet!Hørt veldig mye dårlig om RFSU sine, de slår ut veldig sent! Så ville ikke stolt helt på den
Jeg har fått sånne merkelige streker på testen gang. Da fikk jeg skikkelig smerter noen dager før IKM og en stor blødning. Det ble ikke noe graviditet….Så testet jeg igjen.. jeg har jo fått det jeg har regnet med er mensen. Masse blod i alle fall.
Men jeg har hatt kvalmebølger i dag, som ikke er vanlig til meg å være. Tok en test. Nå er jeg megaforvirret!
Er det kanskje bare noe galt med den testen? Samme test, innenfor fristen, forskjellig lys.
Ååhh Virker som om du har en kjemisk egentlig Er sånn jeg hadde det den gangen jeg hadde kjemisk, blødde og testene ble sterkere, så svakere etter noen dager… Har du mye smerter?Så testet jeg igjen.. jeg har jo fått det jeg har regnet med er mensen. Masse blod i alle fall.
Men jeg har hatt kvalmebølger i dag, som ikke er vanlig til meg å være. Tok en test. Nå er jeg megaforvirret!
Er det kanskje bare noe galt med den testen? Samme test, innenfor fristen, forskjellig lys.
Okei, da er det nok bare det ja. Den var negativ i går, så det var derfor jeg tenkte det muligens var noe galt med testen i dag. Ingen menssmerter nei.Ååhh Virker som om du har en kjemisk egentlig Er sånn jeg hadde det den gangen jeg hadde kjemisk, blødde og testene ble sterkere, så svakere etter noen dager… Har du mye smerter?
Ta å les i denne tråden:Hei! Jeg fikk målt hcg i går og den viste 244. Er dette normalt til å være i uke 4? Skal ta ny blodprøve i morgen for å se om den stiger, men det kan virke som jeg har blitt gravid igjen på første eggløsning etter BO/MA i april?. Litt bekymret iom at gynekologen så rester i livmoren 14 dager etter utskrapning.
Blir helt utslitt av alle disse bekymringene
Testene fra i dag, 16 DPO.
Hmm, tatt flere tester da? For med kjemisk pleier man vel å ha veldig mye smerter, hvertfall noe smerter! Om du fortsatt har positiv test, så kan det godt hende det er en blødning uten noe spesiell årsak, og at du egentlig er gravid! Er mange som blør tidlig i svangerskapet Det kan faktisk være festeblødning ogsåOkei, da er det nok bare det ja. Den var negativ i går, så det var derfor jeg tenkte det muligens var noe galt med testen i dag. Ingen menssmerter nei.
Da tar jeg en i morgen tidlig! Så får det være et endelig svar på om jeg er gravid eller ikke Jeg regner vel med at den er negativ, og at det bare var noe galt med testen i staHmm, tatt flere tester da? For med kjemisk pleier man vel å ha veldig mye smerter, hvertfall noe smerter! Om du fortsatt har positiv test, så kan det godt hende det er en blødning uten noe spesiell årsak, og at du egentlig er gravid! Er mange som blør tidlig i svangerskapet Det kan faktisk være festeblødning også
Haha, morsomt at du la til den tråden, det var da jeg var blitt gravid med minstenTa å les i denne tråden:
Hcg nivå
Har noen av dere sjekket Hcg-nivået, og evnt på hvilken dpo? Min var på 379 17dpo, men er det ok verdi? :)forum.babyverden.no
Tenker at det er helt fin stigning
Den dukket opp på Google. Syntes den var så finHaha, morsomt at du la til den tråden, det var da jeg var blitt gravid med minsten
Ja, fikk gode svar på den, særlig tabellenDen dukket opp på Google. Syntes den var så fin
Den var kjempe fin. Bedre en mange andre jeg har settJa, fikk gode svar på den, særlig tabellen