IKM uke 21❤️

Fortsatt ingen mens her. Hadde tydelige mens smerter 15-19 mai. Men venter endå... Er no etter mine utrekningar på 17 dpo. Noken som har erfaring med at g-test har blitt veldig seint positiv? *håpefull* :angelic:
 
Ikke min gruppe, og har spurt på min egen IKM23 også. Men siden dere nylig har vært gjennom mye av dette så håper jeg kanskje noen her kan relatere, for jeg holder på å bli sprø.

«Beklager at jeg gjentar meg så mye, men el denne måneden gjør meg sprø. Vet at jeg nok ubevisst leter etter ting jeg ikke burde så tidlig. Men disse «takene/presset» i lysken gir seg søder ikke? Kan det være at eggstokkene jobber og jobber for å slippe egget og ikke får det til, eller at egget hae sluppet og at eggstokkene jobber egget veldig ned mot livmor? Hadde el 19.05, så er 4 dpo så vet selvfølgelig det ikke er graviditetssymp. Men nå begynner jeg å bli bekymret for hva dette er? Er ikke vondt, men et konstant ubehag/press i 5 dager nå. Aldri vært borti lignende? Hvis dette ikke ender opp i en graviditet så føler jeg at jeg må få dette sjekket :nailbiting: :smiley-ashamed008«

Noen som har opplevd noe lignende her?
Håper det er i orden jeg spør her også.
 
Ikke min gruppe, og har spurt på min egen IKM23 også. Men siden dere nylig har vært gjennom mye av dette så håper jeg kanskje noen her kan relatere, for jeg holder på å bli sprø.

«Beklager at jeg gjentar meg så mye, men el denne måneden gjør meg sprø. Vet at jeg nok ubevisst leter etter ting jeg ikke burde så tidlig. Men disse «takene/presset» i lysken gir seg søder ikke? Kan det være at eggstokkene jobber og jobber for å slippe egget og ikke får det til, eller at egget hae sluppet og at eggstokkene jobber egget veldig ned mot livmor? Hadde el 19.05, så er 4 dpo så vet selvfølgelig det ikke er graviditetssymp. Men nå begynner jeg å bli bekymret for hva dette er? Er ikke vondt, men et konstant ubehag/press i 5 dager nå. Aldri vært borti lignende? Hvis dette ikke ender opp i en graviditet så føler jeg at jeg må få dette sjekket :nailbiting: :smiley-ashamed008«

Noen som har opplevd noe lignende her?
Håper det er i orden jeg spør her også.
Jeg hadde også det denne PP, stikkinger som kom og gikk i høyre side etter EL, har det enda 4+2. Begynte noen dager før EL :) Tror egentlig det bare er «ettervirkninger», er normalt at det er litt ømt etter EL da den posen sprekker og kan skape litt irritasjon :) Men ser du skriver at det ikke er direkte vondt, så er ikke sikkert det er det samme som jeg har hatt da :scratch Ville fått det sjekket om det ikke gir seg og om det blir verre, uansett om du er gravid eller ikke❤️
 
Jeg hadde også det denne PP, stikkinger som kom og gikk i høyre side etter EL, har det enda 4+2. Begynte noen dager før EL :) Tror egentlig det bare er «ettervirkninger», er normalt at det er litt ømt etter EL da den posen sprekker og kan skape litt irritasjon :) Men ser du skriver at det ikke er direkte vondt, så er ikke sikkert det er det samme som jeg har hatt da :scratch Ville fått det sjekket om det ikke gir seg og om det blir verre, uansett om du er gravid eller ikke❤️
Ja, kanskje et litt større egg enn jeg er vandt med fra tidligere, og at det er ettervirkning av posen som sprakk som du sier. Har fått noen vonde stikk her og der, men de varer veldig kort, og det vet jeg at jeg opplever ganske ofte fra tidligere el. Men akkurat denne stølheten/trykket er som nevnt ikke vonde. Skal få det sjekket om det blir vondt eller ikke gir seg. Takk for svar:Heartred
 
Litt usikker på el denne runden men tenker jeg er rundt 7/8 dpo, det er da jeg bruker starte og teste :dance008
Har egentlig dårli troa denne pp, men tester til og med 12dpo før jeg gir meg.
Den der ser jeg også . Hadde samme på min 7/8dpo :dance011
 
Fortsatt ingen mens her. Hadde tydelige mens smerter 15-19 mai. Men venter endå... Er no etter mine utrekningar på 17 dpo. Noken som har erfaring med at g-test har blitt veldig seint positiv? *håpefull*
Søstra mi har termin i juni. Hun testet på ikm og fikk blank test. Noen dager senere kjente hun på symptom og testet igjen, og fikk positiv :)
 
Jeg kan settes på TR. Gratulerer så mye til alle gravide og lykke til, til dere som fortsatt ikke har fått positiv test :love017
 
Dagens, IKM i morgen :happy:
 

Vedlegg

  • IMG_2445.jpeg
    IMG_2445.jpeg
    2,6 MB · Visninger: 96
Enda mer tempdropp natt til i dag, og to negative tester. Venter på tr, som vanligvis bruker å komme med et brak på morgenen. I dag opplevde jeg bare bittelitt rustrødt på papiret. I følge kalenderen min skal mensen komme i dag, Premom sier av en eller annen grunn på mandag. Vi får se, håper bare den kommer raskt så man kan gå videre :pompus:
IMG_3065.jpeg
IMG_3064.jpeg
 
Hei, jeg er ny i gamet her. Ble gravid for snart ett år siden, men det endte med svangerskapsavbrudd pga avvik hos den lille. Nå er første gangen jeg opplever at menstruasjonen er forsinket siden den gang. Syklusen min er normalt på 25 dager, jeg er på dag 30 uten å ha fått mensen. Jeg har tatt tre graviditetstester, senest i dag, som alle er negative. Hvor mye kan jeg stole på dette?
 
Hei, jeg er ny i gamet her. Ble gravid for snart ett år siden, men det endte med svangerskapsavbrudd pga avvik hos den lille. Nå er første gangen jeg opplever at menstruasjonen er forsinket siden den gang. Syklusen min er normalt på 25 dager, jeg er på dag 30 uten å ha fått mensen. Jeg har tatt tre graviditetstester, senest i dag, som alle er negative. Hvor mye kan jeg stole på dette?
Hvor lenge har du hatt «normal» syklus?
 
Hvor lenge har du hatt «normal» syklus?
Siden avbruddet - september i fjor. Har hatt én syklus på 27 dager siden den gang, ellers 25 dager. 30 er unormalt lenge for meg. Brukte ClearBlue sin ultratidlig test på dag 27 og 28, men den var negativ. Brukte RFSU i dag, den var også negativ.
 
Back
Topp