IKM uke 21❤️

Siden avbruddet - september i fjor. Har hatt én syklus på 27 dager siden den gang, ellers 25 dager. 30 er unormalt lenge for meg. Brukte ClearBlue sin ultratidlig test på dag 27 og 28, men den var negativ. Brukte RFSU i dag, den var også negativ.
Jeg sluttet med pillene i sept/okt og har sykluser som endrer seg en dag eller to hele tiden og begge veier. Har også hørt om andre som har fått litt annen syklus en måned pga. forkjølelse og sånn. Noen får også sakte HCG stigning og får positiv test etter IKM.
 
Jeg sluttet med pillene i sept/okt og har sykluser som endrer seg en dag eller to hele tiden og begge veier. Har også hørt om andre som har fått litt annen syklus en måned pga. forkjølelse og sånn. Noen får også sakte HCG stigning og får positiv test etter IKM.
Takk for svar. Men etter IKM? Hva betyr det? Altså etter dagene man forventer å ha hatt en hel menstruasjon? Beklager, er litt ny på disse forkortelsene.
 
Takk for svar. Men etter IKM? Hva betyr det? Altså etter dagene man forventer å ha hatt en hel menstruasjon? Beklager, er litt ny på disse forkortelsene.
Ikke kommende mens. Altså den dagen du vanligvis skulle fått mensen. Så blir den litt forsinket men man tester negativt i noen dager før det kanskje blir positivt. Ved 28 dagers syklus er dette ofte på dag 29.
 
God morgen! IKM i dag, og ingen tvil :-D
 

Vedlegg

  • IMG_2449.jpeg
    IMG_2449.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 56
Jeg har ikke meldt meg inn her fordi vi holder på med ivf. IKM ville vært i dag, men pga medisiner hadde jeg ikke forventet TR uansett.

Noen som har tanker om disse? Er fra 12-14 dpo. Fikk 1-2 på CB. Er disse mørke nok? Ok stigning? Jeg har aldri fått en positiv test på 2 år med prøving, så jeg er litt panisk og redd for at fortelle mannen det i tilfelle det går gærnt (jeg har jo tross alt testa aaalt for tidlig)
IMG_1897.jpeg
 
Jeg har ikke meldt meg inn her fordi vi holder på med ivf. IKM ville vært i dag, men pga medisiner hadde jeg ikke forventet TR uansett.

Noen som har tanker om disse? Er fra 12-14 dpo. Fikk 1-2 på CB. Er disse mørke nok? Ok stigning? Jeg har aldri fått en positiv test på 2 år med prøving, så jeg er litt panisk og redd for at fortelle mannen det i tilfelle det går gærnt (jeg har jo tross alt testa aaalt for tidlig)Vis vedlegget 435994
Syntes det er en kjempe fin stigning :)

Her er mine, de er fra 11 til 14 dpo
 

Vedlegg

  • 8C9886FF-FA91-45D0-84A9-30182240059D.jpeg
    8C9886FF-FA91-45D0-84A9-30182240059D.jpeg
    704,8 KB · Visninger: 39
Hører visst med her :D

Dame93 - 30 - B3 - PP3 - EL 12/13.05 - IKM 26/27.05

Fikk positiv graviditetstest i dag :eek::dance008:Heartred
Gratulerer! Ser du også fikk baby i juni 23, snakkes i samme termin gruppe igjen denne gangen også da!❤️ Jeg har også termin februar nå :)
 
Jeg har ikke meldt meg inn her fordi vi holder på med ivf. IKM ville vært i dag, men pga medisiner hadde jeg ikke forventet TR uansett.

Noen som har tanker om disse? Er fra 12-14 dpo. Fikk 1-2 på CB. Er disse mørke nok? Ok stigning? Jeg har aldri fått en positiv test på 2 år med prøving, så jeg er litt panisk og redd for at fortelle mannen det i tilfelle det går gærnt (jeg har jo tross alt testa aaalt for tidlig)Vis vedlegget 435994
*sniker*
Synes det ser ut som fin stigning :love017 håper spira sitter for deg.

Hvordan har ivf-prosessen vært for deg/dere? Om du ikke har noe i mot å dele :shy: Om det ikke blir positiv test på oss denne runden er planen å be om henvisning, og da kanskje i gang med ivf. Spent og nervøs på hele greia
 
*sniker*
Synes det ser ut som fin stigning :love017 håper spira sitter for deg.

Hvordan har ivf-prosessen vært for deg/dere? Om du ikke har noe i mot å dele :shy: Om det ikke blir positiv test på oss denne runden er planen å be om henvisning, og da kanskje i gang med ivf. Spent og nervøs på hele greia
Det har vært en del skuffelser underveis, da jeg har pcos og eggene mine ikke har vært så samarbeidsvillige. Jeg synes det mentale har vært verre enn det fysiske. Få bivirkninger av medisinen, heldig med egguttakene osv :happy: men å få beskjed om at det ikke har gått bra med noen av eggene to runder på rad har vært tungt.

Ellers har jeg bare møtt utrolig hyggelige folk som virkelig ønsker å hjelpe :Heartpink hvis det sitter nå så har hele prosessen fra første runde tatt under 5 mnd, så det anser jeg som ganske kort! Med tanke på alle problemene vi har støtt på underveis.
 
Gratulerer! Ser du også fikk baby i juni 23, snakkes i samme termin gruppe igjen denne gangen også da!❤️ Jeg har også termin februar nå :)
Takk, gratulerer til deg også! Ja, koselig! :Heartred Yes, jeg har faktisk beregnet termin til fødselsdagen til storebroren min, ha ha :nailbiting::p
 
Da er uka vår straks over. Utrolig kjekt å se så mange som ble gravide!! Masse lykke til, håper dere alle sitter med en liten baby i januar/februar 2025 ❤️❤️

Til dere andre så ønsker jeg dere alt det beste og lykke til neste runde❤️ håper dere alle blir gravide med terminspiren ganske snart ❤️

Nå ser det endelig ut som tr kommer her også :angelic:
 
Back
Topp