IKM uke 21❤️

Kan bare sette meg på gravid :nailbiting: Er jo det, enn så lenge ihvertfall:hilarious::Heartred
Hva gjør man egentlig nå? Ringer lege? Haha! Det er jo fryktelig tidlig, så er kanskje ikke noe vits å gi beskjed før etter ikm hvertfall? Wow jeg har ingen peiling:nailbiting:
Jeg ringte nettopp jordmor, er ofte mye venting her, fikk time 8+2❤️
 
Tok en ny test nå, kjenner jeg begynner å bli litt desp :laughing002 vanlig test fra rfsu, negativ. Har ellers brukt metode sine tidligtester, men er tom for dem. Er 11 dpo.
Kjenner en del murringer, men det kan jo selvfølgelig bare være tr som er på vei:happy118 har ikm på fredag 24. mai.

Leser flere plasser at både metode og rfsu sine tester er dårlige og gir sent utslag. Vurderer å kjøpe noen nye i dag. Utenom cb, er det make sure som anbefales?
 

Vedlegg

  • IMG_3042.jpeg
    IMG_3042.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 39
Tok en ny test nå, kjenner jeg begynner å bli litt desp :laughing002 vanlig test fra rfsu, negativ. Har ellers brukt metode sine tidligtester, men er tom for dem. Er 11 dpo.
Kjenner en del murringer, men det kan jo selvfølgelig bare være tr som er på vei:happy118 har ikm på fredag 24. mai.

Leser flere plasser at både metode og rfsu sine tester er dårlige og gir sent utslag. Vurderer å kjøpe noen nye i dag. Utenom cb, er det make sure som anbefales?
lurer på det samme ang. metode sine tester! Håper noken har ei solskinnshistorie å dele om dei, der dei først var negative men positive på andre testar :angelic:
 
Skulle holde meg til i morgen, men klarer ikke la det ligge. Er litt småkvalm, litt mer hormonell som jeg også var med førstemann så tidlig, men bare tenker at det er kroppen som innbiller seg fordi vi ønsker dette :facepalm:men Babyplan vanlig test, 9 dpo ca. Synes jeg ser noe? :nailbiting::nailbiting: får ta ny i morgen på morgenurin, denne her var utvannet nå nettopp :laughing025 spent om det er noe eller bare skygge/streksyn
20240521_152913.jpg


Redigerte ned lysstyrken og synes jeg ser den tydligere her :wideyed:
20240521_153106.jpg
 
Skulle holde meg til i morgen, men klarer ikke la det ligge. Er litt småkvalm, litt mer hormonell som jeg også var med førstemann så tidlig, men bare tenker at det er kroppen som innbiller seg fordi vi ønsker dette :facepalm:men Babyplan vanlig test, 9 dpo ca. Synes jeg ser noe? :nailbiting::nailbiting: får ta ny i morgen på morgenurin, denne her var utvannet nå nettopp :laughing025 spent om det er noe eller bare skygge/streksyn
Vis vedlegget 435631

Redigerte ned lysstyrken og synes jeg ser den tydligere her :wideyed:
Vis vedlegget 435632
Det der er nok uten tvil babystrek!❤️ Du får nok sterkere om du hadde tatt en ny i kveld også tenker jeg❤️
 
Hatt litt murringer i 3 timer nå, så dabbet de av… Mensen er ikke velkommen før iallfall 3 dager. Ingen antydning til blod på toalettet heller, hmmm
 
Jeg følger så spent med på dette og håper virkelig at det er din tur nå :Heartred
Tusen takk ❤️ kjekt å ha egen heia-gjeng :hilarious: :love017 du nærmer deg halvveis? ❤️ hadde vært så fint om dette var en babystrek :smiley-angelic001
 
Back
Topp