IKM uke 21❤️

Jeg skimter noe!!❤️ Håper det er babystrek! Når skal du ta ny?
Tok ny nå, vet ikke hva jeg ser jeg :hilarious:
20240520_204820.jpg
20240520_203742.jpg

Så bra at flere enn meg ser at den har blitt sterkere! :Heartred
Hvordan går det med deg? Det går fortsatt riktig vei? :Heartred
Jaa det virker som det går rette veien hvertfall! Ikke tatt siden lørdag 11 DPO, men tenker å ta en CB med ukeindikator i morgen tidlig, da er jeg 14 DPO/4+0, så håååper den slår ut på 2-3❤️ Dette bildet er fra lørdag

Vedlegg

• IMG_7185.jpeg
    IMG_7185.jpeg
    278,5 KB · Visninger: 90
Takk for svar :Heartred Ja, tror jeg får komme meg til ul så snart som mulig. Men vet du om de kan se noe så tidlig, dersom det skulle være ny graviditet?

Hva mener du med støvsuges? Måtte du ta utskrapning?
Aner ikke. Men de burde vel kunne se om det er et foster eller ikke fra hjertet begynner og slå iallefall.

Har aldri hatt en utskrapning før da de jeg har mistet har vært så store at jeg har måttet født de.

Men hun sugde ut restene via et langt rør med vakuum. Fikk lokalbedøvelse, og det hele var gjort på under 15min.

Håper virkelig det er en ny spire i ditt tilfelle. De sier jo at man er ekstra fruktbar rett etter man har vært gravid! :Heartred

Jaa det virker som det går rette veien hvertfall! Ikke tatt siden lørdag 11 DPO, men tenker å ta en CB med ukeindikator i morgen tidlig, da er jeg 14 DPO/4+0, så håååper den slår ut på 2-3❤️ Dette bildet er fra lørdag
WOW!! Imponerende at du har klart å ikke teste!! :woot: håper du får 2-3 i morgen:love017

Så bra :Heartred Krysser fingrene for at fu får 2-3 i morgen :Heartred

15 dpo og ingen mens enda :oops: IKM i går eller i dag. Ikkje tatt test. Hvilken g-test anbefaler dere?
Siden du er 15 DPO slår alle g tester ut uansett, men jeg ville tatt CB med ukeindikator, gøy å se hvor mange uker❤️

11 dpo og har ikke tros lengre. Til tross for sterkere strek i går kveld, kom det blod i natt og myyyye murringer, så tr kom visst likevel.
Negativ på morgenen i dag, som i går morres.

Testen fra i dag og testene fra de tre siste dagene.

Vedlegg

• IMG_7987.jpeg
    IMG_7987.jpeg
    165,9 KB · Visninger: 69
  • IMG_7991.jpeg
    IMG_7991.jpeg
    352 KB · Visninger: 68
11 dpo og har ikke tros lengre. Til tross for sterkere strek i går kveld, kom det blod i natt og myyyye murringer, så tr kom visst likevel.
Negativ på morgenen i dag, som i går morres.

Testen fra i dag og testene fra de tre siste dagene.
Ååhh :( Kan hende du har hatt kjemisk da, virker litt sånn :(❤️

Fikk denne på dritt-tiss i dag, sikkert bare jeg som ser :laughing001 men jeg følte den var litt tydeligere i dag. Skal ta ny om 10 min *testetøs*

20240521_065927.jpg20240521_070059.jpgScreenshot_20240521_070153_Negative Image.jpg

Back
Topp