Så bra at flere enn meg ser at den har blitt sterkere!Oi! Den ser jeg jo kjempe godt!! Gleder meg til å se testen din i morgen
Hvordan går det med deg? Det går fortsatt riktig vei?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra at flere enn meg ser at den har blitt sterkere!Oi! Den ser jeg jo kjempe godt!! Gleder meg til å se testen din i morgen
Jaa det virker som det går rette veien hvertfall! Ikke tatt siden lørdag 11 DPO, men tenker å ta en CB med ukeindikator i morgen tidlig, da er jeg 14 DPO/4+0, så håååper den slår ut på 2-3 Dette bildet er fra lørdagSå bra at flere enn meg ser at den har blitt sterkere!
Hvordan går det med deg? Det går fortsatt riktig vei?
Ser her også!! Hahahaha jeg er nå kjent som filterdronningen her inne tror jeg
Aner ikke. Men de burde vel kunne se om det er et foster eller ikke fra hjertet begynner og slå iallefall.Takk for svar Ja, tror jeg får komme meg til ul så snart som mulig. Men vet du om de kan se noe så tidlig, dersom det skulle være ny graviditet?
Hva mener du med støvsuges? Måtte du ta utskrapning?
WOW!! Imponerende at du har klart å ikke teste!! håper du får 2-3 i morgenJaa det virker som det går rette veien hvertfall! Ikke tatt siden lørdag 11 DPO, men tenker å ta en CB med ukeindikator i morgen tidlig, da er jeg 14 DPO/4+0, så håååper den slår ut på 2-3 Dette bildet er fra lørdag
Hahaha jaaa! Men jeg digger det ser den bedre der, ja. Blir så spennende å se i morgenSer her også!! Hahahaha jeg er nå kjent som filterdronningen her inne tror jeg
Så bra Krysser fingrene for at fu får 2-3 i morgenJaa det virker som det går rette veien hvertfall! Ikke tatt siden lørdag 11 DPO, men tenker å ta en CB med ukeindikator i morgen tidlig, da er jeg 14 DPO/4+0, så håååper den slår ut på 2-3 Dette bildet er fra lørdag
Har vært tom for tester Fikk denne i dagWOW!! Imponerende at du har klart å ikke teste!! håper du får 2-3 i morgen
Jeg skimter noe der!God morgen her er dagens test (den nederste), IKM på lørdag. Denne har følsomhet 25 Litt spent!
Siden du er 15 DPO slår alle g tester ut uansett, men jeg ville tatt CB med ukeindikator, gøy å se hvor mange uker15 dpo og ingen mens enda IKM i går eller i dag. Ikkje tatt test. Hvilken g-test anbefaler dere?
Ååhh Kan hende du har hatt kjemisk da, virker litt sånn11 dpo og har ikke tros lengre. Til tross for sterkere strek i går kveld, kom det blod i natt og myyyye murringer, så tr kom visst likevel.
Negativ på morgenen i dag, som i går morres.
Testen fra i dag og testene fra de tre siste dagene.
Det virker sånn ja. Får håpe det går neste gang! Men da var det like greit å bare få tr tidlig og bli ferdig med ventingen.Ååhh Kan hende du har hatt kjemisk da, virker litt sånn
Ja krysser fingrene for at spiren sitter neste PP!Det virker sånn ja. Får håpe det går neste gang! Men da var det like greit å bare få tr tidlig og bli ferdig med ventingen.