IKM uke 21❤️

tok en til nå, klarte ikke vente

Vedlegg

• IMG_3177.jpeg
    IMG_3177.jpeg
    1 MB · Visninger: 134
Ja, har tatt flere i dag og det ser ut som de blir sterkere og sterkere :oops: Bildet er fra nå i kveld. Tok også digital som viser 2-3, men vet jo ikke sikkert hvor mye hcg som var i kroppen fra forrige graviditet.. syns dette er veldig vanskelig, men har på følelsen av at det er ny graviditet. Har ogsp fåt uren hud og vonde bryster.

Blir veldig glad om det er ny graviditet, men etter to MA er jeg veldig bekymret for at det ikke skal gå. På etterkontroll for ca 14 dager siden sa gynekologen at det kunne se ut som det var noe rester som han mente ville komme ut med neste mens, så det bekymrer meg. Håper virkelig ikke at det ødelegger for noe..
Prøver ikke og være negativ, men etter sist senabort hadde jeg tester som ble svakere, å nesten blanke, men ikke helt. Etter 4uker ble sterkere igjen. (Hadde eggløsning etter 3 uker) Dro på sykehuset der de fant rester med sirkulasjon i som måtte "støvsuges" ut. Så hadde jeg vært deg hadde jeg spandert på meg en tidlig ul for og se helt sikkert. Masse lykke til!:Heartred

Har tatt noen g-tester de siste dagene. Har skimtet noen svake skyggestreker, men ikke noe som har lignet de babystrekene jeg har fått ved tidligere graviditeter og idag kom tanta på besøk, så jeg kan settes på tr :) Uvant, de to forrige satt på første forsøk :hilarious: Jaja, kroppen er kanskje litt i ulage etter hormonspiralen, for jeg fant jo aldri el :shy: Eller så begynner jeg bare å bli gammel :hilarious: Men da forsøker vi på nytt neste måned :D Gratulerer til alle gravide :love7

Prøver ikke og være negativ, men etter sist senabort hadde jeg tester som ble svakere, å nesten blanke, men ikke helt. Etter 4uker ble sterkere igjen. (Hadde eggløsning etter 3 uker) Dro på sykehuset der de fant rester med sirkulasjon i som måtte "støvsuges" ut. Så hadde jeg vært deg hadde jeg spandert på meg en tidlig ul for og se helt sikkert. Masse lykke til!:Heartred
Takk for svar :Heartred Ja, tror jeg får komme meg til ul så snart som mulig. Men vet du om de kan se noe så tidlig, dersom det skulle være ny graviditet?

Hva mener du med støvsuges? Måtte du ta utskrapning?

Nå har jeg vært på tester’n igjen siden jeg får negativ på morgenen og svak strek på kvelden. Men jeg føler endelig at jeg kan se på skikkelig at streken er sterkere enn i går kveld, så det må vel være et godt tegn :smiley-angelic001 Den var tydelig rosa, om enn kjempesvak enda.

Kveldens test og testene fra de siste dagene. Håper så inderlig at det er en babystrek :Heartred

Vedlegg

• IMG_7982.jpeg
    IMG_7982.jpeg
    127,9 KB · Visninger: 94
  • IMG_7986.jpeg
    IMG_7986.jpeg
    442,1 KB · Visninger: 91
Nå har jeg vært på tester’n igjen siden jeg får negativ på morgenen og svak strek på kvelden. Men jeg føler endelig at jeg kan se på skikkelig at streken er sterkere enn i går kveld, så det må vel være et godt tegn :smiley-angelic001 Den var tydelig rosa, om enn kjempesvak enda.

Kveldens test og testene fra de siste dagene. Håper så inderlig at det er en babystrek :Heartred
Oi! Den ser jeg jo kjempe godt!!❤️ Gleder meg til å se testen din i morgen❤️

Back
Topp