Hvordan er det du redigerer de?Skimter noe der?? Ligner på min 9 DPO!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan er det du redigerer de?Skimter noe der?? Ligner på min 9 DPO!
Om du har iPhone: inne på bilde trykker jeg på rediger, trykker på Auto og stiller den helt til jeg er fornøydHvordan er det du redigerer de?
Skimtes det noe der??tok en til nå, klarte ikke vente
Lurer på det altsåSkimtes det noe der??
Prøvd redigeringsmetoden til milla99?Lurer på det altså
Jeg ser! Tror det er babystrek jegtok en til nå, klarte ikke vente
Jeg håååååper!!!!Jeg ser! Tror det er babystrek jeg
Prøver ikke og være negativ, men etter sist senabort hadde jeg tester som ble svakere, å nesten blanke, men ikke helt. Etter 4uker ble sterkere igjen. (Hadde eggløsning etter 3 uker) Dro på sykehuset der de fant rester med sirkulasjon i som måtte "støvsuges" ut. Så hadde jeg vært deg hadde jeg spandert på meg en tidlig ul for og se helt sikkert. Masse lykke til!Ja, har tatt flere i dag og det ser ut som de blir sterkere og sterkere Bildet er fra nå i kveld. Tok også digital som viser 2-3, men vet jo ikke sikkert hvor mye hcg som var i kroppen fra forrige graviditet.. syns dette er veldig vanskelig, men har på følelsen av at det er ny graviditet. Har ogsp fåt uren hud og vonde bryster.
Blir veldig glad om det er ny graviditet, men etter to MA er jeg veldig bekymret for at det ikke skal gå. På etterkontroll for ca 14 dager siden sa gynekologen at det kunne se ut som det var noe rester som han mente ville komme ut med neste mens, så det bekymrer meg. Håper virkelig ikke at det ødelegger for noe..
Takk for svar Ja, tror jeg får komme meg til ul så snart som mulig. Men vet du om de kan se noe så tidlig, dersom det skulle være ny graviditet?Prøver ikke og være negativ, men etter sist senabort hadde jeg tester som ble svakere, å nesten blanke, men ikke helt. Etter 4uker ble sterkere igjen. (Hadde eggløsning etter 3 uker) Dro på sykehuset der de fant rester med sirkulasjon i som måtte "støvsuges" ut. Så hadde jeg vært deg hadde jeg spandert på meg en tidlig ul for og se helt sikkert. Masse lykke til!
Jeg skimter noe!! Håper det er babystrek! Når skal du ta ny?Ja, jeg kasta bort en test på blank urin tidligere, negativ såklart tok en ny for 1 time siden, føler jeg kan se noe, men det er sikkert bare skygge.
Vis vedlegget 435532
Vis vedlegget 435533
Skimter noe der ja!tok en til nå, klarte ikke vente
Såå spennendeJa, jeg kasta bort en test på blank urin tidligere, negativ såklart tok en ny for 1 time siden, føler jeg kan se noe, men det er sikkert bare skygge.
Vis vedlegget 435532
Vis vedlegget 435533
Livredd for at det er skygge håper virkelig det er babystrek!Skimter noe der ja!
Alltid skummelt med sånne svake streker før de blir sterkere, for man er jo så redd for skygger Håper både dine svake og mine svake blir sterke babystrekerLivredd for at det er skygge håper virkelig det er babystrek!
Krysser fingrene for oss <3Alltid skummelt med sånne svake streker før de blir sterkere, for man er jo så redd for skygger Håper både dine svake og mine svake blir sterke babystreker
Oi! Den ser jeg jo kjempe godt!! Gleder meg til å se testen din i morgenNå har jeg vært på tester’n igjen siden jeg får negativ på morgenen og svak strek på kvelden. Men jeg føler endelig at jeg kan se på skikkelig at streken er sterkere enn i går kveld, så det må vel være et godt tegn Den var tydelig rosa, om enn kjempesvak enda.
Kveldens test og testene fra de siste dagene. Håper så inderlig at det er en babystrek