IKM uke 21❤️

6 dpo i dag. Hadde tenkt å vente med å teste til IKM, men skal i bursdag på fredag, så tar en test før den for å bestemme hva jeg eventuelt skal drikke. Er da 12 dpo på testdag. Men fyyy, vanskelig å vente!

Noen flere her som prøver å vente til IKM/litt nærmere IKM med å teste? Motivere hverandre? :angelic:
Jeg venter, og motiveres av å tenke på at sannsynligheten for å evt miste er lavere etter ikm. Ønsker å slippe å vite om graviditet og innstille meg på å være gravid, dersom jeg mister så tidlig. Blir en berg-og-dalbane av følelser, og godt å kunne slippe.

Jeg venter, og motiveres av å tenke på at sannsynligheten for å evt miste er lavere etter ikm. Ønsker å slippe å vite om graviditet og innstille meg på å være gravid, dersom jeg mister så tidlig. Blir en berg-og-dalbane av følelser, og godt å kunne slippe.
Jaa, enig!

Også liker jeg at streken er skikkelig tydelig når den kommer, at jeg slipper å lete og tolke så mye. Har null streksyn :shy:

Godt vi er noen flere som venter! Selv om det klør litt i fingra når jeg ser andres tester. :angelic:

6 dpo i dag. Hadde tenkt å vente med å teste til IKM, men skal i bursdag på fredag, så tar en test før den for å bestemme hva jeg eventuelt skal drikke. Er da 12 dpo på testdag. Men fyyy, vanskelig å vente!

Noen flere her som prøver å vente til IKM/litt nærmere IKM med å teste? Motivere hverandre? :angelic:
Ja, som eg skreiv i går. Negativ på 9 dpo, ikkje testa siden da. 13 dpo i dag. Liker på en måte å leve i håpet så lenge som mulig, og heller bli skuffa av mens enn av negativ test. Rar tanke, men føles litt lettare å akseptere det da :hilarious:

Hei :) Jeg hadde MA (BO) nr 2 i april, og tror jeg hadde eggløsning ca 7.mai (første EL etter utskrapning). Den 6-7.mai var g.test fortsatt positiv etter forrige graviditet, men jeg tok en ny test i går og i dag og jeg synes strekene er sterkere.. kan jeg ha blitt gravid igjen? Hva tenker dere om strekene? Den svakeste er fra 7.mai.. :Heartred

Vedlegg

• IMG_2033.jpeg
    IMG_2033.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 81
  • IMG_2032.png
    IMG_2032.png
    2,1 MB · Visninger: 78
Ja, som eg skreiv i går. Negativ på 9 dpo, ikkje testa siden da. 13 dpo i dag. Liker på en måte å leve i håpet så lenge som mulig, og heller bli skuffa av mens enn av negativ test. Rar tanke, men føles litt lettare å akseptere det da :hilarious:
Jaa, er litt slik jeg og tenker. Da har jeg håpet til jeg vet definitivt at det ikke gikk, liksom.

Hei :) Jeg hadde MA (BO) nr 2 i april, og tror jeg hadde eggløsning ca 7.mai (første EL etter utskrapning). Den 6-7.mai var g.test fortsatt positiv etter forrige graviditet, men jeg tok en ny test i går og i dag og jeg synes strekene er sterkere.. kan jeg ha blitt gravid igjen? Hva tenker dere om strekene? Den svakeste er fra 7.mai.. :Heartred
Jeg ser tydelig at den er mye sterkere, men har ikke erfaring eller kunnskap om MA så kan ikke svare helt på spørsmålet ditt :shy:

Jeg ser også at den er sterkere! Håper det er babystrek❤️

Hei alle! Jeg har vært litt av forumet den siste tiden pga. vi ikke kunne fortsette å prøve regelmessig, og det var veldig trist. Har kun fått prøvd sporadisk og derfor prøvd å ikke håpe for mye og bli skuffet. Men har IKM i morgen og testet idag 13 dpo og er gravid ❤️ Er så utrolig lykkelig og håper denne spiren sitter. Husker ikke hvordan dette var, men jeg er 35 år, pp5 (ikke tatt med de månedene vi ikke aktivt kunne prøve), barn nr 2, el 06.05.24 og IKM 20.05.24. Lykke til til dere alle!

Hei alle! Jeg har vært litt av forumet den siste tiden pga. vi ikke kunne fortsette å prøve regelmessig, og det var veldig trist. Har kun fått prøvd sporadisk og derfor prøvd å ikke håpe for mye og bli skuffet. Men har IKM i morgen og testet idag 13 dpo og er gravid ❤️ Er så utrolig lykkelig og håper denne spiren sitter. Husker ikke hvordan dette var, men jeg er 35 år, pp5 (ikke tatt med de månedene vi ikke aktivt kunne prøve), barn nr 2, el 06.05.24 og IKM 20.05.24. Lykke til til dere alle!
Ååhh gratulerer så mye!!❤️

Hei!

Jeg fikk positiv (statisk smilefjes) EL-test på clearblue advanced 10. mai.

Fikk igjen positiv (statisk smilefjes), i dag 19. mai.

Har tatt graviditetstest i kveld (mulig litt utvannet urin), og den var negativ.

Er det noen som har opplevd lignende og som vet hva det kan skyldes? Jeg tok ut hormonspiral i februar og har hatt ustabil syklus siden.

Hei!

Jeg fikk positiv (statisk smilefjes) EL-test på clearblue advanced 10. mai.

Fikk igjen positiv (statisk smilefjes), i dag 19. mai.

Har tatt graviditetstest i kveld (mulig litt utvannet urin), og den var negativ.

Er det noen som har opplevd lignende og som vet hva det kan skyldes? Jeg tok ut hormonspiral i februar og har hatt ustabil syklus siden.
Høres ut som kroppen ikke fikk til EL første gangen, og prøver på ny❤️

Jeg tok en test på morgenen i dag jeg ikke så noe på, men prøvde igjen nå i kveld, og nå er streken sterkere enn i går kveld. Enda veldig svak, men litt sterkere syns jeg? Kan jeg faktisk være gravid?

Bilde av kveldens test, og kveldens test sammen med de andre i Premom, for å kunne se om det er stigning fra i går kveld. Her ser man jo også at testen på morgenen var blank.

Er 9-ish dpo i dag.

Vedlegg

• IMG_7972.jpeg
    IMG_7972.jpeg
    219,3 KB · Visninger: 90
  • IMG_7974.jpeg
    IMG_7974.jpeg
    356 KB · Visninger: 92
Jeg tok en test på morgenen i dag jeg ikke så noe på, men prøvde igjen nå i kveld, og nå er streken sterkere enn i går kveld. Enda veldig svak, men litt sterkere syns jeg? Kan jeg faktisk være gravid?

Bilde av kveldens test, og kveldens test sammen med de andre i Premom, for å kunne se om det er stigning fra i går kveld. Her ser man jo også at testen på morgenen var blank.

Er 9-ish dpo i dag.
Jeg ser noe på det første bilde, er den rosa eller grå?:)

Det ser ut som det er ny spire vil jeg si :love017 ellers hadde den nok vært mye svakere, ville jeg trodd. Tatt ny test?:)

Jeg ser noe på det første bilde, er den rosa eller grå?:)
Så bra at ikke bare jeg ser. Tror den er rosa, ut fra det jeg så i virkeligheten :) Men nå har jeg jo hatt supersvak positive de siste tre kveldene, men negativ i dag tidlig, før positiv igjen nå. Så hvis jeg er gravid, stiger hcg seeeeint, og det er jo skummelt

Er 9-ish dpo i dag.
Jeg ser! Håper det et starten på noe❤️ jeg har selv fått mye skygge på MS i der siste :mad:

Jeg trodde EL kom veldig tidlig denne gang men da hadde IKM vært 17. mai, så tipper kanskje jeg har tolket EL testene feil. Hadde symptomer på EL rundt 8. mai så tipper jeg er 10-11 dpo i dag. Tok en test nå i kveld som jeg føler jeg ser en svak strek på, men tror jeg ser streker på alle testene mine, skikkelig ønsketenking:wtf:

Vedlegg

• IMG_1152.png
    IMG_1152.png
    4,4 MB · Visninger: 76
Back
Topp