IKM uke 21❤️

Jeg tok en test på morgenen i dag jeg ikke så noe på, men prøvde igjen nå i kveld, og nå er streken sterkere enn i går kveld. Enda veldig svak, men litt sterkere syns jeg? Kan jeg faktisk være gravid?

Bilde av kveldens test, og kveldens test sammen med de andre i Premom, for å kunne se om det er stigning fra i går kveld. Her ser man jo også at testen på morgenen var blank.

Er 9-ish dpo i dag.
Det er ekstremt rart om det der er skyggestreker for de er veldig sterke for det synes jeg :bag: Om det viser seg å være skyggestreker ville jeg sendt Mail til dem å klagd, skal ikke være sånn:mad: Hååper det er babystrek!❤️

Det ser ut som det er ny spire vil jeg si :love017 ellers hadde den nok vært mye svakere, ville jeg trodd. Tatt ny test?:)
Ja, har tatt flere i dag og det ser ut som de blir sterkere og sterkere :oops: Bildet er fra nå i kveld. Tok også digital som viser 2-3, men vet jo ikke sikkert hvor mye hcg som var i kroppen fra forrige graviditet.. syns dette er veldig vanskelig, men har på følelsen av at det er ny graviditet. Har ogsp fåt uren hud og vonde bryster.

Blir veldig glad om det er ny graviditet, men etter to MA er jeg veldig bekymret for at det ikke skal gå. På etterkontroll for ca 14 dager siden sa gynekologen at det kunne se ut som det var noe rester som han mente ville komme ut med neste mens, så det bekymrer meg. Håper virkelig ikke at det ødelegger for noe..

Vedlegg

• IMG_2079.jpeg
    IMG_2079.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 88
Litt seint, men her kommer dagen :D liten senkning i temp. Har tatt to tester i dag, en klokka 06 med morgenurin og en i kveld. Begge negativ. Ikke så mye som en liten skygge….
Av symptomer kjenner jeg bare bittelitt murring. Ellers ingenting.
IMG_3030.jpeg
IMG_3028.jpeg

Ja, har tatt flere i dag og det ser ut som de blir sterkere og sterkere :oops: Bildet er fra nå i kveld. Tok også digital som viser 2-3, men vet jo ikke sikkert hvor mye hcg som var i kroppen fra forrige graviditet.. syns dette er veldig vanskelig, men har på følelsen av at det er ny graviditet. Har ogsp fåt uren hud og vonde bryster.

Blir veldig glad om det er ny graviditet, men etter to MA er jeg veldig bekymret for at det ikke skal gå. På etterkontroll for ca 14 dager siden sa gynekologen at det kunne se ut som det var noe rester som han mente ville komme ut med neste mens, så det bekymrer meg. Håper virkelig ikke at det ødelegger for noe..
Kan du ta kontakt med fastlegen til uken og få målt hcg? Eller vil det kanskje også bli misvisende om det er noe igjen fra MA?

Dette må jo være en ny spire, veldig rart hvis ikke! Jeg ville nok kontaktet lege som foreslått ovenfor.

Skjønner det er vanskelig når du har opplevd 2 MA, håper det er en ny spire og at alle gode ting er 3❤️

Det er ekstremt rart om det der er skyggestreker for de er veldig sterke for det synes jeg :bag: Om det viser seg å være skyggestreker ville jeg sendt Mail til dem å klagd, skal ikke være sånn:mad: Hååper det er babystrek!❤️
Ja, i hvertfall nå de alltid kommer på kvelden, og jeg føler den har blitt bittebittelitt sterkere. Får se i kveld igjen da! Håper :Heartred

Kan du ta kontakt med fastlegen til uken og få målt hcg? Eller vil det kanskje også bli misvisende om det er noe igjen fra MA?
Ja, jeg kontakter legen i morgen og får tatt noen prøver. Hvis hcg stiger må det vel være ny graviditet? Eller kan den stige med rester i kroppen? Noen som vet?

Føler ikke jeg trenger å teste. Er helt sikker på at jeg er gravid. Og usikker på hva jeg føler rundt det pga tidligere HG-graviditeter. Den store skrekken. Får se om jeg kommer meg på butikken i morgen for å få det bekreftet.

Spennende tider dette! Gratulerer så mye til dere med positive tester! :joyful: :Heartred
Jeg er 8 dpo i dag. Testet negativt nå på morgenen. Jeg har jo en litt rar og spennende feeling på at det denne måneden har klaffet. Jeg drømmer så mye rart og det stikker og skjer mye "nedi der".

Milla99, jeg ser du fikk positiv test 8 dpo kveld. Testet du negativt først på morgenen og så positiv på kvelden samme dag?

Spennende tider dette! Gratulerer så mye til dere med positive tester! :joyful: :Heartred
Jeg er 8 dpo i dag. Testet negativt nå på morgenen. Jeg har jo en litt rar og spennende feeling på at det denne måneden har klaffet. Jeg drømmer så mye rart og det stikker og skjer mye "nedi der".

Milla99, jeg ser du fikk positiv test 8 dpo kveld. Testet du negativt først på morgenen og så positiv på kvelden samme dag?
Fikk kanskje svaaak positiv 8 DPO kveld, men lurer litt på om det var skygge egentlig, var ikke før 9 DPO morgen jeg egentlig fikk strek!❤️ Ser egentlig ingenting på testen fra 8 DPO faktisk :hilarious: Kan legge ved noen bilder. Første bilde er 8 DPO kveld, andre bilde er 9 DPO morgen, tredje bilde er 9 DPO kveld :)

Vedlegg

• IMG_7199.jpeg
    IMG_7199.jpeg
    164,9 KB · Visninger: 76
  • IMG_7200.jpeg
    IMG_7200.jpeg
    121,4 KB · Visninger: 78
  • IMG_7201.jpeg
    IMG_7201.jpeg
    93,6 KB · Visninger: 77
Fikk kanskje svaaak positiv 8 DPO kveld, men lurer litt på om det var skygge egentlig, var ikke før 9 DPO morgen jeg egentlig fikk strek!❤️ Ser egentlig ingenting på testen fra 8 DPO faktisk :hilarious: Kan legge ved noen bilder. Første bilde er 8 DPO kveld, andre bilde er 9 DPO morgen, tredje bilde er 9 DPO kveld :)
Tusen takk for svar! :Heartred Denne tiden er så spennende at jeg ikke har ord... Fortsetter livet som før eller blir det totalt forandret? Tiden vil vise. Jeg skulle jo helst ha ventet til i morgen med ny test, men regner med jeg tar en i løpet av ettermiddagen/kvelden, nå når jeg først er i gang :hilarious:

Tusen takk for svar! :Heartred Denne tiden er så spennende at jeg ikke har ord... Fortsetter livet som før eller blir det totalt forandret? Tiden vil vise. Jeg skulle jo helst ha ventet til i morgen med ny test, men regner med jeg tar en i løpet av ettermiddagen/kvelden, nå når jeg først er i gang :hilarious:
Veldig spennende!! Jeg får som regel positiv 9 DPO og ikke før, så det er absolutt ikke forsent om du ikke får positiv i dag hvertfall! Jeg hadde gitt opp den kvelden 8 DPO da jeg har hørt så mange som får positiv så tidlig, men på morgenen 9 DPO var den jo plutselig positiv!❤️

Back
Topp