GratulererTror jeg er gravid??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererTror jeg er gravid??
Tempen stiger alt fra 24-48 timer etter eggløsning Men for eksempel om egget ditt slapp 09:00, og du temper dagen etter kl 05:00, vil ikke tempen ha steget noe særlig/ingenting før dagen ETTER der igjen. For eksempel: EL skjer 16 mai kl 09:00, du tar tempen 17 mai kl 05.00 og da er den enda lav selv om EL har skjedd, da den ikke stiger før det har gått minst 24 timer som regel. 18 mai kl 05.00 tar du temp igjen og den er høy, da kan du fort tro EL skjedde 17 mai selv om den egentlig skjedde 16 mai. Om dette gir mening? Derfor det er veldig vanskelig å se nøyaktig når EL skjeddeDere som temper, hvilken dag er det vanlig at tempen stiger? Dagen etter eggløsning, eller kan den stige 2 dager etter? Jeg mener selv at jeg hadde eggløsning på tirsdag, men tempen steg ikke før natt til torsdag. Hvor mange timer etter eggløsning bruker tempen å stige? Vis vedlegget 435313
Ja… kjenner følelsen7-ish dpo, vet det er veldig tidlig, men hadde vært litt gøy om den var positiv på selveste nasjonaldagen, akk nei
Men litt skuffa blir man jo..
Vis vedlegget 435328
Ja nå tror jeg at jeg dropper testinga til ikm om en uke ca Blir så fort skuffa hahaJa… kjenner følelsen
Er også ca 7 dpo, og negativ test. Vi får prøve igjen i morgen
Ja, tok en nå nettopp, og jeg tror jeg ser svak strek igjen?Tatt flere dag?
Å ikke minst; gratulerer så mye med lille spiren måtte den holde hele veien til målSpennende! Oppdater oss da
Ser noe der også! Hvor mange DPO er du nå da?Ja, tok en nå nettopp, og jeg tror jeg ser svak strek igjen?
Åpna ny pakke, ny batch, for å se om jeg fikk blanke streker da. Og jeg fikk ikke svak strek i går kveld, men syns jeg ser en i dag
Så kanskje denne svake er ekte, mens de andre har vært skygger og en dårlig batch?
Samme test, bildene er bare tatt i forskjellig lys.
La på filter, her ser du bedre! Rart om dette er skygge Håååper det er babystrekJa, tok en nå nettopp, og jeg tror jeg ser svak strek igjen?
Åpna ny pakke, ny batch, for å se om jeg fikk blanke streker da. Og jeg fikk ikke svak strek i går kveld, men syns jeg ser en i dag
Så kanskje denne svake er ekte, mens de andre har vært skygger og en dårlig batch?
Samme test, bildene er bare tatt i forskjellig lys.
Ååhh tusen takkÅ ikke minst; gratulerer så mye med lille spiren måtte den holde hele veien til mål
Ser der ja, da ser man det lett! Håper det.La på filter, her ser du bedre! Rart om dette er skygge Håååper det er babystrek
Ååå dette visste jeg ikke, greit å viteTempen stiger alt fra 24-48 timer etter eggløsning Men for eksempel om egget ditt slapp 09:00, og du temper dagen etter kl 05:00, vil ikke tempen ha steget noe særlig/ingenting før dagen ETTER der igjen. For eksempel: EL skjer 16 mai kl 09:00, du tar tempen 17 mai kl 05.00 og da er den enda lav selv om EL har skjedd, da den ikke stiger før det har gått minst 24 timer som regel. 18 mai kl 05.00 tar du temp igjen og den er høy, da kan du fort tro EL skjedde 17 mai selv om den egentlig skjedde 16 mai. Om dette gir mening? Derfor det er veldig vanskelig å se nøyaktig når EL skjedde
Kanskje du har hadd festedip, kjenner meg igjen på syptomene dine, jeg følte meg småsyk og sliten i et par dager før jeg testet positivt, ja og jeg hadde en dip i temp min 7/8 dpoGod morgen I dag våknet jeg før alle her i huset og måtte stå opp for å tisse. Tok en test, som var negativ. Metode sine tidligtester. Tempen har skutt i været igjen.
Av symptomer kjente jeg meg nesten fyllesyk da jeg våkna. Ellers ikke så mye jeg kjenner. Litt trøtt og sliten, men det kan jo bare være fordi jeg la meg seint og våkna tidlig
Vis vedlegget 435355Vis vedlegget 435356Vis vedlegget 435357