IKM uke 21❤️

Dere som temper, hvilken dag er det vanlig at tempen stiger? Dagen etter eggløsning, eller kan den stige 2 dager etter? Jeg mener selv at jeg hadde eggløsning på tirsdag, men tempen steg ikke før natt til torsdag. Hvor mange timer etter eggløsning bruker tempen å stige? ☺️
1000004864.jpg

Dere som temper, hvilken dag er det vanlig at tempen stiger? Dagen etter eggløsning, eller kan den stige 2 dager etter? Jeg mener selv at jeg hadde eggløsning på tirsdag, men tempen steg ikke før natt til torsdag. Hvor mange timer etter eggløsning bruker tempen å stige? ☺️Vis vedlegget 435313
Tempen stiger alt fra 24-48 timer etter eggløsning :) Men for eksempel om egget ditt slapp 09:00, og du temper dagen etter kl 05:00, vil ikke tempen ha steget noe særlig/ingenting før dagen ETTER der igjen. For eksempel: EL skjer 16 mai kl 09:00, du tar tempen 17 mai kl 05.00 og da er den enda lav selv om EL har skjedd, da den ikke stiger før det har gått minst 24 timer som regel. 18 mai kl 05.00 tar du temp igjen og den er høy, da kan du fort tro EL skjedde 17 mai selv om den egentlig skjedde 16 mai. Om dette gir mening? :laughing021 Derfor det er veldig vanskelig å se nøyaktig når EL skjedde :)

Tatt flere dag?❤️
Ja, tok en nå nettopp, og jeg tror jeg ser svak strek igjen?
Åpna ny pakke, ny batch, for å se om jeg fikk blanke streker da. Og jeg fikk ikke svak strek i går kveld, men syns jeg ser en i dag :pompus:
Så kanskje denne svake er ekte, mens de andre har vært skygger og en dårlig batch?

Samme test, bildene er bare tatt i forskjellig lys.

Vedlegg

• IMG_7921.jpeg
    IMG_7921.jpeg
    167,1 KB · Visninger: 75
  • IMG_7922.jpeg
    IMG_7922.jpeg
    171,5 KB · Visninger: 77
  • IMG_7924.jpeg
    IMG_7924.jpeg
    192,1 KB · Visninger: 71
Har fulgt med en stund i denne gruppen og trooor jeg tilhører her :woot:
BabyApril22- 30 år - B2 - PP2 - EL ca. 12/5 - IKM ca 26/5 (24 i følge flo)

Prøver første gang igjen etter en Exu i Februar med påfølgende operasjon og nå fått lange sykluser... :nailbiting: Jeg har ikke troa på at det satt denne runden, men vi får se :wideyed: spennende å følge med alle andre uansett :Heartpink

Åpna ny pakke, ny batch, for å se om jeg fikk blanke streker da. Og jeg fikk ikke svak strek i går kveld, men syns jeg ser en i dag :pompus:
Så kanskje denne svake er ekte, mens de andre har vært skygger og en dårlig batch?

Ser noe der også! Hvor mange DPO er du nå da?❤️

La på filter, her ser du bedre! Rart om dette er skygge :scratch Håååper det er babystrek❤️

Vedlegg

• IMG_7174.jpeg
    IMG_7174.jpeg
    210,9 KB · Visninger: 81
La på filter, her ser du bedre! Rart om dette er skygge :scratch Håååper det er babystrek❤️
Ser der ja, da ser man det lett! Håper det.
Hvis jeg følger det jeg tror, så er jeg 7 eller 8 dpo, uten å være helt sikker.
Det må ha vært en dårlig batch de forrige testene. Blir spennende å se i morgen kjenner jeg!

Tempen stiger alt fra 24-48 timer etter eggløsning :) Men for eksempel om egget ditt slapp 09:00, og du temper dagen etter kl 05:00, vil ikke tempen ha steget noe særlig/ingenting før dagen ETTER der igjen. For eksempel: EL skjer 16 mai kl 09:00, du tar tempen 17 mai kl 05.00 og da er den enda lav selv om EL har skjedd, da den ikke stiger før det har gått minst 24 timer som regel. 18 mai kl 05.00 tar du temp igjen og den er høy, da kan du fort tro EL skjedde 17 mai selv om den egentlig skjedde 16 mai. Om dette gir mening? :laughing021 Derfor det er veldig vanskelig å se nøyaktig når EL skjedde :)
Ååå dette visste jeg ikke, greit å vite :)

God morgen :happy: I dag våknet jeg før alle her i huset og måtte stå opp for å tisse. Tok en test, som var negativ. Metode sine tidligtester. Tempen har skutt i været igjen.
Av symptomer kjente jeg meg nesten fyllesyk da jeg våkna. Ellers ikke så mye jeg kjenner. Litt trøtt og sliten, men det kan jo bare være fordi jeg la meg seint og våkna tidlig :laughing001
IMG_3020.jpeg
IMG_3018.jpeg
IMG_3019.jpeg

God morgen :happy: I dag våknet jeg før alle her i huset og måtte stå opp for å tisse. Tok en test, som var negativ. Metode sine tidligtester. Tempen har skutt i været igjen.
Av symptomer kjente jeg meg nesten fyllesyk da jeg våkna. Ellers ikke så mye jeg kjenner. Litt trøtt og sliten, men det kan jo bare være fordi jeg la meg seint og våkna tidlig :laughing001
Vis vedlegget 435355Vis vedlegget 435356Vis vedlegget 435357
Kanskje du har hadd festedip, kjenner meg igjen på syptomene dine, jeg følte meg småsyk og sliten i et par dager før jeg testet positivt, ja og jeg hadde en dip i temp min 7/8 dpo :)
Muli jeg ser noe på siste bildet, metode testene er litt trege.

Back
Topp