Jeg er 5 dpo og skal holde meg til mandag, 9 dpo denne gangHvor mange DPO er du nå? Gleder meg til du begynner å teste!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 5 dpo og skal holde meg til mandag, 9 dpo denne gangHvor mange DPO er du nå? Gleder meg til du begynner å teste!
Håper håper!Føler jeg ser noe her, altså
Gratulerer så myeDu kan bare sette meg på gravid, håper spiren sitter denne gangen! Er så redd for kjemisk igjen
Tusen takk Hvor mange DPO er du?Gratulerer så mye
Nærmer seg nok nå jaKan jeg tørre å tro at toppen snart er her? Vis vedlegget 435290
Endelig!Nærmer seg nok nå ja
Håper vi snakkes i februar gruppenEndelig!
Det hadde vært veldig koslig!Håper vi snakkes i februar gruppen
Mange som har det! Egget slipper nok i kveld/i morgen tidligEr det mulig/bra å ha så kort topp..? (Spør for en venn)
Vis vedlegget 435306
Da er jo alt greit da endelig!Mange som har det! Egget slipper nok i kveld/i morgen tidlig
Husker ikke om jeg har spørt om du temper?Da er jo alt greit da endelig!
Tatt flere dag?I går så jeg noe, i dag tror jeg ikke jeg ser noe.
Om jeg burde vente noen dager med å teste igjen? Hundre prosent. Kommer jeg til å klare det? Nei, det vet vi jo.
Gjør det! Så temp i morgen vil vel avsløre om det skjer i kveld eller i morgenHusker ikke om jeg har spørt om du temper?
Spennende! Oppdater oss daGjør det! Så temp i morgen vil vel avsløre om det skjer i kveld eller i morgen
Will doSpennende! Oppdater oss da