IKM uke 21❤️

Tok en digital nå fordi jeg er så dum :laughing021 «ikke gravid» sto det der, får tar en ny i kveld, har bare en igjen, men vil fortelle mannen at jeg er gravid med å vise den digitale:bag: så jeg går rundt her å holder på å sprekke, har så lyst å si det:laughing001
Har gjort det samme selv, så jeg har lært at den trenger litt mer hcg :hilarious:

HURRA!!! :happy093Det var jo det jeg sa i går :hilarious: :excited001 :love017 gratulerer så mye ❤️ gi beskjed når du vil jeg skal sette deg på gravid :)
Tusen takk!!❤️ Ja! Jeg tror egentlig den testen i går var «ekte» og ikke skygge, den var jo så sterk, kanskje det var mer fargestoff i den enn andre eller noe sånt? :scratch Jepp, venter til jeg får positiv digital❤️

Tok en digital nå fordi jeg er så dum :laughing021 «ikke gravid» sto det der, får tar en ny i kveld, har bare en igjen, men vil fortelle mannen at jeg er gravid med å vise den digitale:bag: så jeg går rundt her å holder på å sprekke, har så lyst å si det:laughing001
Det skjønner jeg. Når jeg har fått positiv digital har streken vært litt sterkere enn du har i dag. Så kanskje i morgen?
Første gangen ville jeg og si ifra med digital, det var så koselig!

Du kan bare sette meg på gravid, håper spiren sitter denne gangen!❤️ Er så redd for kjemisk igjen :(

Vedlegg

• IMG_7139.jpeg
    IMG_7139.jpeg
    117,5 KB · Visninger: 97
Mamima - 34 - B5 - PP4 - El 16/5? - IKM 26/05?

Skulle egentlig vært i neste ikm-gruppe i følge appen. Men siden den ikke er laget, og både tester og symptomer tilsier at el kom tidlig, er det mulig ikm akkurat faller innafor her

Skulle egentlig vært i neste ikm-gruppe i følge appen. Men siden den ikke er laget, og både tester og symptomer tilsier at el kom tidlig, er det mulig ikm akkurat faller innafor her
Ikm for uke 22 er laget, jo :shy:

Uke 22 er oppe å går, ja. Men hvis du vil henge med oss så får du lov til det :love017

Back
Topp