HURRA!!! Det var jo det jeg sa i går gratulerer så mye gi beskjed når du vil jeg skal sette deg på gravidTror jeg er gravid??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HURRA!!! Det var jo det jeg sa i går gratulerer så mye gi beskjed når du vil jeg skal sette deg på gravidTror jeg er gravid??
Har gjort det samme selv, så jeg har lært at den trenger litt mer hcgTok en digital nå fordi jeg er så dum «ikke gravid» sto det der, får tar en ny i kveld, har bare en igjen, men vil fortelle mannen at jeg er gravid med å vise den digitale så jeg går rundt her å holder på å sprekke, har så lyst å si det
Tusen takk!! Ja! Jeg tror egentlig den testen i går var «ekte» og ikke skygge, den var jo så sterk, kanskje det var mer fargestoff i den enn andre eller noe sånt? Jepp, venter til jeg får positiv digitalHURRA!!! Det var jo det jeg sa i går gratulerer så mye gi beskjed når du vil jeg skal sette deg på gravid
Det skjønner jeg. Når jeg har fått positiv digital har streken vært litt sterkere enn du har i dag. Så kanskje i morgen?Tok en digital nå fordi jeg er så dum «ikke gravid» sto det der, får tar en ny i kveld, har bare en igjen, men vil fortelle mannen at jeg er gravid med å vise den digitale så jeg går rundt her å holder på å sprekke, har så lyst å si det
Det tror jeg åTror jeg er gravid??
*sniker*Tror jeg er gravid??
Dette er da babystrek!! Gratulere så myeTror jeg er gravid??
Ser noe svakt, håper d bli sterkereI går så jeg noe, i dag tror jeg ikke jeg ser noe.
Om jeg burde vente noen dager med å teste igjen? Hundre prosent. Kommer jeg til å klare det? Nei, det vet vi jo.
Så glad jeg blir når dere ser! Håper det blir sterkere i morgen jaSer noe svakt, håper d bli sterkere
Tusen takk!Dette er da babystrek!! Gratulere så mye
Ååå jeg serTror jeg er gravid??
Ikm for uke 22 er laget, joMamima - 34 - B5 - PP4 - El 16/5? - IKM 26/05?
Skulle egentlig vært i neste ikm-gruppe i følge appen. Men siden den ikke er laget, og både tester og symptomer tilsier at el kom tidlig, er det mulig ikm akkurat faller innafor her
Dukker ikke opp noen link på lista Har jo sjekka hver dag siden tr dukket opp sistIkm for uke 22 er laget, jo
Tagga deg i trådenDukker ikke opp noen link på lista Har jo sjekka hver dag siden tr dukket opp sist
Føler jeg ser noe her, altsåI går så jeg noe, i dag tror jeg ikke jeg ser noe.
Om jeg burde vente noen dager med å teste igjen? Hundre prosent. Kommer jeg til å klare det? Nei, det vet vi jo.
Skjønner deg veldig godt, det er skummelt! Men nå må spiren sitteDu kan bare sette meg på gravid, håper spiren sitter denne gangen! Er så redd for kjemisk igjen
Uke 22 er oppe å går, ja. Men hvis du vil henge med oss så får du lov til detMamima - 34 - B5 - PP4 - El 16/5? - IKM 26/05?
Skulle egentlig vært i neste ikm-gruppe i følge appen. Men siden den ikke er laget, og både tester og symptomer tilsier at el kom tidlig, er det mulig ikm akkurat faller innafor her
Hvor mange DPO er du nå? Gleder meg til du begynner å teste!Skjønner deg veldig godt, det er skummelt! Men nå må spiren sitte