SÅ godt vi er flere jeg husker jeg var veldig godtesyk i januar også, da ble jeg gravid! Endte i kjemisk 4+2. Så det blir spennende å se om det blir noe denne gangSamme her Spist det hver eneste dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SÅ godt vi er flere jeg husker jeg var veldig godtesyk i januar også, da ble jeg gravid! Endte i kjemisk 4+2. Så det blir spennende å se om det blir noe denne gangSamme her Spist det hver eneste dag
Ja, hvis ikke legger jeg meg i hardtreningVi får håpe vi sitter med et godt resultat om 1 uke (da mener jeg ikke stor mage uten baby, altså )
Jeg ser hvertfall på den i midtenEr det bare jeg som ser?? Kan vel ikke få skygge på to forskjellige batcher??
Nå har jeg fått gnidd søvnen ut av øya, og jeg tror jeg skimter noeEr det bare jeg som ser?? Kan vel ikke få skygge på to forskjellige batcher??
Kan være festedip!Dagens temp, med en ganske stor nedgang!Vis vedlegget 435225
Jeg ser noe svakt på alle, håååper det er baby på gangEr det bare jeg som ser?? Kan vel ikke få skygge på to forskjellige batcher??
Ååhh håper det!! Tør ikke tro helt på det før jeg får 1-2 på digital daJeg ser noe svakt på alle, håååper det er baby på gang
Håper det er sånn at det er festedipp kjenner ikke noe særlig til symptomer, litt stikking av og til bareKan være festedip!
Jeg ser, spennende detteEr det bare jeg som ser?? Kan vel ikke få skygge på to forskjellige batcher??
Skjønner det gleder meg til neste testÅåhh håper det!! Tør ikke tro helt på det før jeg får 1-2 på digital da
Jeg har ikke hatt noen symptomer i det hele tatt denne gangen jeg!Håper det er sånn at det er festedipp kjenner ikke noe særlig til symptomer, litt stikking av og til bare
Lurer på når jeg tør å ta en digital egentlig?Skjønner det gleder meg til neste test
Jeg skimter noe der i dag også!I går så jeg noe, i dag tror jeg ikke jeg ser noe.
Om jeg burde vente noen dager med å teste igjen? Hundre prosent. Kommer jeg til å klare det? Nei, det vet vi jo.
Nå ble jeg glad! Håper det, og at det blir sterkere snartJeg skimter noe der i dag også!
Ja, den der streken er ikke å ta feil av!Tror jeg er gravid??
Tok en digital nå fordi jeg er så dum «ikke gravid» sto det der, får tar en ny i kveld, har bare en igjen, men vil fortelle mannen at jeg er gravid med å vise den digitale så jeg går rundt her å holder på å sprekke, har så lyst å si detJa, den der streken er ikke å ta feil av!