IKM uke 21❤️

IMG_2035.jpeg

Denne på morgenen i dag, premom prøver å si lav, men denne er jo positiv? :laughing002 Venter spent på om el-krampene dukker opp i kveld eller i morgen. Hører da egentlig til ikm uke 22, så hopper over dit. Men, kommer til å følge med dere her også. Masse lykke til :love017

Tidenes skyggestrek! :( Første testen kom det strek etter bare 3 min, tok en til og den er jo helt blenda :( Begynte å grine fordi jeg ble så glad, kortvarige glede…

Vedlegg

• IMG_6991.jpeg
    IMG_6991.jpeg
    325,6 KB · Visninger: 99
  • IMG_6992.jpeg
    IMG_6992.jpeg
    485,3 KB · Visninger: 101
Tidenes skyggestrek! :( Første testen kom det strek etter bare 3 min, tok en til og den er jo helt blenda :( Begynte å grine fordi jeg ble så glad, kortvarige glede…
Ser godt streken på første bilde, men ser også noe på andre bilde, så utroli rart med sånn forskjell, kan det være ulikt med mengde fargestoff:think005 håper morgendagens testing gir deg et klarere svar:Heartred

Tok en test på morningen idag, den var lik som igår med svaaak skyggestrek.
Men se her da hva som dukket opp nå :love017
Så er det bare å krysse alt som krysses kan på at d IKKE ender i kjemisk eller sa/ma denne gangen også:smiley-angelic001
Fått støttemedisiner denne runden, cyclogest og albyl-e.

Vedlegg

• IMG_2524.jpeg
    IMG_2524.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 55
Så er det bare å krysse alt som krysses kan på at d IKKE ender i kjemisk eller sa/ma denne gangen også:smiley-angelic001
Ååhhh gratulerer!!❤️

Nei! Så utrolig kjedelig! Det var jo skikkelig strek og :banghead:
Sant :( skjønner ikke at det skal gå an å få en så sterk strek, også negativ på samme urin :( Hørt om skyggestreker liksom, men føler den var litt sterkere enn skygge…

Sant :( skjønner ikke at det skal gå an å få en så sterk strek, også negativ på samme urin :( Hørt om skyggestreker liksom, men føler den var litt sterkere enn skygge…
Ja, det syns jeg var ganske drøyt. Og definitivt sterkere enn skyggestrek, ville jeg også trodd. Håper du får et klarere svar i morgen :Heartred

Ååh, sykt irriterende.. Jeg har fått ganske mange skygger på BP generelt, er så frustrerende, tror liksom at det er babystrek så blir jeg sååå skuffa når jeg tar en ny noen timer senere og den er negativ…
Jaa, skikkelig nedtur!! Så du fikk en jukse-strek i kveld, så synd :( men vi gir ikke opp!! Kanskje du får en ordentlig strek i morgen? :woot:

Wow! Sjekk denne da :woot: gratulerer så mye :love017 vil du jeg skal sette deg opp på Gravid? Du blir den første :excited001

Jeg er så sinnsyk godtesyk denne pp'en!! :eek: det begynte ca 1 uke før el og det forsvinner ikke! Ganske frustrerende.. er sugen på noe hele tiden men vet ikke hva. Vet bare at det må være søtt :hilarious::banghead: i tillegg er jeg vanvittig oppblåst, føler jeg har lagt på meg 10kg disse ukene:eek:

Jeg er så sinnsyk godtesyk denne pp'en!! :eek: det begynte ca 1 uke før el og det forsvinner ikke! Ganske frustrerende.. er sugen på noe hele tiden men vet ikke hva. Vet bare at det må være søtt :hilarious::banghead: i tillegg er jeg vanvittig oppblåst, føler jeg har lagt på meg 10kg disse ukene:eek:
Samme her!!!!! :banghead: :banghead: :banghead: Jeg klikker:hilarious:

Samme her :laughing021 Spist det hver eneste dag:laughing001

Så gøøøy!! Gratulerer! :love7

Back
Topp