Sullemor
Andre møte med forumet
Håper det er noeFøler jeg skimter noe der?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det er noeFøler jeg skimter noe der?
Som jeg ønsker det er noe, tenker di neste par dagene gir svarTror jeg ser noe svakt her?
Jeg kjenner absolutt ingenting! Sist hadde jeg mye mensensmerter fra 5 DPO, 7 DPO i dagEg er 8 dpo i dag Eg ville egentlig ikkje teste før 10 dpo tenkte eg, men blir påvirka av tråden her og får litt lyst å begynne å teste likevel... Men - kjenner ingen symptom iallefall. Kjenner dåke symptom så tidlig?
Jeg kjenner egentli ikke noe jeg heller, men er tidlig daEg er 8 dpo i dag Eg ville egentlig ikkje teste før 10 dpo tenkte eg, men blir påvirka av tråden her og får litt lyst å begynne å teste likevel... Men - kjenner ingen symptom iallefall. Kjenner dåke symptom så tidlig?
Jeg kjenner absolutt ingenting! Sist hadde jeg mye mensensmerter fra 5 DPO, 7 DPO i dag
Okei, takk for svar. Og som eg har lese overalt er det jo så mange forskjeller, umuuulig å finne en fasit Vi får vere optimistiske og ha trua på at det går til slutt <3Jeg kjenner egentli ikke noe jeg heller, men er tidlig da
Sist jeg fikk positiv test starta jeg kjenne noe fra ca 10 dpo, fikk da vond korsrygg, litt murringer, frøs å ble varm om en ann og lett ømme pupper.
«Godt» vi er to iallefallNegative el-tester enda, så vil tro jeg egentlig hører til i uke 22. Jeg avventer litt til jeg ser når testene blir positive, og henger her inne foreløpig
jeg ser på bilde nr. 2 Det blir spennende med ny test i morgen når den ser sånn ut nå. Krysser fingreneHva tenker dere om tester som får en svaaaak strek etter tiden? Tok disse bildene 8 min etter tiden, kan hende det bare er jeg som ser det altså
Jeg ser! Jeg har aldri fått strek etter tiden, uten å ha sett svak strek før tiden og. Men ser jo blanda erfaringer her da. Spennende da!Hva tenker dere om tester som får en svaaaak strek etter tiden? Tok disse bildene 8 min etter tiden, kan hende det bare er jeg som ser det altså
Ser noe her jaHva tenker dere om tester som får en svaaaak strek etter tiden? Tok disse bildene 8 min etter tiden, kan hende det bare er jeg som ser det altså
Jeg stoler ikke på disse testene.. jeg har fått tydelige rosa streker uten jeg hadde hatt el en gang!Dagens test 8 DPO, ser ingenting her.. Men tror jeg skal ta en vanlig test senere istedenfor tidlig test, hørt så mye negativt om de…
Kanskje det er en spire som gir disse smertene? Jeg hadde menssmerter før jeg fikk positiv test9dpo i dag. Kjennes egentlig ut som at TR er på vei, har menssmerter, generelt litt vondt i magen og nederst i ryggen. Tenkte først det var fordi eg beisa platningen i går med bøgd rygg, men begynner jo å lure litt.... Puppane er ikkje vonde. IKM er ikkje før på tirsdag. Har ikkje testa!
Oi! Så merkelig Jaa har fått positiv test 8 DPO på kvelden og 9 DPO før, så gir ikke opp helt enda nei! Hvor mange DPO er du nå?Jeg stoler ikke på disse testene.. jeg har fått tydelige rosa streker uten jeg hadde hatt el en gang!
Bedre å kjøpe de vanlige (billigere også!) Og de slår ut like tidlig egentlig
Meen, 8 dpo er jo veldig tidlig. Du har mange dager igjen på å få positiv test