IKM uke 21❤️

Eg er 8 dpo i dag :) Eg ville egentlig ikkje teste før 10 dpo tenkte eg, men blir påvirka av tråden her og får litt lyst å begynne å teste likevel... :) Men - kjenner ingen symptom iallefall. Kjenner dåke symptom så tidlig?

Eg er 8 dpo i dag :) Eg ville egentlig ikkje teste før 10 dpo tenkte eg, men blir påvirka av tråden her og får litt lyst å begynne å teste likevel... :) Men - kjenner ingen symptom iallefall. Kjenner dåke symptom så tidlig?
Jeg kjenner absolutt ingenting! Sist hadde jeg mye mensensmerter fra 5 DPO, 7 DPO i dag :(

Alt i meg; håper så inderlig at den lille økningen fra i morges til nå, skal være et tegn på stigning.. men erfaringen fra tidligere i syklus forteller meg at det kun er variasjon fra da til da.. intet mer… en smuuuuule lei av å vente og lete etter EL:bag:
IMG_4240.png

Jeg kjenner egentli ikke noe jeg heller, men er tidlig da :)
Sist jeg fikk positiv test starta jeg kjenne noe fra ca 10 dpo, fikk da vond korsrygg, litt murringer, frøs å ble varm om en ann og lett ømme pupper.

Jeg kjenner absolutt ingenting! Sist hadde jeg mye mensensmerter fra 5 DPO, 7 DPO i dag :(
Jeg kjenner egentli ikke noe jeg heller, men er tidlig da :)
Sist jeg fikk positiv test starta jeg kjenne noe fra ca 10 dpo, fikk da vond korsrygg, litt murringer, frøs å ble varm om en ann og lett ømme pupper.
Okei, takk for svar. Og som eg har lese overalt er det jo så mange forskjeller, umuuulig å finne en fasit :) Vi får vere optimistiske og ha trua på at det går til slutt <3

Hva tenker dere om tester som får en svaaaak strek etter tiden? Tok disse bildene 8 min etter tiden, kan hende det bare er jeg som ser det altså :laughing021

Vedlegg

• IMG_6860.png
    IMG_6860.png
    4,4 MB · Visninger: 98
  • IMG_6855.jpeg
    IMG_6855.jpeg
    319,6 KB · Visninger: 99
Hva tenker dere om tester som får en svaaaak strek etter tiden? Tok disse bildene 8 min etter tiden, kan hende det bare er jeg som ser det altså :laughing021
Jeg ser! Jeg har aldri fått strek etter tiden, uten å ha sett svak strek før tiden og. Men ser jo blanda erfaringer her da. Spennende da!

9dpo i dag. Kjennes egentlig ut som at TR er på vei, har menssmerter, generelt litt vondt i magen og nederst i ryggen. Tenkte først det var fordi eg beisa platningen i går med bøgd rygg, men begynner jo å lure litt.... :angelic: Puppane er ikkje vonde. IKM er ikkje før på tirsdag. Har ikkje testa!

Dagens test 8 DPO, ser ingenting her.. Men tror jeg skal ta en vanlig test senere istedenfor tidlig test, hørt så mye negativt om de…
Jeg stoler ikke på disse testene.. jeg har fått tydelige rosa streker uten jeg hadde hatt el en gang!
Bedre å kjøpe de vanlige (billigere også!) Og de slår ut like tidlig egentlig :)

Meen, 8 dpo er jo veldig tidlig. Du har mange dager igjen på å få positiv test :woot:

9dpo i dag. Kjennes egentlig ut som at TR er på vei, har menssmerter, generelt litt vondt i magen og nederst i ryggen. Tenkte først det var fordi eg beisa platningen i går med bøgd rygg, men begynner jo å lure litt.... :angelic: Puppane er ikkje vonde. IKM er ikkje før på tirsdag. Har ikkje testa!
Kanskje det er en spire som gir disse smertene? Jeg hadde menssmerter før jeg fikk positiv test :)

Jeg stoler ikke på disse testene.. jeg har fått tydelige rosa streker uten jeg hadde hatt el en gang!
Bedre å kjøpe de vanlige (billigere også!) Og de slår ut like tidlig egentlig :)

Meen, 8 dpo er jo veldig tidlig. Du har mange dager igjen på å få positiv test :woot:
Oi! Så merkelig :bag: Jaa har fått positiv test 8 DPO på kvelden og 9 DPO før, så gir ikke opp helt enda nei!❤️ Hvor mange DPO er du nå?

Dagens temp, 5 dpo :happy:Litt ned fra i går.
Av symptomer kjenner jeg ikke så mye egentlig. Litt stikkinger i livmor, trøtt og litt amper :laughing001 men dette er jo også symptomer på pms, som jeg sliter litt med.
IMG_2786.jpeg

Back
Topp