IKM uke 21❤️

Ciconia - 31 - B3 - PP2 - El 12/5 - IKM 25/5

Får se hvor lenge jeg klarer å vente med å teste denne gangen:hilarious:
Forrige runde kom TR 3 dager for tidlig etter en heftig runde noro-virus. Krysser fingrene for litt bedre forhold denne runden:happy:

Nevnte tidligere i dag at jeg hadde det jeg trodde var festeblødning.. vel, det stoppet aldri og har bestått av koagler jevnt og trutt gjennom dagen. Det er vel ikke noe håp for meg nå da? :sorry:

.. jeg kan settes på TR
Ååhh :( Hvor mange dpo er du da?

Nevnte tidligere i dag at jeg hadde det jeg trodde var festeblødning.. vel, det stoppet aldri og har bestått av koagler jevnt og trutt gjennom dagen. Det er vel ikke noe håp for meg nå da? :sorry:

.. jeg kan settes på TR
Åh nei, så kjipt:( har el vært tidligere tror du?

Ciconia - 31 - B3 - PP2 - El 12/5 - IKM 25/5

Får se hvor lenge jeg klarer å vente med å teste denne gangen:hilarious:
Forrige runde kom TR 3 dager for tidlig etter en heftig runde noro-virus. Krysser fingrene for litt bedre forhold denne runden:happy:
Velkommen :)

Testing er alltid spennende, gøy å se at noen allerede er i gang :D

Åh nei, så kjipt:( har el vært tidligere tror du?
Ååhh :( Hvor mange dpo er du da?
Jeg vet :( så kjipt, nå passerer vi 1 års prøving om noen uker.. trodde virkelig ikke dette skulle ta så lang tid. Men jeg er ved godt mot :Heartpink Det ordner seg til slutt, vi har god tid, men det er bare så kjipt å stå midt i det noen ganger. Har som nevnt tidligere gyn-time neste uke for litt utredning :smiley-angelic001

Cd 31 i går .. og det jeg trodde var 7 dpo. men er det riktig siden jeg begynte blø nå? Her er testene fra el, og var da helt sikker på at el var dag 26? Men hadde en mini-stigning dag 18 også..

Vedlegg

• IMG_8556.jpeg
    IMG_8556.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 54
Glem det jeg sa om eggløsningssmerter i går, de er definitivt tilbake i dag, med masse stikninger på venstre side. Ikke ofte jeg får så tydelige symptomer på EL :joyful:
Nå havner jeg jo egentlig i IKM uke 22, men håper jeg kan henge her likevel ☺️

Kan endre meg til:
Røyskatta95 - 28 - B2 - EL 14.05 - IKM 28.05

Litt usikker på el denne runden men tenker jeg er rundt 7/8 dpo, det er da jeg bruker starte og teste :dance008
Har egentlig dårli troa denne pp, men tester til og med 12dpo før jeg gir meg.

Vedlegg

• IMG_2483.jpeg
    IMG_2483.jpeg
    1.003,1 KB · Visninger: 67
Jeg vet :( så kjipt, nå passerer vi 1 års prøving om noen uker.. trodde virkelig ikke dette skulle ta så lang tid. Men jeg er ved godt mot :Heartpink Det ordner seg til slutt, vi har god tid, men det er bare så kjipt å stå midt i det noen ganger. Har som nevnt tidligere gyn-time neste uke for litt utredning :smiley-angelic001

Cd 31 i går .. og det jeg trodde var 7 dpo. men er det riktig siden jeg begynte blø nå? Her er testene fra el, og var da helt sikker på at el var dag 26? Men hadde en mini-stigning dag 18 også..
Ville trodd EL var dag 27/28 da testen ikke var helt positiv dag 26, så da er du vel bare 5-6 DPO nå? Blør du enda? :bag: ❤️

Litt usikker på el denne runden men tenker jeg er rundt 7/8 dpo, det er da jeg bruker starte og teste :dance008
Føler jeg skimter noe der?

Ser ut som el var på cd 26, ja. Dette hadde jeg nevnt til gyn, så får du nok progesteron støtte ❤️

Glem det jeg sa om eggløsningssmerter i går, de er definitivt tilbake i dag, med masse stikninger på venstre side. Ikke ofte jeg får så tydelige symptomer på EL :joyful:
Nå havner jeg jo egentlig i IKM uke 22, men håper jeg kan henge her likevel ☺️

Kan endre meg til:
Røyskatta95 - 28 - B2 - EL 14.05 - IKM 28.05
Så kjekt du vil henge med oss :love017 nå har jeg endret deg på listen, håper dette er gullegget siden du kjenner så mye :D

Tror jeg ser noe svakt her?

Back
Topp