Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler jeg ser noe?Da var første test tatt! 6 dpo så aaaalt for tidlig men jeg klarer ikke vente heller
Hmm, tror nok det bare er skygge eventuelt, er jo bare 6 dpo, det er vel fysisk umulig at det skulle slå ut allerede nå Men det er jo tidlig test da, og jeg er 7 dpo i kveld/i morgen tidlig Men ja er nok bare skyggeFøler jeg ser noe?
Mulig det bare er skygge jeg ser, men det blir spennende å følge med fremover jeg har lest om flere her inne som har testet positivt 6 dpoHmm, tror nok det bare er skygge eventuelt, er jo bare 6 dpo, det er vel fysisk umulig at det skulle slå ut allerede nå Men det er jo tidlig test da, og jeg er 7 dpo i kveld/i morgen tidlig Men ja er nok bare skygge
Så gøy! Velkommen hit lag gjerne et eget brukernavn, så blir det lettere å følge deg/kjenne deg igjenSlenger meg på her Heilt fersk i både prøving og forumet. Spennande å lese om alle andre
K-406119938 - 29 - B1 - EL 6/5 - IKM 20/5
What?? Så tidlig! Ja det blir veldig spennende Hååper spiren sitter denne gangen.. Er så redd jeg får kjemisk igjen om jeg blir gravid, begynner å lure på om jeg har lav progesteronMulig det bare er skygge jeg ser, men det blir spennende å følge med fremover jeg har lest om flere her inne som har testet positivt 6 dpo
Jeg tror jeg skimter noe her?Jeg føler for å forklare litt, siden jeg ikke pleier å teste 3 dpo. Men jeg har vært så øm nederst i magen de siste to dagene, og det er for meg et graviditetssymptom.
Derfor tok jeg en test nå, med tanke på at jeg ikke tester etter EL, så kan den ha vært tidligere også.
Det kan være jeg har utvikla streksyn, så jeg trenger ærlige meninger på om vi ser en ultrasvak strek her eller ikke?
Så godt å høre at det ikke bare er meg! Blir spennende å se om det er skygge eller tidligere EL en jeg troddeJeg tror jeg skimter noe her?
Det er veeldig tidlig håper det blir terminspire denne gang om du bare har opplevd én kjemisk, så ville jeg ikke tenkt så mye på det. Kanskje det var et dårlig egg? Det er mer vanlig enn vi tror med kjemisk. Men håper såklart du slipper å oppleve det igjenWhat?? Så tidlig! Ja det blir veldig spennende Hååper spiren sitter denne gangen.. Er så redd jeg får kjemisk igjen om jeg blir gravid, begynner å lure på om jeg har lav progesteron
Jaa håper det Det er helt santDet er veeldig tidlig håper det blir terminspire denne gang om du bare har opplevd én kjemisk, så ville jeg ikke tenkt så mye på det. Kanskje det var et dårlig egg? Det er mer vanlig enn vi tror med kjemisk. Men håper såklart du slipper å oppleve det igjen
takk for tips! Kor endrer eg brukernamn? ...Så gøy! Velkommen hit lag gjerne et eget brukernavn, så blir det lettere å følge deg/kjenne deg igjen
Håper spiren sitter raskt
Har funne ut av det no, så no heiter eg snart krippi95takk for tips! Kor endrer eg brukernamn? ...
Jeg føler jeg også ser noe der altsåDa var første test tatt! 6 dpo så aaaalt for tidlig men jeg klarer ikke vente heller
Tok ny nå, ser ingenting her, var nok skygge Men blir spennende å ta en ny i morgen daJeg føler jeg også ser noe der altså