IKM uke 21❤️

Da var første test tatt! :laughing021 6 dpo så aaaalt for tidlig men jeg klarer ikke vente heller :happy090

Vedlegg

• IMG_6777.jpeg
    IMG_6777.jpeg
    75,7 KB · Visninger: 96
Føler jeg ser noe?
Hmm, tror nok det bare er skygge eventuelt, er jo bare 6 dpo, det er vel fysisk umulig at det skulle slå ut allerede nå :laughing021 Men det er jo tidlig test da, og jeg er 7 dpo i kveld/i morgen tidlig:scratch Men ja er nok bare skygge :(

Plukket den opp fra søppelet igjen, her ser jeg ingen strek hvertfall:happy090

Vedlegg

• IMG_6779.jpeg
    IMG_6779.jpeg
    87,4 KB · Visninger: 82
Hmm, tror nok det bare er skygge eventuelt, er jo bare 6 dpo, det er vel fysisk umulig at det skulle slå ut allerede nå :laughing021 Men det er jo tidlig test da, og jeg er 7 dpo i kveld/i morgen tidlig:scratch Men ja er nok bare skygge :(
Mulig det bare er skygge jeg ser, men det blir spennende å følge med fremover :) jeg har lest om flere her inne som har testet positivt 6 dpo :eek:

Slenger meg på her Heilt fersk i både prøving og forumet. Spennande å lese om alle andre

K-406119938 - 29 - B1 - EL 6/5 - IKM 20/5
Så gøy! Velkommen hit :) lag gjerne et eget brukernavn, så blir det lettere å følge deg/kjenne deg igjen :love017

Håper spiren sitter raskt❤️

Mulig det bare er skygge jeg ser, men det blir spennende å følge med fremover :) jeg har lest om flere her inne som har testet positivt 6 dpo :eek:
What?? Så tidlig! o_O Ja det blir veldig spennende❤️ Hååper spiren sitter denne gangen.. Er så redd jeg får kjemisk igjen om jeg blir gravid, begynner å lure på om jeg har lav progesteron :(

Jeg føler for å forklare litt, siden jeg ikke pleier å teste 3 dpo. Men jeg har vært så øm nederst i magen de siste to dagene, og det er for meg et graviditetssymptom.
Derfor tok jeg en test nå, med tanke på at jeg ikke tester etter EL, så kan den ha vært tidligere også.
Det kan være jeg har utvikla streksyn, så jeg trenger ærlige meninger på om vi ser en ultrasvak strek her eller ikke?

Vedlegg

• IMG_7788.jpeg
    IMG_7788.jpeg
    247,6 KB · Visninger: 67
Jeg føler for å forklare litt, siden jeg ikke pleier å teste 3 dpo. Men jeg har vært så øm nederst i magen de siste to dagene, og det er for meg et graviditetssymptom.
Derfor tok jeg en test nå, med tanke på at jeg ikke tester etter EL, så kan den ha vært tidligere også.
Det kan være jeg har utvikla streksyn, så jeg trenger ærlige meninger på om vi ser en ultrasvak strek her eller ikke?
Jeg tror jeg skimter noe her?❤️

What?? Så tidlig! o_O Ja det blir veldig spennende❤️ Hååper spiren sitter denne gangen.. Er så redd jeg får kjemisk igjen om jeg blir gravid, begynner å lure på om jeg har lav progesteron :(
Det er veeldig tidlig :joyful: håper det blir terminspire denne gang ❤️ om du bare har opplevd én kjemisk, så ville jeg ikke tenkt så mye på det. Kanskje det var et dårlig egg? Det er mer vanlig enn vi tror med kjemisk. Men håper såklart du slipper å oppleve det igjen :love017

Det er veeldig tidlig :joyful: håper det blir terminspire denne gang ❤️ om du bare har opplevd én kjemisk, så ville jeg ikke tenkt så mye på det. Kanskje det var et dårlig egg? Det er mer vanlig enn vi tror med kjemisk. Men håper såklart du slipper å oppleve det igjen :love017
Jaa håper det :( Det er helt sant❤️

Kan jo legge inn litt meir informasjon om meg sjøl og :)

Ingen prevensjon siden september 23. Så har vert prøvere siden da - men ikkje hver måned: Mannen jobber på sjøen, og er masse borte, så passer dårlig når han noen ganger er borte når eg har EL :) Har PCOS, men har siste månedane hatt både regelmessig mens og eggløsning (bank i bordet!), og veldig lite plager med PCOSen egentlig. Ca 29 dagers syklus nå :)

Denne PP: EL 6/5. La inn aksjer 3/5 og 5/5. Har veldig lave forhåpninger, og vi tar det litt som det kommer. Vi prøver berre då eg som 14-åring fekk beskjed om at eg mest sannsynlig ikkje ville få til å bli gravid sjølv.... Men, vi må jo selvfølgelig prøve :)

Er på 7 dpo no. Hadde UVI-lignande symptom på 4 og 5 dpo, men det er heilt borte no. Varierande utflod, slik det pleier vere i syklusen. Ellers føler eg meg normal og vanlig. Prøver å ikkje overtenke små endringer i kroppen - vil ikkje få forhåpninger :)

Last edited:
1000004821.jpg
Da er det endelig min tur, EL i morgen evt i dag, da el smertene har vært borte siden i morrest ☺️
Easy@home testene gikk ut på dato i 2022, men jeg synes faktisk de funker bedre enn babyplan sine som er nye å går ut i 2026 :D

Back
Topp