IKM uke 21❤️

Skjønner ikke hva som skjer, hadde mens sist 12.mars, ikke hatt EL etter det 2 ganger ila denne tiden har kroppen prøvd og gitt alle tegnene på EL,men ikke klart og har spottet brunt i noen dager. Nu har det vært 2 gangen, kroppen har prøvd og hatt skikkelig ubehag og smålig vondt, begynte for 2 dager sia å spotte brunt, i går kveld gikk det over til rødt og i dag ved tørk ser det ut som begynnelsen av mens(rødt og mørkerødt med mye slim,fyller ikke ett truseinnlegg,men har ikke hatt EL. Ingen pms osv, begynner å lure virkelig hva som skjer med kroppen...smertene ga seg i natt. Har noen hatt det samme?

Ser ut som el kanskje er i dag. Har bare 2 el tester igjen, så jeg tester senere siden jeg alltid får sterk positiv på ettermiddag/kveld. Men jeg er syk og mannen har jobbet mye, så her har det ikke blitt så mye aksjer. Satser på den fra torsdag kveld holder, men jeg har egentlig gitt opp.
Screenshot_20240511_120443_FF App.jpg

Dagens, syns tempen er litt rar :laughing002
Har truffet godt på el denne gangen, tror jeg, med positiv strimmel på torsdag og mulig at egget slapp fredag. I sta var jeg på toalettet og da kom det uuuuurlitegranne rosa på papiret. Noen bittesmå prikker, men store nok til at jeg så dem godt. Er det mulig at en festeblødning kan komme så tidlig? Det er mye mulig at blodet stammer fra rift etter aksjelegging også :pompus:

Vedlegg

• IMG_2742.jpeg
    IMG_2742.jpeg
    532,3 KB · Visninger: 26
Dagens, syns tempen er litt rar :laughing002
Har truffet godt på el denne gangen, tror jeg, med positiv strimmel på torsdag og mulig at egget slapp fredag. I sta var jeg på toalettet og da kom det uuuuurlitegranne rosa på papiret. Noen bittesmå prikker, men store nok til at jeg så dem godt. Er det mulig at en festeblødning kan komme så tidlig? Det er mye mulig at blodet stammer fra rift etter aksjelegging også :pompus:
Festeblødning kan ikke skje en dag etter eggløsning, er nok litt blod etter egget slapp❤️ Sist PP fikk jeg også blod dagen etter EL :) Når den eggposen sprekker så kan det visstnok komme litt blod har jeg hørt :)

Ser ut som el kanskje er i dag. Har bare 2 el tester igjen, så jeg tester senere siden jeg alltid får sterk positiv på ettermiddag/kveld. Men jeg er syk og mannen har jobbet mye, så her har det ikke blitt så mye aksjer. Satser på den fra torsdag kveld holder, men jeg har egentlig gitt opp.
Vis vedlegget 434833
Tempen min synker alltid dagen før/på EL dagen hvertfall, så det kan jo hende det er sånn med deg også?❤️

Dagens temp, synes det er litt treig stigning… Håper ikke det betyr noe

Vedlegg

• IMG_6765.jpeg
    IMG_6765.jpeg
    293,1 KB · Visninger: 28
Festeblødning kan ikke skje en dag etter eggløsning, er nok litt blod etter egget slapp❤️ Sist PP fikk jeg også blod dagen etter EL :) Når den eggposen sprekker så kan det visstnok komme litt blod har jeg hørt :)
Aldri vært borti det før, men det høres fornuftig ut :happy: Hadde ganske store el-smerter denne runden, så kanskje det henger sammen på noe vis?
Bare å smøre seg med tålmodighet videre :smiley-angelic002

Tempen min synker alltid dagen før/på EL dagen hvertfall, så det kan jo hende det er sånn med deg også?❤️
Den pleier å synke på el dagen hos meg, så tipper el er i dag. Føler el smertene allerede er bedre. Men jeg får se hva el testen viser, denne kroppen er ikke lett å forstå seg på :hungover: :hilarious:

Aldri vært borti det før, men det høres fornuftig ut :happy: Hadde ganske store el-smerter denne runden, så kanskje det henger sammen på noe vis?
Bare å smøre seg med tålmodighet videre :smiley-angelic002
Det kan faktisk stemme! Sist PP når jeg hadde en liten blødning, hadde jeg så vondt at jeg måtte ta smertestillende :laughing021 Så det kan godt ha en sammenheng ja!

Det kan faktisk stemme! Sist PP når jeg hadde en liten blødning, hadde jeg så vondt at jeg måtte ta smertestillende :laughing021 Så det kan godt ha en sammenheng ja!
Ja ikke sant, da er det sikkert sånn :happy: Fikk smertene på torsdag + positiv strimmel, satser på at egget slapp på fredag, noe som kan stemme med litt blod i dag :)

Jeg fant aldri el denne pp'n og har heller ikke kjent på de vanlige symptomene jeg har ved el.. Leste litt om anovulasjon, altså at det ikke frigjøres egg iløpet av en syklus og at dette kunne forårsakes av bl.a. stress :rolleyes: Og stresset er jeg så absolutt for tiden i.f.m. studiet :wtf: Ikke vet jeg, men det er en mulig forklaring :confused005 Kommer sikkert til å ta en g-test eller to når ikm nærmer seg, men har ikke noen forhåpninger :shy: Men det kommer flere sjanser! :Heartred

Hvordan går det med alle her inne? Fått EL? Hvilken CD er du på eller hvor mange DPO? Du som temper, vil du legge ut bilde av charten din?❤️

Jeg er 5 DPO, våknet med mye kramper i magen i dag, håper det er et godt tegn :) Men tempen min er relativt lav denne PP, stresser litt med det…

Vedlegg

• IMG_6767.jpeg
    IMG_6767.jpeg
    227,9 KB · Visninger: 35
Hvordan går det med alle her inne? Fått EL? Hvilken CD er du på eller hvor mange DPO? Du som temper, vil du legge ut bilde av charten din?❤️

Jeg er 5 DPO, våknet med mye kramper i magen i dag, håper det er et godt tegn :) Men tempen min er relativt lav denne PP, stresser litt med det…
Ingen el her ennå, no surprise there :hilarious: men kaaaan tyde på at den kommer innen få dager:laughing002 så gjenstår å se:shy:
IMG_4235.png
IMG_4236.jpeg

CD 14, ingen el enda, men tredje dagen med høy i monitor, så regner med det blir en av de nærmeste dagene. Ikke lagt inn noen aksjer enda, travel helg og da er mannen stresset :( Vi prøvde denne morgenen, uten hell.. fortsatt noen dager igjen så vi får se

CD 14, ingen el enda, men tredje dagen med høy i monitor, så regner med det blir en av de nærmeste dagene. Ikke lagt inn noen aksjer enda, travel helg og da er mannen stresset :( Vi prøvde denne morgenen, uten hell.. fortsatt noen dager igjen så vi får se
Ja da er det hvertfall ikke forsent å legge inn aksjer da❤️ Når pleier du å ha EL da?

Back
Topp