Karolineel
Andre møte med forumet
Når vil jeg forresten regnes som 1 dpo da?Så bra! Takk for at du tar deg tid til å svare på alle spørsmålene mine! Helt ny i det her, 2 pp bare hehe!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når vil jeg forresten regnes som 1 dpo da?Så bra! Takk for at du tar deg tid til å svare på alle spørsmålene mine! Helt ny i det her, 2 pp bare hehe!
1 dpo er dagen etter egget slapp. For eksempel, egget mitt slapp 7 april, da er 8 april 1 dpo for megNår vil jeg forresten regnes som 1 dpo da?
Når vet man når egget slipper da? Dette er mye å sette seg inn i ahah!1 dpo er dagen etter egget slapp. For eksempel, egget mitt slapp 7 april, da er 8 april 1 dpo for meg
Temper du? Tempen faller ofte på eggløsningsdagen/dagen før, tempen stiger etter eggløsning Hos meg var tempen lav 6 og 7 april, tempen steig 8 april, så da skjedde eggløsning mest sannsynlig 7 april Hvis du ikke temper, så stemmer det ofte at eggløsning skjer 8-20 timer etter peak (når streken er sterkere enn kontrollstreken), eller cirka 36 timer når testen begynner å stigeNår vet man når egget slipper da? Dette er mye å sette seg inn i ahah!
Så jeg kan beregne ca 1 dpo imorgen? Siden jeg fikk peak idag og maksimal på monitor da? På monitoren var forresten test streken så sterk at kontroll streken nesten var borte! Temper ikke nei :-/Temper du? Tempen faller ofte på eggløsningsdagen/dagen før, tempen stiger etter eggløsning Hos meg var tempen lav 6 og 7 april, tempen steig 8 april, så da skjedde eggløsning mest sannsynlig 7 april Hvis du ikke temper, så stemmer det ofte at eggløsning skjer 8-20 timer etter peak (når streken er sterkere enn kontrollstreken), eller cirka 36 timer når testen begynner å stige
Nei, om du fikk peak i dag, slipper egget mest sannsynlig i morgen, da er 1 dpo 11 maiSå jeg kan beregne ca 1 dpo imorgen? Siden jeg fikk peak idag og maksimal på monitor da? På monitoren var forresten test streken så sterk at kontroll streken nesten var borte! Temper ikke nei :-/
Aaah okei! Tusen takk!Nei, om du fikk peak i dag, slipper egget mest sannsynlig i morgen, da er 1 dpo 11 mai
Venter fremdeles på el men ca 3 februar hvis el skjer i morgenOm dere blir gravide nå, når får dere da termin? Jeg får termin 31 januar/1 februar, så jeg får akkurat bli med i februar gruppen
Når pleier du å ha EL da? Og pleier du å ha smerter lenge før EL?Mye el smerter og trodde el skulle bli i dag, men tempen er unormalt høy denne pp'en, vanligvis er den på 36.2 før el. Jeg er også blitt små-syk, så kanskje det spiller inn.
Vis vedlegget 434658
Kan man teste utenfor testevinduet som man har satt da? Siden du kunne teste på kvelden istedet for morgen? Og fikk du testet 2 ganger den dagen? Jeg har clearblue Advanced monitor selv, men vet ikke om jeg liker den pga begrensningene om å teste innenfor testvindu.Åja Ja jeg tar også alltid monitor på morgen og strimler kveld. Denne PP hadde jeg sterk strek på strimmel på kveld, så da tok jeg bare å sjekket med monitor på kvelden istedenfor å vente til morgen, da hadde jeg Max hvertfall
Det har variert veldig fra desember: cd 18, 19, 17, 16 og 15. Trodde den skulle komme på cd 14 eller 15 denne gang cd 15 i dag. Ja, jeg begynner å kjenne el symptomer ca 1 uke før 1, så tar det seg opp når det nærmer seg. I dag er alt vondt og ubehagelig, så jeg håper den kommer i morgen, bli ferdig med detNår pleier du å ha EL da? Og pleier du å ha smerter lenge før EL?
Du blir helt sikkert ikke det! El lar vente på seg her ogsåLav i monitor i dag også, cd 11. Regner ikke med EL er før etter helga, så da har vi god tid til aksjelegging enda. Spent på om mange flere enn meg er noen dager unna EL enda? Eller blir jeg i baktroppen alene?
Har du også denne? Med denne kan man teste når som helst. Man skal jo egentlig holde seg til morgen, men på kvelden så såg jeg at strimmel testen var positiv så da tok jeg bare denne CB fordi jeg «visste» at den ville slå ut på Max Men ville ikke testet med den på kvelden i tillegg til morgen med mindre strimmeltesten din er positiv da Ja jeg testet på morgenen, da var den bare høy, strimmel var negativ da, på kvelden var strimmel positiv og CB var MaxKan man teste utenfor testevinduet som man har satt da? Siden du kunne teste på kvelden istedet for morgen? Og fikk du testet 2 ganger den dagen? Jeg har clearblue Advanced monitor selv, men vet ikke om jeg liker den pga begrensningene om å teste innenfor testvindu.
Samme her, har veldig lange og uregelmessige sykluser, veldig irriterende Ja krysser fingrene for det!Det har variert veldig fra desember: cd 18, 19, 17, 16 og 15. Trodde den skulle komme på cd 14 eller 15 denne gang cd 15 i dag. Ja, jeg begynner å kjenne el symptomer ca 1 uke før 1, så tar det seg opp når det nærmer seg. I dag er alt vondt og ubehagelig, så jeg håper den kommer i morgen, bli ferdig med det
Lar vente på seg her endaLav i monitor i dag også, cd 11. Regner ikke med EL er før etter helga, så da har vi god tid til aksjelegging enda. Spent på om mange flere enn meg er noen dager unna EL enda? Eller blir jeg i baktroppen alene?
Nei, jeg har denne monitoren, som bruker disse testpinnene. Da har du mer frihet med dine tester enn det jeg har med monitoren Jeg må teste innenfor et satt testvindu som jeg ikke får endret tidspunkt på før neste PP og mens igjen.Har du også denne? Med denne kan man teste når som helst. Man skal jo egentlig holde seg til morgen, men på kvelden så såg jeg at strimmel testen var positiv så da tok jeg bare denne CB fordi jeg «visste» at den ville slå ut på Max Men ville ikke testet med den på kvelden i tillegg til morgen med mindre strimmeltesten din er positiv da Ja jeg testet på morgenen, da var den bare høy, strimmel var negativ da, på kvelden var strimmel positiv og CB var Max