IKM uke 21❤️

woho! syklus dag 13❤️ en dag før enn normalt. pleier å få max på dag 14-15. Men første syklus etter SA, så er spent. La inn aksjer igår, da viste monitor høy. Kan gjøre det også idag tenker jeg, da kan jeg også bruke fertilitetsgelen. Just in case funka jo sist!
Litt bekymret siden jeg aldri har sett eggløsningslim hos meg…
Jeg har heller ingen eggløsningsslim, men har blitt gravid 2 ganger uansett ❤️
 
er denne positiv?
 

Vedlegg

  • IMG_2684.jpeg
    IMG_2684.jpeg
    975,3 KB · Visninger: 32
Det er så sårt!! Blir jo glad for dem, men ønsker så gjerne å bli gravid selv. Bra at alt ser fint ut, i alle fall❤️

Oii, for en skremmende opplevelse! Alt som kan skje :oops:Godt det gikk bra og at du får god oppfølgning. Ja, det kan godt være derfor det er vanskelig. Håper de kommer med noen gode svar til dere og kanskje noe som kan hjelpe ❤️

Tusen takk❤️ det er veldig trist når du endelig får positiv test etter å prøvd så lenge, så mister du, og 3 ganger! Føler alt blir håpløst. Men en gang må den vel sitte til termin?:smiley-angelic001
Jeg var hos gyn etter jeg mistet for 3 gang, alle prøvene var fine og alt så fint ut. Kunne såvidt se antydning til pcos. Det er nok dårlige egg pga alderen min, kanskje. Håper alle de dårlige er brukt opp nå, så denne gang er det gode friske eg :love017
:smiley-angelic001 Håper også alle de dårlige eggene nå er brukt opp, og at du nå har et sterk og frisk egg! :Heartpink Veldig spennende tid fremover - håper absolutt på det beste utfall for oss og at vi får gleden av å gå i termingruppe sammen :happy: tvi-tvi!
 
Noen her som er i dpo land eller har eggløsning nå?❤️
Mener jeg er i dpo land nå :smiley-angelic001:happy: hvis jeg ikke har mistolket testene helt skal jeg være 3 dager inn - the excitement! :nailbiting:

Er tullerusk allerede og kjenner til kroppens tegn som en gal.. «Stakk det litt i eggstokken? Murringer? Er nippelen litt mer følsom? Våkner jeg tidligere?» :hilarious::dead:
 
Mener jeg er i dpo land nå :smiley-angelic001:happy: hvis jeg ikke har mistolket testene helt skal jeg være 3 dager inn - the excitement! :nailbiting:

Er tullerusk allerede og kjenner til kroppens tegn som en gal.. «Stakk det litt i eggstokken? Murringer? Er nippelen litt mer følsom? Våkner jeg tidligere?» :hilarious::dead:
Spennende! Når tenker du å begynne å teste da? :hilarious: Hhaha ikke sant! De to gangene jeg har vært gravid har jeg hatt mensensmerter fra rundt 5 dpo, mye hvitt utflod fra 7 dpo og kvalme 8 og 9 DPO ❤️
 
Om dere blir gravide nå, når får dere da termin? Jeg får termin 31 januar/1 februar, så jeg får akkurat bli med i februar gruppen :hilarious:
 
Spennende! Når tenker du å begynne å teste da? :hilarious: Hhaha ikke sant! De to gangene jeg har vært gravid har jeg hatt mensensmerter fra rundt 5 dpo, mye hvitt utflod fra 7 dpo og kvalme 8 og 9 DPO ❤️
Har planer om ettermiddagen 16.mai, men hvem prøver jeg å lure? Vet jo at det sikkert ikke kommer til å skje :hilarious: :hilarious: hva med deg?:Heartpink
 
Har planer om ettermiddagen 16.mai, men hvem prøver jeg å lure? Vet jo at det sikkert ikke kommer til å skje :hilarious: :hilarious: hva med deg?:Heartpink
Hvor mange dpo er du 16 mai da?❤️ Jeg begynner å teste mandag, da er jeg 6 dpo :laughing021 Vet jo at den er negativ så tidlig, men jeg har så mange tester og jeg elsker å teste så:laughing001
 
Hvor mange dpo er du 16 mai da?❤️ Jeg begynner å teste mandag, da er jeg 6 dpo :laughing021 Vet jo at den er negativ så tidlig, men jeg har så mange tester og jeg elsker å teste så:laughing001
Ditto girl!! :hilarious::Heartpink

På mandag er jeg 7 dpo, og den 16.mai er jeg 10 dpo :) men sist fikk jeg ikke positiv før 11 dpo (gravid i buken/kirurgisk fjernet).

Hadde du barn fra tidligere? :happy:
 
Ditto girl!! :hilarious::Heartpink

På mandag er jeg 7 dpo, og den 16.mai er jeg 10 dpo :) men sist fikk jeg ikke positiv før 11 dpo (gravid i buken/kirurgisk fjernet).

Hadde du barn fra tidligere? :happy:
Åja! Da er du en dag før meg da ❤️ Ååhh stakkar :( Ja jeg har en datter på 1 år snart❤️ du da?
 
Ææææ! Første syklus med monitoren, og jeg fikk maksimal!! Har lest sååå mange som ikke får max første syklus! Det vil da si at egget nå slipper mellom 24-36 timer?
 

Vedlegg

  • IMG_2689.jpeg
    IMG_2689.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 11
Ææææ! Første syklus med monitoren, og jeg fikk maksimal!! Har lest sååå mange som ikke får max første syklus! Det vil da si at egget nå slipper mellom 24-36 timer?
Så gøy! Ja jeg vil tro det betyr det for deg også, er hvertfall sånn med CB advanced ❤️ Egget mitt slipper ca. 2 dager etter max
 
Back
Topp