IKM uke 21❤️

Nei, jeg har denne monitoren, som bruker disse testpinnene. Da har du mer frihet med dine tester enn det jeg har med monitoren ☺️ Jeg må teste innenfor et satt testvindu som jeg ikke får endret tidspunkt på før neste PP og mens igjen.
Vil anbefale å teste med eggløsnings strimler ved siden av på kveld når det nærmer seg eggløsning! Det gjorde jeg denne runden!
 
da var el over for denne gang!
Jeg har tidligere vært operert for svangerskap utenfor livmoren, men begge egglederne mine er på plass og intakte visstnok, men forrige syklus hadde jeg sinnsyke eggløsningssmerter på høyre side, sånn nesten uutholdbart. Det er den siden jeg opererte på i 2022, kan det være at det har noe å si? Nå hadde jeg smerter på venstre side, overhode ikke så vondt som sist, men kjente det jo, men smertene var litt diffuse hele dagen igår, tok seg opp i 1-2 timer igår/inatt, og nå over. Sist hadde jeg sånne smerter i 2 dager i strekk. Så jeg tror kanskje den egglederen på høyre side ikke er så frisk og intakt likevel? at den har tatt noe skade av det?
Iallfall, denne syklus var el på riktig side iallfall, og jeg trår nå inn i den evig lange venteverdenen, kalt DPO-land! :laughing001
 

Vedlegg

  • IMG_2757.jpeg
    IMG_2757.jpeg
    958,4 KB · Visninger: 13
  • IMG_2759.jpeg
    IMG_2759.jpeg
    864,7 KB · Visninger: 16
Det ser ut til at jeg nok kommer i en annen ikm - gruppe(som ikke er laget ennå :hilarious: ) siden el ser ut til å la vente på seg.. flere av appene, foruten premom og ff er enige om at el nok kommer nærmere 17 mai enn denne helga:hungover: må vist innse at det kanskje stemmer:laughing005 hurra for laaaang syklus på andre syklus etter cerazette:bag: håper jeg kan få henge med dere inntil videre:angelic::shy:
IMG_4231.jpeg
 
Hva skjer med tempen denne runden da?? :arghh: lei av å vente på el, el smerter og plikt-sex.. -dagens syting fra meg!
Screenshot_20240510_105143_FF App.jpgScreenshot_20240510_105546_Premom.jpg
 
da var el over for denne gang!
Jeg har tidligere vært operert for svangerskap utenfor livmoren, men begge egglederne mine er på plass og intakte visstnok, men forrige syklus hadde jeg sinnsyke eggløsningssmerter på høyre side, sånn nesten uutholdbart. Det er den siden jeg opererte på i 2022, kan det være at det har noe å si? Nå hadde jeg smerter på venstre side, overhode ikke så vondt som sist, men kjente det jo, men smertene var litt diffuse hele dagen igår, tok seg opp i 1-2 timer igår/inatt, og nå over. Sist hadde jeg sånne smerter i 2 dager i strekk. Så jeg tror kanskje den egglederen på høyre side ikke er så frisk og intakt likevel? at den har tatt noe skade av det?
Iallfall, denne syklus var el på riktig side iallfall, og jeg trår nå inn i den evig lange venteverdenen, kalt DPO-land! :laughing001
Så merkelig! Første PP hadde jeg litt murringer venstre eggstokk, andre PP hadde jeg helt forferdelige smerter i høyre eggstokk, denne gangen hadde jeg litt murringer venstre eggstokk og litt høyre. Så her er det også stor forskjell! Forresten, jeg ble gravid den første gangen når jeg ikke hadde så vondt, men endte i kjemisk. Så håper jeg blir gravid denne gangen da det er mest sannsynlig venstre eggstokk som slapp denne gangen sånn som når jeg ble gravid❤️ Andre PP når jeg ikke ble gravid slapp høyre eggstokk sammen med helt sinnsyke smerter
 
Du har ikke veldig kort LH topp da?? Kunne nesten sett ut så du hadde eggløsning CD15 og at tempen er på vei opp nå? :bag: :joyful: Jeg ville nesten trodd det! Da er du 1 DPO i dag!❤️
Jeg pleier å ha lang lh topp og puppene blir ekstremt ømme 1 dpo, så det kjennes ikke ut som 1 dpo enda. Men nå fikk jeg en sterk el test, håper den blir enda sterkere i kveld :love017
 
Så merkelig! Første PP hadde jeg litt murringer venstre eggstokk, andre PP hadde jeg helt forferdelige smerter i høyre eggstokk, denne gangen hadde jeg litt murringer venstre eggstokk og litt høyre. Så her er det også stor forskjell! Forresten, jeg ble gravid den første gangen når jeg ikke hadde så vondt, men endte i kjemisk. Så håper jeg blir gravid denne gangen da det er mest sannsynlig venstre eggstokk som slapp denne gangen sånn som når jeg ble gravid❤️ Andre PP når jeg ikke ble gravid slapp høyre eggstokk sammen med helt sinnsyke smerter
De to jeg har fra før er ikke planlagte så jeg kan ikke huske noe el smerter fra de graviditetene :/ Men blir spennende å se denne runden da vi begge slapp fra venstre! Kanskje venstre er lykke siden vår hehe
 
Kanskje kroppen ikke fikk det til :scratch Men det kaaan jo hende du ikke fikk plukket opp peak? Temper du også?❤️ Har kanskje allerede spørte deg om det?:laughing021
Hadde vært fint med en kort topp, bare! Jeg temper ja, men jeg har vært litt små-syk de siste dagene (typisk) så det ser ut som det påvirker tempen.
Kan jo se ut som jeg hadde el på cd 15, men symptomene jeg har i kroppen peker ikke mot det :bored:
Screenshot_20240510_105143_FF App.jpg
 
Hvor tidlig har dere fått positiv test tidligere? Jeg har et håp om å få positiv test før 20 mai da jeg vil annonsere til svigers før de reiser :’) 1 dpo imorgen 11 mai
 
Eg har nok hatt el i går kveld, både el test og temp tilsier det, eg har brukt 4 kapsler wild yam siden onsdag i håp om å flytte el litt, men den kommer presis når den skal… og mannen er på jobb og kommer ikkje heim før på mandag ettermiddag, så vi går glipp av denne pp også, så eg kan fjernes fra listen.
IMG_0691.png
IMG_0692.jpeg


Masse lykke til, håper på mange positive tester her !! Sender babystøv til dere alle :Heartred
 
Eg har nok hatt el i går kveld, både el test og temp tilsier det, eg har brukt 4 kapsler wild yam siden onsdag i håp om å flytte el litt, men den kommer presis når den skal… og mannen er på jobb og kommer ikkje heim før på mandag ettermiddag, så vi går glipp av denne pp også, så eg kan fjernes fra listen.
Vis vedlegget 434802Vis vedlegget 434803

Masse lykke til, håper på mange positive tester her !! Sender babystøv til dere alle :Heartred
Ånei, så leit at det ikke skulle klaffe for dere denne pp :(:shifty: Så frustrerende når du hadde den fine LH-peaken i tillegg! Masse lykke til videre for dere også :Heartpink:Heartpink klemmer
 
Back
Topp