IKM uke 21❤️

Hvordan går det med alle her inne? Fått EL? Hvilken CD er du på eller hvor mange DPO? Du som temper, vil du legge ut bilde av charten din?❤️

Jeg er 5 DPO, våknet med mye kramper i magen i dag, håper det er et godt tegn :) Men tempen min er relativt lav denne PP, stresser litt med det…
Cd 31, og 5/6 dpo :happy: på fredag allerede begynte jeg få sensitive bryst/nipler, og i dag er jeg faktisk litt kvalm og uggen :wideyed: Måtte spise før kaffen, og det er veeeldig ulikt meg. Kaffekoppen er et ufravikelig rituale med en gang jeg våkner :hilarious:

Hva med deg Milla99, følt noe annet på kroppen utenom kramper? :cat:

Føler også ekstra etter om jeg har smerter/stikk i eggleder. I og med at jeg har hatt exu/operert så er jeg bekymret for det. Da steg også HCG veldig sakte, gikk opp og ned første tiden :sorry: blir spennende å se hva som skjer fremover!
 
Cd 31, og 5/6 dpo :happy: på fredag allerede begynte jeg få sensitive bryst/nipler, og i dag er jeg faktisk litt kvalm og uggen :wideyed: Måtte spise før kaffen, og det er veeeldig ulikt meg. Kaffekoppen er et ufravikelig rituale med en gang jeg våkner :hilarious:

Hva med deg Milla99, følt noe annet på kroppen utenom kramper? :cat:

Føler også ekstra etter om jeg har smerter/stikk i eggleder. I og med at jeg har hatt exu/operert så er jeg bekymret for det. Da steg også HCG veldig sakte, gikk opp og ned første tiden :sorry: blir spennende å se hva som skjer fremover!
Spennende! Når tenker du å begynne å teste? Nei jeg har egentlig ingen andre symptomer enn det, krampene gikk også over nå :hilarious: Men det kommer kanskje fler symptomer snart håper jeg! Ååhh, ja det er veldig spennende, vil bare at dagene skal gå nå, dagene i DPO land går ekstremt seint:dead:
 
Spennende! Når tenker du å begynne å teste? Nei jeg har egentlig ingen andre symptomer enn det, krampene gikk også over nå :hilarious: Men det kommer kanskje fler symptomer snart håper jeg! Ååhh, ja det er veldig spennende, vil bare at dagene skal gå nå, dagene i DPO land går ekstremt seint:dead:
Begynner kanskje teste allerede i morgen? Eller er det for tidlig..? :hilarious: :angelic: Ekstra spent nå siden kroppen oppfører seg annerledes.

Enig med deg! Du skulle begynne i morgen?
 
Jeg har vært litt usikker på EL denne runden, fikk LH topp 2-3 mai, og det er kjempetidlig i forhold til før, har hatt kjempelange sykluser men ser også at de blir kortere og kortere de siste gangene. Har vært så utrolig kvalm i dag, går på metformin så kan av og til bli det, men ikke sånn som i dag. Har to barn fra før og begge gangene har jeg slitt med ekstrem kvalme og synes det minner litt om det. Tok en test nå bare for å sjekke og er usikker på om det kan være antydning til noe her? I så fall skal jeg bytte IKM gruppen men ville høre med dere først :) hvis det stemmer at jeg hadde LH topp 2-3 mai så vil jeg være rundt 9 dpo i dag. Setter pris på alle «analyser» av disse bildene:laughing001
 

Vedlegg

  • IMG_0997.png
    IMG_0997.png
    4,4 MB · Visninger: 65
  • IMG_0994.jpeg
    IMG_0994.jpeg
    959,3 KB · Visninger: 68
Hvordan går det med alle her inne? Fått EL? Hvilken CD er du på eller hvor mange DPO? Du som temper, vil du legge ut bilde av charten din?❤️

Jeg er 5 DPO, våknet med mye kramper i magen i dag, håper det er et godt tegn :) Men tempen min er relativt lav denne PP, stresser litt med det…
El har vært, mest sannsynlig at egget slapp på fredag. Har fått lagt aksjer onsdag, torsdag, fredag og lørdag. Så håååper den satt,
Har fått skikkelig soppinfeksjon, tatt canesten, håper det ikke virker negativt inn.
Er på cd 18 i dag, og ca 2 dpo. Ingen symptomer å melde om :pompus:
 
Jeg har vært litt usikker på EL denne runden, fikk LH topp 2-3 mai, og det er kjempetidlig i forhold til før, har hatt kjempelange sykluser men ser også at de blir kortere og kortere de siste gangene. Har vært så utrolig kvalm i dag, går på metformin så kan av og til bli det, men ikke sånn som i dag. Har to barn fra før og begge gangene har jeg slitt med ekstrem kvalme og synes det minner litt om det. Tok en test nå bare for å sjekke og er usikker på om det kan være antydning til noe her? I så fall skal jeg bytte IKM gruppen men ville høre med dere først :) hvis det stemmer at jeg hadde LH topp 2-3 mai så vil jeg være rundt 9 dpo i dag. Setter pris på alle «analyser» av disse bildene:laughing001
Jeg skimter noe! Har du tatt fler?❤️
 
Jeg har vært litt usikker på EL denne runden, fikk LH topp 2-3 mai, og det er kjempetidlig i forhold til før, har hatt kjempelange sykluser men ser også at de blir kortere og kortere de siste gangene. Har vært så utrolig kvalm i dag, går på metformin så kan av og til bli det, men ikke sånn som i dag. Har to barn fra før og begge gangene har jeg slitt med ekstrem kvalme og synes det minner litt om det. Tok en test nå bare for å sjekke og er usikker på om det kan være antydning til noe her? I så fall skal jeg bytte IKM gruppen men ville høre med dere først :) hvis det stemmer at jeg hadde LH topp 2-3 mai så vil jeg være rundt 9 dpo i dag. Setter pris på alle «analyser» av disse bildene:laughing001
Syns jeg ser noe :pompus:
 
El har vært, mest sannsynlig at egget slapp på fredag. Har fått lagt aksjer onsdag, torsdag, fredag og lørdag. Så håååper den satt,
Har fått skikkelig soppinfeksjon, tatt canesten, håper det ikke virker negativt inn.
Er på cd 18 i dag, og ca 2 dpo. Ingen symptomer å melde om :pompus:
Spennende! Åhhh, nei tror ikke det skal ha noe å si, er vel mer bakteriell vaginose som kan ha no å si, hvertfall om en er gravid :scratch
 
Hvordan går det med alle her inne? Fått EL? Hvilken CD er du på eller hvor mange DPO? Du som temper, vil du legge ut bilde av charten din?❤️

Jeg er 5 DPO, våknet med mye kramper i magen i dag, håper det er et godt tegn :) Men tempen min er relativt lav denne PP, stresser litt med det…
Endelig 1 dpo her på cd 18 :hello2

Håper krampene er et godt tegn! Når starter testingen? :)
Screenshot_20240512_100714_FF App.jpg
 
Da har vel jeg eggløsning i dag? Er så lenge siden jeg holdt på med dette nå, at alt føles litt nytt :angelic: Aldri kjent stort på kroppen heller. Begge forrige graviditeter tok jeg test bare for å utelukke, trodde aldri jeg var gravid, så har kun el-tester og senere mens eller graviditetstest å støtte meg på.

Gubben dro på jobbreise i dag, og i går var vi på tur og hadde urolige barn og familie rundt oss helt til vi kapitulerte og la oss med barna. Men fikk lagt aksjer jevnlig frem til og med fredag kveld, og én gang i dag morges, så håper det holder! Da blir jeg vel 1dpo i morgen, og ventingen kan starte. Glad det er 17. mai fredag og masse å gjøre frem til det, kanskje dagene ikke vil gå såååå sakte.

Spennende å følge med her inne fremover!
 

Vedlegg

  • Screenshot_20240512_084445_Premom.jpg
    Screenshot_20240512_084445_Premom.jpg
    545,1 KB · Visninger: 27
God morgen damer :Heartpink Testekjøret begynte her i dag, ca. 6-7dpo. Negativ test, men hadde en blødning nå!?

For meg som har holdt på i ett år, og vært gjennom exu så kunne jeg ikke vært mer spent! :smiley-angelic001 Aldri hatt festeblødning tidligere om det er det jeg har nå :nailbiting:

IMG_8598.jpeg
 
Back
Topp