IKM uke 21❤️

Monitor viser fremdeles «høy, ingen lh stigning oppdaget» mens jeg synes det begynner å nærme seg noe på eggløsningstesten her? Krysser fingrene
 

Vedlegg

  • IMG_2673.jpeg
    IMG_2673.jpeg
    285,7 KB · Visninger: 19
Monitor viser fremdeles «høy, ingen lh stigning oppdaget» mens jeg synes det begynner å nærme seg noe på eggløsningstesten her? Krysser fingrene
Monitor viser nok snart postitiv tenker jeg, sikkert bare noen timer til❤️ Eller det spørs jo litt på hvor lang/kort stigning du har da
 
Monitor viser nok snart postitiv tenker jeg, sikkert bare noen timer til❤️ Eller det spørs jo litt på hvor lang/kort stigning du har da
Første pp med monitor hehe! Monitoren tester jeg med på morgenen, men tenker ta strips på kveldstid for å være sikker på at jeg får med toppen
 
Første pp med monitor hehe! Monitoren tester jeg med på morgenen, men tenker ta strips på kveldstid for å være sikker på at jeg får med toppen
Åja❤️ Ja jeg tar også alltid monitor på morgen og strimler kveld. Denne PP hadde jeg sterk strek på strimmel på kveld, så da tok jeg bare å sjekket med monitor på kvelden istedenfor å vente til morgen, da hadde jeg Max hvertfall ❤️
 
Jepp :laughing021 Jeg prøver å unngå å være inne her på babyverden så ofte, fordi da blir bare testetrangen verre, men jeg klarer ikke å la være heller vettu:laughing001
Nei vanskelig og la være:laughing002

blir jo heeelt tullete i disse dpo dagene av å henge her inne, bestemt meg for og prøve vente til 10dpo med og teste, det gjenstår å se:laughing025
 
Åja❤️ Ja jeg tar også alltid monitor på morgen og strimler kveld. Denne PP hadde jeg sterk strek på strimmel på kveld, så da tok jeg bare å sjekket med monitor på kvelden istedenfor å vente til morgen, da hadde jeg Max hvertfall ❤️
Får bare sjekket mellom 07-13 :hungover: Hvordan sjekker du med monitor på kveld? For testperioden min er jo satt inn til morgenen
 
Får bare sjekket mellom 07-13 :hungover: Hvordan sjekker du med monitor på kveld? For testperioden min er jo satt inn til morgenen
Åja nei vi har kanskje ikke samme, jeg bruker CB advanced monitor, billigere variant :laughing021Denne kan jeg bruke når som helst:joyful: Denne kalles kanskje ikke for monitor engang:laughing021Men den viser både høy og Max da. Har denne her
 

Vedlegg

  • IMG_6734.png
    IMG_6734.png
    539 KB · Visninger: 8
Åja nei vi har kanskje ikke samme, jeg bruker CB advanced monitor, billigere variant :laughing021Denne kan jeg bruke når som helst:joyful: Denne kalles kanskje ikke for monitor engang:laughing021Men den viser både høy og Max da. Har denne her
Oja den ja hehe, brukte den forrige mnd. Kjøpte monitoren denne gangen for å ha bedre oversikt
 
woho! syklus dag 13❤️ en dag før enn normalt. pleier å få max på dag 14-15. Men første syklus etter SA, så er spent. La inn aksjer igår, da viste monitor høy. Kan gjøre det også idag tenker jeg, da kan jeg også bruke fertilitetsgelen. Just in case funka jo sist!
Litt bekymret siden jeg aldri har sett eggløsningslim hos meg…
 

Vedlegg

  • IMG_4073.jpeg
    IMG_4073.jpeg
    309,8 KB · Visninger: 17
Cd15 og ingen el enda :banghead: Hadde noe el-slim for et par dager tilbake, men det forsvant igjen. Kommet litt tilbake idag. Men heller ingen el-smerter enda. Og jeg har bare to el-strimler igjen :banghead:
 
Back
Topp