Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Ja jeg er 1 dpo, blir noen lange dager fremoverHåper og tror el skjer i morgen er du i dpo land?
Jaa dagene går helt sykt sakte i dpo land, prøver å holde meg opptatt hele tiden så slipper jeg å tenke så masseFikk tidligere eggløsning, søndag eller mandag, så 2-3 dpo idag
Å tiden går så saaakte i dpo land..
Monitor viser nok snart postitiv tenker jeg, sikkert bare noen timer til Eller det spørs jo litt på hvor lang/kort stigning du har daMonitor viser fremdeles «høy, ingen lh stigning oppdaget» mens jeg synes det begynner å nærme seg noe på eggløsningstesten her? Krysser fingrene
Prøver hardt jeg også, its a struggleJaa dagene går helt sykt sakte i dpo land, prøver å holde meg opptatt hele tiden så slipper jeg å tenke så masse
Jepp Jeg prøver å unngå å være inne her på babyverden så ofte, fordi da blir bare testetrangen verre, men jeg klarer ikke å la være heller vettuPrøver hardt jeg også, its a struggle
Første pp med monitor hehe! Monitoren tester jeg med på morgenen, men tenker ta strips på kveldstid for å være sikker på at jeg får med toppenMonitor viser nok snart postitiv tenker jeg, sikkert bare noen timer til Eller det spørs jo litt på hvor lang/kort stigning du har da
Åja Ja jeg tar også alltid monitor på morgen og strimler kveld. Denne PP hadde jeg sterk strek på strimmel på kveld, så da tok jeg bare å sjekket med monitor på kvelden istedenfor å vente til morgen, da hadde jeg Max hvertfallFørste pp med monitor hehe! Monitoren tester jeg med på morgenen, men tenker ta strips på kveldstid for å være sikker på at jeg får med toppen
16 men usikker på hvilken av de to siste jeg skal stole på, for den på 0.34 er tatt like etter jeg tok testen, å den på 0.56 er tatt et par timer etterJa! Er du på CD15 nå?
Nei vanskelig og la væreJepp Jeg prøver å unngå å være inne her på babyverden så ofte, fordi da blir bare testetrangen verre, men jeg klarer ikke å la være heller vettu
Hmm, men er det samme urin?16 men usikker på hvilken av de to siste jeg skal stole på, for den på 0.34 er tatt like etter jeg tok testen, å den på 0.56 er tatt et par timer etter Vis vedlegget 434545
Om du klarer det er du veldig flink! Jeg sier alltid at jeg skal vente til hvertfall 8 dpo men blir alltid 6 dpoNei vanskelig og la være
blir jo heeelt tullete i disse dpo dagene av å henge her inne, bestemt meg for og prøve vente til 10dpo med og teste, det gjenstår å se
Samme test, bare med tid mellomHmm, men er det samme urin?
Får bare sjekket mellom 07-13 Hvordan sjekker du med monitor på kveld? For testperioden min er jo satt inn til morgenenÅja Ja jeg tar også alltid monitor på morgen og strimler kveld. Denne PP hadde jeg sterk strek på strimmel på kveld, så da tok jeg bare å sjekket med monitor på kvelden istedenfor å vente til morgen, da hadde jeg Max hvertfall
Åjaa sånn ja! Ville stolt på den første da, testene blir alltid mye sterkere når de har ligget en stundSamme test, bare med tid mellom
Var det jeg tenkte jeg ogÅjaa sånn ja! Ville stolt på den første da, testene blir alltid mye sterkere når de har ligget en stund
Åja nei vi har kanskje ikke samme, jeg bruker CB advanced monitor, billigere variant Denne kan jeg bruke når som helst Denne kalles kanskje ikke for monitor engangMen den viser både høy og Max da. Har denne herFår bare sjekket mellom 07-13 Hvordan sjekker du med monitor på kveld? For testperioden min er jo satt inn til morgenen
Oja den ja hehe, brukte den forrige mnd. Kjøpte monitoren denne gangen for å ha bedre oversiktÅja nei vi har kanskje ikke samme, jeg bruker CB advanced monitor, billigere variant Denne kan jeg bruke når som helst Denne kalles kanskje ikke for monitor engangMen den viser både høy og Max da. Har denne her