IKM uke 21❤️

Da fikk jeg peak! Blir nok EL på tirsdag da❤️ Da blir eventuell termin 31 januar :laughing021 Kan godt drøye det en dag ekstra, så slepper jeg å være sist i januar gruppen :happy090:laughing001
 

Vedlegg

  • IMG_6667.jpeg
    IMG_6667.jpeg
    143,2 KB · Visninger: 28
Startet kveldstestingen nå (cd12) og det kan se ut som om el snart er i anmarsj :joyful: Kunne med fordel drøyet det en dag eller to denne syklusen, men vi får bare prøve å få lagt inn litt aksjer de neste par dagene :hilarious:
20240506_000103.jpg
 
Cd 12 og har endelig kjøpt el tester :joyful: el smertene har vært godt tilstede i noen dager nå og smerter i begge eggstokkene. Blir spennende :love017
 
Hei ladies :Heartpink Jeg hopper over til dere og IKM uke 21 siden syklusen min ble ekstra lang denne PP. Har sykluser fra 35-80 dager så vanskelig for meg å vite hvilken uke jeg havner :shifty::sorry:

Cappuccino - 31 - B1 - PP11 - EL 7/5 - IKM 21/5

Er på cd26, og endelig i går fikk jeg utslag på LH-test etter frustrerende mange dager med testing! I dag tidlig var LH-testen sterkere enn på lenge :happy: Satser på eggløsning innen de neste 24 timene! :smiley-angelic001
IMG_8556.jpeg
Testen i dag tidlig, syklusdag 26:
IMG_8557.jpeg
 
Hei ladies :Heartpink Jeg hopper over til dere og IKM uke 21 siden syklusen min ble ekstra lang denne PP. Har sykluser fra 35-80 dager så vanskelig for meg å vite hvilken uke jeg havner :shifty::sorry:

Cappuccino - 31 - B1 - PP11 - EL 7/5 - IKM 21/5

Er på cd26, og endelig i går fikk jeg utslag på LH-test etter frustrerende mange dager med testing! I dag tidlig var LH-testen sterkere enn på lenge :happy: Satser på eggløsning innen de neste 24 timene! :smiley-angelic001
Vis vedlegget 434350Testen i dag tidlig, syklusdag 26:
Vis vedlegget 434352
Forstår deg så godt! Jeg har også hatt laange sykluser, å vente på el var gørrkjedelig og demotiverende. Har du vært hos gynekolog?❤️
 
Du kan endre min til Milla99 - 25 - B2 - PP4 - EL 7/5 - IKM 18/5 ❤️
 
Forstår deg så godt! Jeg har også hatt laange sykluser, å vente på el var gørrkjedelig og demotiverende. Har du vært hos gynekolog?❤️
Takk :Heartpink Det er så frustrerende å måtte teste i 30+ dager.. :sorry: Jeg har tatt blodprøver hos Gyn-spesialist, og venter på tilbakemelding. Har ny time nå i slutten av mai. Håper å kunne få hjelp og støttemedisin, med eggløsning 6 ganger i året blir mulighetene svært minimale..

Vi har vært i samme gruppe tidligere tror jeg. Da tilbake i oktober 2023, det var sist jeg var med i en gruppe tror jeg :Heartpink hyggelig å være i samme gruppe igjen, men også ikke det vi hadde håpet på. Du har fått støttemedisin for dine lange sykluser?
 
Hadde et håp, men plutselig forsvant det håpet… :rolleyes: frykter mest nå at jeg har fått tilbake de forbanna cystene på eggstokkene… :crybaby2Vis vedlegget 434358
Hmm, kan hende kroppen prøvde på EL mn ikke fikk det til! Du er fortsatt bare på CD14 da, så er fortsatt håp!❤️ Tappen din er vel også høy? Så da nærmer det seg jo❤️
 
Hmm, kan hende kroppen prøvde på EL mn ikke fikk det til! Du er fortsatt bare på CD14 da, så er fortsatt håp!❤️ Tappen din er vel også høy? Så da nærmer det seg jo❤️
Kan være :confused005 men når jeg så tilbake på syklusen min før/den gangen vi laget minstemann; så var den litt lenger enn det jeg har satt opp på appene så langt:laughing002 så kan være at jeg bare har startet altalt for tidlig å teste, dermed mistet litt håpet:laughing005 lønner seg ikke alltid å være utålmodig:arghh: joda, tappen er høy og myk ennå den å:hilarious: sammenlignet også pcos-skjema på mirasiden med min chart, å så at jeg ligger langt under der jeg hadde ligget, om cystene var tilbake:shy: så er vel bare å smøre seg med mer tålmodighet:laughing002
 
Kan være :confused005 men når jeg så tilbake på syklusen min før/den gangen vi laget minstemann; så var den litt lenger enn det jeg har satt opp på appene så langt:laughing002 så kan være at jeg bare har startet altalt for tidlig å teste, dermed mistet litt håpet:laughing005 lønner seg ikke alltid å være utålmodig:arghh: joda, tappen er høy og myk ennå den å:hilarious: sammenlignet også pcos-skjema på mirasiden med min chart, å så at jeg ligger langt under der jeg hadde ligget, om cystene var tilbake:shy: så er vel bare å smøre seg med mer tålmodighet:laughing002
Jepp! Jeg har pcos og syklusene mine er så sykt uregelmessige, hatt EL på CD22, så CD26 og nå CD16 igjen :happy090 :laughing021Så det er absolutt ikke forsent! Er bare veldig frustrerende å vente:bag:
 
Jepp! Jeg har pcos og syklusene mine er så sykt uregelmessige, hatt EL på CD22, så CD26 og nå CD16 igjen :happy090 :laughing021Så det er absolutt ikke forsent! Er bare veldig frustrerende å vente:bag:
Hadde det jeg også, før slankeop, og påfølgende vektnedgang :hilarious: men når vi var inne for sjekk før vi fikk til størstemann, kunne ikke gyn finne eeeen eneste cyste, så da hadde jeg det ikke:shy: å etter alt å dømme har jeg bare vært for kjapp i avtrekkern hva testing angår:bag: så får holde meg til strimmler noen dager til, til jeg ser at ting begynner å skje:hilarious::hungover:
 
Takk :Heartpink Det er så frustrerende å måtte teste i 30+ dager.. :sorry: Jeg har tatt blodprøver hos Gyn-spesialist, og venter på tilbakemelding. Har ny time nå i slutten av mai. Håper å kunne få hjelp og støttemedisin, med eggløsning 6 ganger i året blir mulighetene svært minimale..

Vi har vært i samme gruppe tidligere tror jeg. Da tilbake i oktober 2023, det var sist jeg var med i en gruppe tror jeg :Heartpink hyggelig å være i samme gruppe igjen, men også ikke det vi hadde håpet på. Du har fått støttemedisin for dine lange sykluser?
jeg har så sterke el smerter som kommer ca 1 uke før el, "heldigvis" :laughing002 så jeg slipper å teste i det uendelige. men å gå å vente så lenge og ikke ha noe aning om når den kommer, så ser du andre som nesten får 2 el'er på den tiden, det er tungt! Tok gyn ul? Du fikk ikke letrozol?

Ja det kan godt hende, føler jeg kjenner igjen navnet ditt :) jeg fikk hjelp i slutten av oktober, da hadde jeg ikke hatt el på 6 mnd. Restartet syklus og startet på letrozol. Har blitt gravid 3 ganer etter det, men ikke kommet lenger enn 4+5.
Håper vi kan gå over til en termingruppe sammen denne gang ❤️
 
Håper virkelig el avventer litt :angelic: Det ble ingen aksjelegging idag og imorgen er det absolutt ingen tid til å legge inn aksjer :wacky:
 
Da hører du til ikm uke 20? Men jeg fører deg gjerne opp her hvis du vil følge oss :love017
Jaa men alle de er langt ut i dpo land da de hadde eggløsning sist uke, så jeg blir så alene da :( Jeg har jo eggløsning i morgen! De som er her har eggløsning denne uken så føler jeg passer mer inn her…❤️
 
Back
Topp