Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så heldig! Prøvde meg iste jeg også, men blir nok et par dager eller så å vente her ennåDa fikk jeg peak! Blir nok EL på tirsdag da Da blir eventuell termin 31 januar Kan godt drøye det en dag ekstra, så slepper jeg å være sist i januar gruppen
Forstår deg så godt! Jeg har også hatt laange sykluser, å vente på el var gørrkjedelig og demotiverende. Har du vært hos gynekolog?Hei ladies Jeg hopper over til dere og IKM uke 21 siden syklusen min ble ekstra lang denne PP. Har sykluser fra 35-80 dager så vanskelig for meg å vite hvilken uke jeg havner
Cappuccino - 31 - B1 - PP11 - EL 7/5 - IKM 21/5
Er på cd26, og endelig i går fikk jeg utslag på LH-test etter frustrerende mange dager med testing! I dag tidlig var LH-testen sterkere enn på lenge Satser på eggløsning innen de neste 24 timene!
Vis vedlegget 434350Testen i dag tidlig, syklusdag 26:
Vis vedlegget 434352
Takk Det er så frustrerende å måtte teste i 30+ dager.. Jeg har tatt blodprøver hos Gyn-spesialist, og venter på tilbakemelding. Har ny time nå i slutten av mai. Håper å kunne få hjelp og støttemedisin, med eggløsning 6 ganger i året blir mulighetene svært minimale..Forstår deg så godt! Jeg har også hatt laange sykluser, å vente på el var gørrkjedelig og demotiverende. Har du vært hos gynekolog?
Hmm, kan hende kroppen prøvde på EL mn ikke fikk det til! Du er fortsatt bare på CD14 da, så er fortsatt håp! Tappen din er vel også høy? Så da nærmer det seg joHadde et håp, men plutselig forsvant det håpet… frykter mest nå at jeg har fått tilbake de forbanna cystene på eggstokkene… Vis vedlegget 434358
Kan være men når jeg så tilbake på syklusen min før/den gangen vi laget minstemann; så var den litt lenger enn det jeg har satt opp på appene så langt så kan være at jeg bare har startet altalt for tidlig å teste, dermed mistet litt håpet lønner seg ikke alltid å være utålmodig joda, tappen er høy og myk ennå den å sammenlignet også pcos-skjema på mirasiden med min chart, å så at jeg ligger langt under der jeg hadde ligget, om cystene var tilbake så er vel bare å smøre seg med mer tålmodighetHmm, kan hende kroppen prøvde på EL mn ikke fikk det til! Du er fortsatt bare på CD14 da, så er fortsatt håp! Tappen din er vel også høy? Så da nærmer det seg jo
Jepp! Jeg har pcos og syklusene mine er så sykt uregelmessige, hatt EL på CD22, så CD26 og nå CD16 igjen Så det er absolutt ikke forsent! Er bare veldig frustrerende å venteKan være men når jeg så tilbake på syklusen min før/den gangen vi laget minstemann; så var den litt lenger enn det jeg har satt opp på appene så langt så kan være at jeg bare har startet altalt for tidlig å teste, dermed mistet litt håpet lønner seg ikke alltid å være utålmodig joda, tappen er høy og myk ennå den å sammenlignet også pcos-skjema på mirasiden med min chart, å så at jeg ligger langt under der jeg hadde ligget, om cystene var tilbake så er vel bare å smøre seg med mer tålmodighet
Hadde det jeg også, før slankeop, og påfølgende vektnedgang men når vi var inne for sjekk før vi fikk til størstemann, kunne ikke gyn finne eeeen eneste cyste, så da hadde jeg det ikke å etter alt å dømme har jeg bare vært for kjapp i avtrekkern hva testing angår så får holde meg til strimmler noen dager til, til jeg ser at ting begynner å skjeJepp! Jeg har pcos og syklusene mine er så sykt uregelmessige, hatt EL på CD22, så CD26 og nå CD16 igjen Så det er absolutt ikke forsent! Er bare veldig frustrerende å vente
Sniker. Jeg har litt peiling, men ikke noen ekspert. Hva lurer du på?Er det noen av dere som har peiling på AMH/antimuller-nivåer?
Da hører du til ikm uke 20? Men jeg fører deg gjerne opp her hvis du vil følge ossDu kan endre min til Milla99 - 25 - B2 - PP4 - EL 7/5 - IKM 18/5
jeg har så sterke el smerter som kommer ca 1 uke før el, "heldigvis" så jeg slipper å teste i det uendelige. men å gå å vente så lenge og ikke ha noe aning om når den kommer, så ser du andre som nesten får 2 el'er på den tiden, det er tungt! Tok gyn ul? Du fikk ikke letrozol?Takk Det er så frustrerende å måtte teste i 30+ dager.. Jeg har tatt blodprøver hos Gyn-spesialist, og venter på tilbakemelding. Har ny time nå i slutten av mai. Håper å kunne få hjelp og støttemedisin, med eggløsning 6 ganger i året blir mulighetene svært minimale..
Vi har vært i samme gruppe tidligere tror jeg. Da tilbake i oktober 2023, det var sist jeg var med i en gruppe tror jeg hyggelig å være i samme gruppe igjen, men også ikke det vi hadde håpet på. Du har fått støttemedisin for dine lange sykluser?
Jaa men alle de er langt ut i dpo land da de hadde eggløsning sist uke, så jeg blir så alene da Jeg har jo eggløsning i morgen! De som er her har eggløsning denne uken så føler jeg passer mer inn her…Da hører du til ikm uke 20? Men jeg fører deg gjerne opp her hvis du vil følge oss