IKM uke 21❤️

På’an igjen! Temp målt med Apple watch og første eggløsningstest. Kjenner allerede at det begynner å skje noe. Hadde siste blødningsdag på tirsdag, men hadde så seint som i dag litt sånn brun spotting. Bruker aldri å ha det ellers. Bruker å ha en del smerter ved EL. Noen ganger føles det som om det går rett fra mensensmerter og rett over i ELsmerter. Vi får se hva denne pp bringer :D
IMG_2643.jpeg
IMG_2641.jpeg
 
Fikk mensen 25 april, og allerede idag viser monitor høy? Første syklus med monitor så litt nybegynner
Blør du enda? Og når begynte du å teste med monitor? Har hørt at om man starter å teste med monitor for tidlig, så kan det vise feil, da man har en liten østrogenstigning rett etter mensen er ferdig :scratch Sist PP blødde jeg 9 dager, begynte å teste med monitor dag 9 eller 10, var da høy med en gang. Hadde da høy i hele 15 dager før peak, så tror jeg testet for tidlig og at monitor plukket opp den østrogenstigningen etter mensen… Blir spennende å se fremover da hva monitor sier, om du går flere dager med høy så kan det samme ha skjedd med deg…❤️
 
Blør du enda? Og når begynte du å teste med monitor? Har hørt at om man starter å teste med monitor for tidlig, så kan det vise feil, da man har en liten østrogenstigning rett etter mensen er ferdig :scratch Sist PP blødde jeg 9 dager, begynte å teste med monitor dag 9 eller 10, var da høy med en gang. Hadde da høy i hele 15 dager før peak, så tror jeg testet for tidlig og at monitor plukket opp den østrogenstigningen etter mensen… Blir spennende å se fremover da hva monitor sier, om du går flere dager med høy så kan det samme ha skjedd med deg…❤️
Ikke blødd siden 29.04. Har ganske kort mensen til vanlig så ikke unormalt for meg å bare blø et par dager! Monitoren ville selv at jeg skulle begynne å teste 29.04 da jeg satt den opp, tenkte det kanskje var fordi det er første syklus og den vil få med seg mest mulig for å ha best mulig utgangspunkt neste sykluser evnt? Ikke vet jeg. Testet iallfall lav både 29,30 april og 1 mai igår, før høy idag 2 mai.
 
Last edited:
Ikke blødd siden 29.05. Har ganske kort mensen til vanlig så ikke unormalt for meg å bare blø et par dager! Monitoren ville selv at jeg skulle begynne å teste 29.05 da jeg satt den opp, tenkte det kanskje var fordi det er første syklus og den vil få med seg mest mulig for å ha best mulig utgangspunkt neste sykluser evnt? Ikke vet jeg. Testet iallfall lav både 29,30 april og 1 mai igår, før høy idag 2 mai.
Satt altså monitoren opp på dag 2 med mensen da den ikke kom før da, men kunne sette tilbake 4 dager så det var ikke noe problem regna jeg med:)

EDIT: Ser nå i notater at mensen startet smått den 24, og tok seg opp på kvelden. Så første dag med mensen var da 24.04
 
Satt altså monitoren opp på dag 2 med mensen da den ikke kom før da, men kunne sette tilbake 4 dager så det var ikke noe problem regna jeg med:)

EDIT: Ser nå i notater at mensen startet smått den 24, og tok seg opp på kvelden. Så første dag med mensen var da 24.04
Om du har tatt den flere dager og det har vist lav, men høy nå, så er det nok reelt ja❤️ Da nærmer nok eggløsning seg❤️
 
Fortsatt bare høy på cb lilla el test :gen045 tredje dagen nå… venter i spenning:rolleyes: verdiene på mira’en har gått litt opp og ned også.. men har vært litt dårlig søndag - tirsdag, så mulig det har gjort noe med denne berømte eggløsningen:confused005
 
Fortsatt bare høy på cb lilla el test :gen045 tredje dagen nå… venter i spenning:rolleyes: verdiene på mira’en har gått litt opp og ned også.. men har vært litt dårlig søndag - tirsdag, så mulig det har gjort noe med denne berømte eggløsningen:confused005
Samme her! Jeg er på 2 dag med høy, men tappen er fortsatt ikke høy :( Blir litt stressa over det
 
Min er høy.. å myk :rolleyes: å vært det en stund:hilarious:
Nå er min medium og myk! Så da skjer det noe her❤️ Har hatt skikkelig kviseutbrudd noen dager som plutselig stoppet opp i går også, det og er også tegn på at eggløsningen min nærmer seg❤️
 
Heldig! Her er det uforandret… :gen045
Har veldig lite eggløsningssmerter da, pleier å ha så vondt at jeg er sengeliggende nesten :dead: :laughing021 Så er ikke sikkert det nærmer seg heller… Hvor mange dager pleier du å ha høy på monitor? Og hvor mange dager har du hatt høy nå? Jeg er på 3 dag med høy nå
 
De er negative, men blir spennende å se iløpet av de neste dagene! Når pleier du å få positiv da?❤️
Usikker :pompus: Trur ikke el stemmer med hva kalenderen sier. Fikk ikke positivt på testene forrige runde, trur jeg var for sein. Har en mistanke om at jeg går rett fra mensen og over på el. Vi får se nå da. Syns bare det var så rart at testen i dag var svakere enn den for to dager siden:happy118

Gubben er bortreist fram til tirsdag, så håååper el kommer seinere :smiley-angelic002
 
Cd 11 idag og synes el-testene bare blir svakere :hilarious: Kommer vel en oppsving i lh om noen dager, regner jeg med :joyful:
 
Usikker :pompus: Trur ikke el stemmer med hva kalenderen sier. Fikk ikke positivt på testene forrige runde, trur jeg var for sein. Har en mistanke om at jeg går rett fra mensen og over på el. Vi får se nå da. Syns bare det var så rart at testen i dag var svakere enn den for to dager siden:happy118

Gubben er bortreist fram til tirsdag, så håååper el kommer seinere :smiley-angelic002
Hmm, ja du får teste 1-2 ganger til dagen! Ja men LH varierer naturlig iløpet av syklusen, her ser du hvor mye mine varierer for eksempel ❤️ Betyr ingenting om den går opp, og så ned neste dag :)
 

Vedlegg

  • IMG_6443.png
    IMG_6443.png
    1,4 MB · Visninger: 26
  • IMG_6442.png
    IMG_6442.png
    998,4 KB · Visninger: 27
Back
Topp