IKM uke 21❤️

Cd3 og spent på å begynne å teste etter el etterhvert :joyful: Er likevel litt ambivalent til prøvingen :shy: Denne babyen er veldig ønsket av hele familien, samtidig er ikke omstendighetene helt optimale.. Jeg er under utdanning og det hadde vært en ting hvis vi var i starten av 20-årene og dette var vår første, men vi er i midten av 30-årene og dette blir nr 3. Den samlede inntekten i husholdningen gikk naturligvis ned da jeg gikk tilbake til studentilværelsen og vi har jo også et huslån å betale på. Men som sagt er babyen veldig ønsket og jeg vet at jeg kommer for alltid til å angre hvis vi ikke får tredjemann. Og vi er enige om at det heller ikke er aktuelt å vente til jeg er ferdigutdannet, av hensyn til vår alder, aldersforskjell mellom ungene, kjedelig å rykke tilbake til start når de større barna blir mer og mer uavhengige ++ Så vi tar sats og hopper i det! Men litt ambivalent fremdeles altså :wacky:
 
Melder meg inn her ☺️ Har litt ustabil syklus, så kan bli bytte av uke. Men det vet jeg ikke før EL.

Røyskatta95 - 28 - B2 - PP2 - EL 12.05 - IKM 26.05
 
Cd5 idag :happy: Når begynner dere å teste etter el? Vurderer fra cd 9 eller 10 kanskje.. Må sjekke lagerbeholdningen av el-tester også, og vurdere ut fra det :hilarious:
 
Cd5 idag :happy: Når begynner dere å teste etter el? Vurderer fra cd 9 eller 10 kanskje.. Må sjekke lagerbeholdningen av el-tester også, og vurdere ut fra det :hilarious:
Jeg begynte i går på CD8❤️ Har veldig uregelmessige og lange sykluser, så starter litt tidlig!
 
Hahaha :laughing021 Det er veldig gøy å teste da! Jeg er skikkelig testetøs:laughing001 Hvor mange EL tester har du denne PP?❤️
As am I :hilarious: setter man tak på hvor mange man har?:rolleyes: Tester til jeg får positiv jeg.. :laughing002 bruker bp, make sure, cb lilla digital og mira:laughing005 å venter på en pakke på 100 tester fra easy@home:laughing002
 
As am I :hilarious: setter man tak på hvor mange man har?:rolleyes: Tester til jeg får positiv jeg.. :laughing002 bruker bp, make sure, cb lilla digital og mira:laughing005 å venter på en pakke på 100 tester fra easy@home:laughing002
Hahaha oi såpass ja :laughing021 Jeg også bruker den CB lilla! Elsker den, da vet jeg EL nærmer seg når den blinkende smileyen kommer (østrogen stigningen)❤️ Når tenker du å starte med den?
 
Hahaha oi såpass ja :laughing021 Jeg også bruker den CB lilla! Elsker den, da vet jeg EL nærmer seg når den blinkende smileyen kommer (østrogen stigningen)❤️ Når tenker du å starte med den?
Hehe; testetøs av en annen verden si :laughing005
Bruker cb’n allerede..:laughing002 foreløbig bare tom sirkel:gen045
mira’en er enda bedre da.. den sjekker både lh, e3g og pdg:shy: ennå er lh’en lav.. men e3g’en er stigende; så nooooe er på vei til å skje; tror jeg:angelic:
 
Hehe; testetøs av en annen verden si :laughing005
Bruker cb’n allerede..:laughing002 foreløbig bare tom sirkel:gen045
mira’en er enda bedre da.. den sjekker både lh, e3g og pdg:shy: ennå er lh’en lav.. men e3g’en er stigende; så nooooe er på vei til å skje; tror jeg:angelic:
Hahaha åh, er det ikke bare 10 sticks i pakken? :hilarious: Oi det hørtes spennende ut! Har du link til den Mira tingen?:hilarious:
 
Hahaha åh, er det ikke bare 10 sticks i pakken? :hilarious: Oi det hørtes spennende ut! Har du link til den Mira tingen?:hilarious:
Er det, men hadde igjen 4 fra pakke fra siste syklus :angelic:
Her finner du alt du trenger å vite om mira:) litt dyre, men den sjekker mer enn den clearblue monitoren, så i mine øyne er den verdt det:shy:
 
Er det, men hadde igjen 4 fra pakke fra siste syklus :angelic:
Her finner du alt du trenger å vite om mira:) litt dyre, men den sjekker mer enn den clearblue monitoren, så i mine øyne er den verdt det:shy:
Ååja da så❤️ Oiiii det var dyrt ja :laughing021 Tror mannen min hadde klikka om jeg hadde kjøpt det:dead::laughing001
 
Cd 5 i dag og har startet på Letrozol :) spent på nå el kommer denne gang. De 3 siste pp'ene har el kommet 1 dag tidligere hver gang, så kanskje el kommer på cd 14 denne gang? :love017 pga pcos kan jeg ikke følge med på stigningen på el tester, her er det enten eller :hilarious: så jeg begynner nok med én test på cd 11, og øker med 2 tester på cd 13 ca.
 
Føler at noooe er på vei til å skje her; tappen er høy og myk, men ingen lh stigning å se, ennå :hilarious: Synes dog det er noe økning på sticksen fra i dag tidlig og nå men den er vist ikke høy nok til å bli annet enn en tom sirkel ennå:gen045 (den øverste er fra nå)
IMG_4208.jpeg
 
Føler at noooe er på vei til å skje her; tappen er høy og myk, men ingen lh stigning å se, ennå :hilarious: Synes dog det er noe økning på sticksen fra i dag tidlig og nå men den er vist ikke høy nok til å bli annet enn en tom sirkel ennå:gen045 (den øverste er fra nå)Vis vedlegget 433818
spennende! Tappen min er medium og hard enda :( Starter med sånne lilla CB sticks i morgen CD10, klarer ikke vente lenger :laughing021 Når skal du ha eggløsning?
 
spennende! Tappen min er medium og hard enda :( Starter med sånne lilla CB sticks i morgen CD10, klarer ikke vente lenger :laughing021 Når skal du ha eggløsning?
Flink du er, som har venta så lenge! :shy: Meeeeget usikker:hilarious: slutta på cerazette 30 mars, første pos el-test etter det var vel på cd 11/12 så følger jeg den er det vel el på fredag(03.05):angelic: eller deromkring:hilarious:
 
Flink du er, som har venta så lenge! :shy: Meeeeget usikker:hilarious: slutta på cerazette 30 mars, første pos el-test etter det var vel på cd 11/12 så følger jeg den er det vel el på fredag(03.05):angelic: eller deromkring:hilarious:
Jaa synes det altså :hilarious: Ååhh da nærmer det seg nok ja! Håper min eggløsning kommer litt før CD26 denne gangen:laughing021:dead: Har kjøpt inn grapefruktjuice i dag så da satser jeg på at jeg får masse eggløsningsslim også:happy090
 
Back
Topp