IKM uke 21❤️

Vedlegg

• IMG_6896.jpeg
    IMG_6896.jpeg
    230,3 KB · Visninger: 56
5 eller 6 dpo i dag, og kjenner en del mensmurringer av og på, og jeg har aldri det før blodet kommer, så jeg håper det er et godt tegn :smiley-angelic001 Selv om jeg kanskje syns det er litt tidlig?

5 eller 6 dpo i dag, og kjenner en del mensmurringer av og på, og jeg har aldri det før blodet kommer, så jeg håper det er et godt tegn :smiley-angelic001 Selv om jeg kanskje syns det er litt tidlig?
Sist jeg var gravid hadde jeg mye mensensmerter fra 5 DPO!❤️

Oi! Så merkelig :bag: Jaa har fått positiv test 8 DPO på kvelden og 9 DPO før, så gir ikke opp helt enda nei!❤️ Hvor mange DPO er du nå?
Det blir veldig spennende, håper sånn for deg❤️
Jeg er bare 4 dpo. Mye som skjer fremover, så jeg vil tro det går fort :D

Det blir veldig spennende, håper sånn for deg❤️
Jeg er bare 4 dpo. Mye som skjer fremover, så jeg vil tro det går fort :D
Håper spiren sitter for deg også! Det fortjener du etter så lang tid❤️ Spennende!

Eg er egentlig på IKM veke 22. Onsdag 29. mai, er min IKM prøveperiode 2, barn nr 3.

Jeg vet ikke hva jeg trodde når jeg skulle gå noen dager uten å teste når jeg først hadde begynt. Selvfølgelig får jeg ikke det til, så jeg svei av en test nå. Det var kun for å roe tankene litt, for hvis jeg er 5-6 dpo så er det for tidlig å se strek.

Men nå er streksynet mitt på ferde igjen. Helt ærlig, ser vi to streker på disse bildene? Det er samme test, innen fristen, men bare to forskjellige bilder.

Edit: nå som jeg la ut, så ble jeg usikker på om jeg så syner i stad :bag:

Vedlegg

• IMG_7831.jpeg
    IMG_7831.jpeg
    171,9 KB · Visninger: 63
  • IMG_7832.jpeg
    IMG_7832.jpeg
    259,9 KB · Visninger: 67
Jeg vet ikke hva jeg trodde når jeg skulle gå noen dager uten å teste når jeg først hadde begynt. Selvfølgelig får jeg ikke det til, så jeg svei av en test nå. Det var kun for å roe tankene litt, for hvis jeg er 5-6 dpo så er det for tidlig å se strek.

Men nå er streksynet mitt på ferde igjen. Helt ærlig, ser vi to streker på disse bildene? Det er samme test, innen fristen, men bare to forskjellige bilder.

Edit: nå som jeg la ut, så ble jeg usikker på om jeg så syner i stad :bag:
Jeg skimter også noe!! Er du helt sikker på at du er 5/6 DPO og ikke 7/8 DPO for eksempel? :hilarious:❤️

Jeg skimter også noe!! Er du helt sikker på at du er 5/6 DPO og ikke 7/8 DPO for eksempel? :hilarious:❤️
Jeg testet ikke etter EL denne måneden, så jeg er egentlig ikke sikker i det hele tatt :playful: Kan være både 5 dpo og 7 dpo, for å si det sånn.
Men gøy at du og skimter noe! Da må jeg jo faktisk teste i morgen og :Heartred

Jeg testet ikke etter EL denne måneden, så jeg er egentlig ikke sikker i det hele tatt :playful: Kan være både 5 dpo og 7 dpo, for å si det sånn.
Men gøy at du og skimter noe! Da må jeg jo faktisk teste i morgen og :Heartred
Om det er babystrek er du nok 7 DPO! Ååhh så spennende, da må du oppdatere!❤️

Oi! Så merkelig :bag: Jaa har fått positiv test 8 DPO på kvelden og 9 DPO før, så gir ikke opp helt enda nei!❤️ Hvor mange DPO er du nå?
Her kom jeg tilfeldigvis over en. Hadde ikke hatt el på 2 mnd når jeg tok denne testen.
Screenshot_20240515_135340_Photos.jpg

Ja, med både make sure og bp vanlig. Kun denne som fikk strek. Skjedde flere ganger over ca 8 mnd, så jeg kjøper ikke de lenger.
Ååh, sykt irriterende.. Jeg har fått ganske mange skygger på BP generelt, er så frustrerende, tror liksom at det er babystrek så blir jeg sååå skuffa når jeg tar en ny noen timer senere og den er negativ…

Begynner å gi opp håpet litt nå… Alltid fått svak strek på dette tidspunktet, rundt 8 DPO på ettermiddagen, helt blenda nå…

Vedlegg

• IMG_6930.jpeg
    IMG_6930.jpeg
    92,5 KB · Visninger: 66
  • IMG_6929.jpeg
    IMG_6929.jpeg
    103,4 KB · Visninger: 67
Back
Topp