Jeg ser!Fikk denne på dritt-tiss i dag, sikkert bare jeg som ser men jeg følte den var litt tydeligere i dag. Skal ta ny om 10 min *testetøs*
Vis vedlegget 435595Vis vedlegget 435596Vis vedlegget 435597
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser!Fikk denne på dritt-tiss i dag, sikkert bare jeg som ser men jeg følte den var litt tydeligere i dag. Skal ta ny om 10 min *testetøs*
Så gøyJeg ser!
Jeg skimter noe her også! Oppdater oss om 10 min da Har du et annet merke forresten?Fikk denne på dritt-tiss i dag, sikkert bare jeg som ser men jeg følte den var litt tydeligere i dag. Skal ta ny om 10 min *testetøs*
Skimter noe svakt her ogNeh, ikke noe nå
Vis vedlegget 435599
Men det burde vel økt om det var noe..Skimter noe svakt her og
Hmm jaa jeg vet ikke Du får fortsette å teste, hååper du får sterkere streker, vi skulle jo inn i februargruppen sammenMen det burde vel økt om det var noe..
Ååhh gratulerer!! Snakkes i februar gruppen Hvor mange DPO?Om ikke dette vekka meg fortere enn morgenkaffen så vet ikke jeg!!!
Er i sjokk
9 tror jeg? Har ikke helt oversikt har vært en kjemperar syklus men jeg tror jeg er 9 dpoÅåhh gratulerer!! Snakkes i februar gruppen Hvor mange DPO?
Gratulerer så mye gi beskjed om du vil settes på gravidOm ikke dette vekka meg fortere enn morgenkaffen så vet ikke jeg!!!
Er i sjokk
Jaa håper jeg får en tydelig rosa strek snartHmm jaa jeg vet ikke Du får fortsette å teste, hååper du får sterkere streker, vi skulle jo inn i februargruppen sammen
Så gøy!!! GratulererOm ikke dette vekka meg fortere enn morgenkaffen så vet ikke jeg!!!
Er i sjokk
Kan bare sette meg på gravid Er jo det, enn så lenge ihvertfallGratulerer så mye gi beskjed om du vil settes på gravid
Ser noe her, krysser fingrene for spireNeh, ikke noe nå
Vis vedlegget 435599
Har ikkje CB... Butikken her har bare RFSU tidlig test (lilla pakke). En time til nærmeste apotek, rekker ikkje det i dagSiden du er 15 DPO slår alle g tester ut uansett, men jeg ville tatt CB med ukeindikator, gøy å se hvor mange uker