Blumelein
Andre møte med forumet
Ja, håper det jeg skal bruke det for å hjelpe eggløsningen, men har ikke noen diagnose, vi er bare uforklarlig ufrivillig barnløse etter å ha vært utredet. Tenker at det skader ikke å prøve enklere behandlinger mens vi venter på ivf, hvis det klaffer mens vi venter så er jo det bare bra. Lykke til!
Så spennene å følge med på om det gir EL i mellomtiden da
Har du enkel eller dobbel kur med Letrozol? Jeg fikk beskjed av gyn om å gå rett på dobbel, altså 5mg. Har ikke merket noe spesielt til bivirkninger enda, bortsett fra kanskje litt uggen i magen
Jeg skal til gyn 21/4 (CD 11) og sjekke folliklene, veldig spent på hva resultatet blir da.. Teller ned dager allerede. Tok siste Letrozol idag CD7, så nå må kroppen bare prøve å gjøre resten selv. Jeg har normalt en syklus på mellom 35-45 dager etter jeg startet på metformin mot PCOS. Før det hadde jeg mensen kanskje bare 2-3 ganger i året.. Så veldig fornøyd med og i det hele tatt ha en slags syklus nå.
Jeg har også pcos, fikk det påvist i januar. Spennende at det er flere her inne som får hjelp av letrozol. Dette er min andre runde med dobbel letrozol. Fikk eggløsning sist, men ble ikke gravid.. Krysser fingrene for oss alle
Blir du fulgt opp med undersøkelser eller tester du etter el?

Jeg kjenner også murringer, og merket godt når egget slapp sist gang